No tottakai! :Dossihan repaisi ja kunnolla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tottakai! :Dossihan repaisi ja kunnolla :D
Kai sentään Niksi-Ismon olet bongannut![]()
Mun mielestä toi Ossin toiminta on aika lapsellista. Ensin se ite alkaa paneen Isabellaa, ja sit kiukkuilee, kun Jennillä on toinen Äijä. Ottais nyt itteään niskasta kiinni ja puhuis Jennille asiat halki.
No älähän ala nyt vittuilemaan siinä. Suomalainen mies sanoo niinku asiat on eikä ala tolla lailla kiukutteleen. Toi on enemmän pikkupoikien tapasta toimintaa.Täh? Näinhän perusmies Suomalainen toimii.
Tämä piilopirtti homma pitäisi saada nyt jo pikkuhiljaa päätökseen, siellä ne vaan vatvoo että: Pitäsköhän mun viedä sut kotiin?" - "No, okei sä saat olla täällä niin kauan kuin haluat"
Tämä piilopirtti homma pitäisi saada nyt jo pikkuhiljaa päätökseen, siellä ne vaan vatvoo että: Pitäsköhän mun viedä sut kotiin?" - "No, okei sä saat olla täällä niin kauan kuin haluat"
Eiköhän Paulaa pidetä mökillä vielä sen verran, että Lasse ehtii rauhassa hässimään sitä Ismon ex-maturea.
Olin tulossa sanoon juuri samaa. Miks tollasia pellejä pitää tunkee salkkareihin :itku: Eikö voida pitää tuollaiset "turhat julkkikset" poissa kunnon sarjoista.