Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei siitä Sampon puheesta ota Erkkikään selvää..
Ei saakeli että ratkesin sille Ismon ihhahaa ihhahaa imitaatiolle stellanssissa:lol2::lol2:Joutui uudestaan katsomaan sen saman kohdan:)

Roomeolta taas hieno idea lähteä maasta Sergein takia. Tuli kyllä hajottua niin pahasti koko ajatukselle. Melko pelottava verkkarisankari.

Sanoppa muuta. Ärsyttää ku tuommoset järjettömät tarinat kestää monen jakson ajan salkkareissa... pitää aina pyöritellä vaan silmiä ja huokailla ku Romeo panikoi jostain verkkari-Segestä. Onhan se Sege ihan vaikuttava joo, mutta SE ON YKS JÄTKÄ. Siitä Roomeo rupiaa sitten vouhottomaan "PITÄÄ PAETA SUOMESTA LOPPUELÄMÄKSI KU SE SEGE". Ei hyväne aika, tämä paska Roomeon kanssa ei voi loppua tarpeeksi nopeaa. Ois ollu hyvä vaan jos Sege ois käyny hakkaamassa Romeon sairaalakuntoon tai jotaki. Ei tämmöstä sekoilua.

No mitä helvettiä? Eikös Ismo aikoinaan muuttanu just Salinien kämppään, jota vähän muokattiin? Sitten Ismo pelas pokeria ja siitä tuli Autiotalo?

Olen sitä mieltä, että tuon täytyy olla joku uus luukku. Koska Autioiden talo on varattu, samoin Jennin, Sallan, Ossin, Sievisten, Taalasmaan ja Maaritin.

No mitä helvettiä? Eikös Ismo aikoinaan muuttanu just Salinien kämppään, jota vähän muokattiin? Sitten Ismo pelas pokeria ja siitä tuli Autiotalo?.

Eiku Ismo muutti Jarkko Juonalan kämppään mistä tuli sit Ippen peliluola.

Toi Sievisten kämppähän on myös Ismon ex-luola.
Jep, kuten myös toi Nooran nykyinen kämppä.

Mun mielestä toi olis kans Salinien vanha kämppä, makuuhuone ja vessa olis ainakin kohillaan, keittiötä on vähän tuunattu. Sehän on Sallan naapurikämppä, ja ainakin Laura asui aikoinaan Salinien vieressä.

:hyvä:

Sehän on Sallan naapurikämppä, ja ainakin Laura asui aikoinaan Salinien vieressä.
:hyvä:
Eikös se riipu aina vähän jaksosta ja kohtauksesta, että kuka asuu missäkin kerroksessa ja asunnossa. Näin olen ainakin itse ollut huomaavinani.
Tämä uusi kämppähän on ollut jonkun vakuutusyhtiön omistuksessa ja ilmeisesti tyhjillään kaikki nämä vuodet, mikä on hyvin uskottavaa :rolleyes: Näin Ossi siitä kämpästä kertoi.

Back
Ylös Bottom