Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt talven aikana alkanu kattoo taas enemmä salkkareita ja täytyy kyl myöntää et hyvää huumoria, piristää aina päivää ku saa repeillä niille jutuille siin :D Ja toi Peppi on kyl aika ihku :haart: Tulis oikeessakin elämässä noin aloitteellisia naisia vastaan :rolleyes:

Tulis oikeessakin elämässä noin aloitteellisia naisia vastaan :rolleyes:
Muistetaan nyt kuitenkin että tuo sarja on fiktiota.. Aloittteellinen nainen on taruolento, aivan kuten lohikäärmeet, hobitit ja visvasyylät.

Onneksi niitä pikkupentuja ei ole näytetty vielä ainakaan kovin paljoa, todella raivostuttavia tapauksia. Sellaisia joita tekisi mieli hioa puuhöylällä naamaan niin kauan että ne hukkuisivat omaan nahka- ja verisilppuunsa.

Basso koska edittasin niin en osaa alottaa mitää edes keskeltä lausetta pienellä kirjaimella, varsinkaan jos joudun korjaan välistä :D Vois alkaa opettelee :) Ja ei ei minun nimeni ole Kundi :D
Ohhoh tuleepa rajua teksia Necrolta, rauhotutaampa vähän :D ei ne niin paljo voi ärsyttää, ennemmin kyl se Pepin puhetyyli ärsyttää mutta se on vain pieni miinus :kuola:
Eikös kukaan ole huomannut mikä MILF toi Isabella on? :haart:

On toi Isabella naamasta ihan hyvä, mutta se perse - voi jumalauta, mistä ne etsii noin leveä perseisiä ämmiä tonne? Eikö Salla riitä, EIKÖ? Puuttuu vaan "Leveä kuljetus" -kyltti selästä.

On toi Isabella naamasta ihan hyvä, mutta se perse - voi jumalauta, mistä ne etsii noin leveä perseisiä ämmiä tonne? Eikö Salla riitä, EIKÖ? Puuttuu vaan "Leveä kuljetus" -kyltti selästä.

Äläs nyt Pasi. Hyvä persehän sillä on! Ei mitenkään verrattavissa Tankkiin.

Täytyy kompata, ja eikä ne reidetkään kovin pienet ole, kyykkyä tehty säännöllisesti :thumbs:

TV lihottaa oikeasti. Esimerkiksi Julia on yhdessä vaateliikkeessä keskustassa töissä ja näyttää aivan hirveältä oikeasti, todella aliravitun näköinen luuviulu. Ei se missään massoissa näytä ruudussakaan olevan, mutta paaljon laihemman näköinen "oikeassa elämässä".

Tanjankin olen livenä nähnyt... :kuola::kuola::kuola:

Äläs nyt Pasi. Hyvä persehän sillä on! Ei mitenkään verrattavissa Tankkiin.

jep, näi on:lol2:

seuraavassa jaksossa varmaan tapahtuu jotakukin näi: ismo on tanjalla kylässä, ismo yrittää vongata tanjaa kammarin puolelle, aikansa ku ismo vetää SENJORIIITTTAAA ,sENJORIIITTTAAA,sENJORIIITTTAAA, Tanja heittää ismon ulos talostaan. Ismo huutaa oven takaa et kohta tapahtuu hirveitä, päästä sisään tai joudun korottaa panoksia. ismo käy kaupalta hakemassa haulikon jysäyttää sillä tanjan oven auki ja menee sisälle.. tanja huutaa kirkuen kuka vittu sä luulet olevasi.. ISMO sanoo: Laitela, Ismo laitela. Seppo tulloo katsomaan menoa ja rauhoittaa tilanteen, seppo vie lopulta ismon omille kämpilleen tanssimaan sambaa.. ismo ja seppo ottavat pontikkaa ja ismo tokasee lopussa ennen kui nukahtaa sä oot seppo melkoinen sonni!

jep jotakukin näi se menee, näin mä tän ennustan:david:

Ootteko huomannu että Isabellallakin tuntuu olevan pientä hammasraon poikasta, onkohan Isabella rakohammas-Sergeille sukua, esim. serkku, ellei jopa sisko! :eek:

On kyllä todella ärsyttävä ääni tuolla uudella tytöllä. Naamastaan on ihan nätti, mutta voi voi kun se aukaisee suunsa :(

On kyllä todella ärsyttävä ääni tuolla uudella tytöllä. Naamastaan on ihan nätti, mutta voi voi kun se aukaisee suunsa :(
Silloinhan se tosilysti vasta alkaakin...Joonatan vanha roisto käy kuitenkin häpäisemässä Panu-miehen tyttären :curs:

Romeolle tuli vähän pupu pöksyyn kun Sege kovisteli... "Mä soitan poliisit" :D
Jaa se olikin Kari joka Stuban vasikoi... Olin varma että se oli luuviulu-roomeo. Olin sillon tauolla tästä laillisesta huumeesta :)
Laskee Karin pisteitä kovasti, aijaijai... Kai sillä oli edes hyvä syy?
Ja myllyt kultaketjun kanssa on itä-helsingin kansallispuku, ei bygee dissaa! Autenttista on :)

Silloinhan se tosilysti vasta alkaakin...Joonatan vanha roisto käy kuitenkin häpäisemässä Panu-miehen tyttären :curs:

Panu vääntää letku-joonatanin siltaan! Ja Kari pistää nenän uusiksi koska narisija loukkasi pöppiäistä...

Ismon kuolemattomat heitot osa viissataa.

"On se hauskaa laittaa leipää hevosen suuhun, kun yleensä se on meikäläinen joka laittaa hevosta leivän päälle! Buahahaa!"

Ismo!:rock:

Back
Ylös Bottom