Herranjumala, sehän on Aleksi ja Hanna kuvio uudelleen!
Ympyrä sulkeutuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herranjumala, sehän on Aleksi ja Hanna kuvio uudelleen!
Roomeolta taas hieno idea lähteä maasta Sergein takia. Tuli kyllä hajottua niin pahasti koko ajatukselle. Melko pelottava verkkarisankari.
jollakilailla roomeon oli poistuttava sarjasta.
Tää oli ihan ihme tilanne, jouduin pari kertaa eilen kelata kun koneelta katselin, kun ei itsekään saanut selvää.Mitä helvettiä se Sampo sano edes siinä lopussa ku en saanu mitään selvää?![]()

Niin oli, tuli katsottua tuo kohtaus kolme kertaa. Oli sen verran hauska :DSe Ismon selitys hevosten herkästä kuulosta oli myös aika hyvä.![]()
Roomeolta taas hieno idea lähteä maasta Sergein takia. Tuli kyllä hajottua niin pahasti koko ajatukselle. Melko pelottava verkkarisankari.
Kenen kämpässä toi uus poppoo asuu? Peppi ja muut?
Kyllä tuo mun mielestä on olevinaan se Salinien kämppä, rempattu vaan
Kyllä tuo mun mielestä on olevinaan se Salinien kämppä, rempattu vaan
No mitä helvettiä? Eikös Ismo aikoinaan muuttanu just Salinien kämppään, jota vähän muokattiin? Sitten Ismo pelas pokeria ja siitä tuli Autiotalo?.
Jep, kuten myös toi Nooran nykyinen kämppä.Toi Sievisten kämppähän on myös Ismon ex-luola.
Eikös se riipu aina vähän jaksosta ja kohtauksesta, että kuka asuu missäkin kerroksessa ja asunnossa. Näin olen ainakin itse ollut huomaavinani.Sehän on Sallan naapurikämppä, ja ainakin Laura asui aikoinaan Salinien vieressä.
:hyvä:
Näin Ossi siitä kämpästä kertoi.