Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
manne oli pöllinyt itselleen farkut. :D

Ismon kuolemattomat heitot osa viissataa.

"On se hauskaa laittaa leipää hevosen suuhun, kun yleensä se on meikäläinen joka laittaa hevosta leivän päällä omaan suuhun! Buahahaa!"

Ismo!:rock:

ipe se kyllä osasi sanoa oikein juuri oikeaan aikaan.

Pikapostil salkkarifanit onnellisiks. Väitätte että joku isabella tai peppi tai sofia on hot. LOL (lue: hyi)

Tää triidi on muuten ihan jees mut noi kuolaukset ylittää jopa mun lukukynnyksen rajat :(

Ps. Pistäkää mulle privaa sit ku toi vastenmielisten likkojen kuolaus on loppunut ni jatkan lukemist.

Enpä usko että ihan heti privaa tulee :D ehkä sieltä löytyy kohta tummaihoinen sinunkin makuun :hyper:

Pikapostil salkkarifanit onnellisiks. Väitätte että joku isabella tai peppi tai sofia on hot. LOL (lue: hyi)
Tää triidi on muuten ihan jees mut noi kuolaukset ylittää jopa mun lukukynnyksen rajat :(

Ps. Pistäkää mulle privaa sit ku toi vastenmielisten likkojen kuolaus on loppunut ni jatkan lukemist.

KUKA NOI ON VÄITTÄNY: totuus on se että ismo on HOT:D..

mut peppi on superhot:dance2:

UUUuuu. No jos mä nyt oman mielipiteeni kerron niin se äikän ope on hot. Näittekste sen tissit siin illallispöydäs :kuola:lääh: ja toinen hot on paula. Ei meil pojat tuu ainaka naisist kinaa. Mielipiteist ehkä.

Ps. Tää ketju on yks parhaita sitten krapula ja ryyppytredin jälkeeeeeeeennnn... tai siis anteeks ennnen sitä :hyper:

Perkele meni vähän hedelmällisimmät postit ohi ku viimeset kaks sivuu joka toises viestis "peppi on hot :haart:" isabella on hot :kuola:" "sofia on hot :kuola:"
Ostakaa vaik silmät. Onneks täs ketjus ei o esiintyny niit episodikinaajii enää.

Perkele meni vähän hedelmällisimmät postit ohi ku viimeset kaks sivuu joka toises viestis "peppi on hot :haart:" isabella on hot :kuola:" "sofia on hot :kuola:"
Ostakaa vaik silmät. Onneks täs ketjus ei o esiintyny niit episodikinaajii enää.

No mut ne on kauniita 2 jalkasii kaikki.

UUUuuu. No jos mä nyt oman mielipiteeni kerron niin se äikän ope on hot. Näittekste sen tissit siin illallispöydäs :kuola:lääh: ja toinen hot on paula.

Jostain syystä mullakin on pistäny silmään ne kannut välillä. Ei se ehkä niin huono tapaus olekkaan mutta silti kuitenkin jonkin asteinen pettymys kun se on kuitenkin pihlajakadun antonio banderaksen sisko. :rolleyes:

Tuo ois kyllä hyvä kun pöppiäisen isukki vähän antas opetusta töyhtöhyypälle. Tietäis että mennäänkö sitä muita muijia vikittelemään kun seurustellaan. :D

Oona sais lempata Joonatanin heti ja samantien, se on saamaton, tyhmä, tahditon ja rasittava nariseva luuseri, joka sai turpaan jopa Miron kaltaselta kynikseltä. Sehän lensi helpommin kenttään kun Ami sillon kun Ami ja Rafael otti tönintämatsia Kentaurissa. Mirolla on sentään munaa, Joonatan on vaan täys pelle.

Saletisti Sampo poraa vielä jossain vaiheessa äitipuoltaan.

Back
Ylös Bottom