Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
juu, next jaksossa kari näkee ku miro ajelee oonan kaa ja sit se ja joonatan hakkaa miron.
Tuota väkivaltaa on odotettu jo perkele vaikka kuinka kauan, mutta ei se töyhtöhyyppä uskalla mitää tehä, seku uhoaa.

Nettiautossa myynnissä.

Ja siitä tuunaamisesta: "Lisätiedot : Talvella 07-08 suomen parhaiden tuning ammattilaisten rakentama taidonnäyte, otettu käyttöön maaliskuu 08."

Itse lopetin GTI:n tilauksen siihen kun alkoi sivuilla olla liikaa noita uusia autoja, johon omistaja osti jostain firmasta levikehässäkän ja samaan syssyyn asennuspalvelun. V8:ssa sentään on vielä vanhan liiton meininki, autot rakennetaan itse. Sellaisia juttuja kelpaa jo lukeakin, toisin kuin "isi osti uutena liikkeestä 18-v. synttärilahjaksi, ja sit firma X:n pojat laittoi vanteet ja levikkeet ja popit..."

Ei sillä et nyt Sarjulaa mollaisin, automies henkeen ja vereen, ja tietääkseni harrastaa isänsä kanssa myös rallia.

Nettiautossa myynnissä.

Ja siitä tuunaamisesta: "Lisätiedot : Talvella 07-08 suomen parhaiden tuning ammattilaisten rakentama taidonnäyte, otettu käyttöön maaliskuu 08."

Itse lopetin GTI:n tilauksen siihen kun alkoi sivuilla olla liikaa noita uusia autoja, johon omistaja osti jostain firmasta levikehässäkän ja samaan syssyyn asennuspalvelun. V8:ssa sentään on vielä vanhan liiton meininki, autot rakennetaan itse. Sellaisia juttuja kelpaa jo lukeakin, toisin kuin "isi osti uutena liikkeestä 18-v. synttärilahjaksi, ja sit firma X:n pojat laittoi vanteet ja levikkeet ja popit..."

Ei sillä et nyt Sarjulaa mollaisin, automies henkeen ja vereen, ja tietääkseni harrastaa isänsä kanssa myös rallia.

Ainakin minusti tuo punainen sisusta on aivan karsea, muuten ihan hieno auto

Ei. :( Harmittaa kun ei enää aika riitä nykysin salkkareille. Mitähän kaikkea mielenkiintosta on tässä missannu.
Lasse sai tänään kunnon milffiä. :dance:
Sana luxus on kyllä kärsinyt seiskassa inflaation..Vuokrayksiö kalliosta on luxuskoti, pakettimatka kanarialle luxusloma ja Dodge avenger subbareilla ja korisarjalla luxusauto:david:
No hei, seiska on sentään luxuslehti. :david:

Back
Ylös Bottom