Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ossi näyttää olevan kovan luokan tuunaaja!Oliko tää sulle joku kovankin luokan uutinen, että Sami Sarjula on kova mies tuunaamaan? Olihan se sitä edellistä Seattiaan hehkuttanu pitkin medioita. Mut ei siinä mitään, kiva video.Ossi näyttää olevan kovan luokan tuunaaja!
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a82367/salkkarisami+esittelee+luksusautonsa/
Toivottavasti Lasse vääntää Eeron pään sen perseeseen tuosta hyvästä.
Natofaija oli joo vähän agreissa. Mistä vetoa et Eero onkin Aaro?
Oliko tää sulle joku kovankin luokan uutinen, että Sami Sarjula on kova mies tuunaamaan? Olihan se sitä edellistä Seattiaan hehkuttanu pitkin medioita. Mut ei siinä mitään, kiva video.

Ok, otan osaa tosta seiskan lukemisesta. :DEi ollu mulle kovan luokan uutinen, olen lukenut seiskaa säännöllisesti jo vuosien ajan.
Ajattelin vaan ilmoittaa jos joku ei vielä täällä tiennyt Samin tuunaus harrastuksesta.
Oliko tää sulle joku kovankin luokan uutinen, että Sami Sarjula on kova mies tuunaamaan? Olihan se sitä edellistä Seattiaan hehkuttanu pitkin medioita. Mut ei siinä mitään, kiva video.

ei muuta jatkakaa :DMistä vetoa et Eero onkin Aaro?
Joo, mutta sen edellisen Seatin se oli käsittääkseni tuunannut ite. Tosin mua ei kyllä kiinnostaa pätkääkään mikään tuunaaminen. :D Salkkarit! :haart:edit. niinhän tuo näköjään sen tunnustiki tuossa videossa ettei oo ollu oikein projektissa ollu mukana.
En usko. Jarkko rakastaa Sallaa.Ja jotenki musta tuntuu että Sallan ja Jarkon suhde alkaa lähestyä (onnellisesti) loppuaan. Jarkko tajuaa vihdoin mihin on ryhtynyt ja pelastaa itsensä ennenku käy köpelösti.
Olin varmaan väärässä. Ehkä Jarkko rupee perääntymään. :(En usko. Jarkko rakastaa Sallaa.
HahOlin varmaan väärässä. Ehkä Jarkko rupee perääntymään. :(
EI ollut kovin vaikee arvata miten käy ku Lasse kurkkaa ikkunasta...Kaikki on mahdollista salkkareissa! <3