Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Et sä maha mulle mitään.
Niinkö? Viime yönä sulla oli kyllä vähän eri fiilikset meidän lemmenhetken jälkeen. Sait jopa AIDSin ensioireet: painetta perseessä ja hengitystä niskassa. Kuittasit vielä homman pieraisemalla kondomin ulos perseestäsi.

Pisti itselläni silmään, että Salkkareiden Rafael muistuttaa etäisesti Utti Hietalaa. Verratkaapa miehiä sivuprofiilista.
Olen varmaan vainoharhainen.

Miks Rafaelista kuvataan(tai ainakin yhessä vaiheessa kuvattii) paljo paidattomia kohtauksia, tehäänkö siitä uutta Daniel Craigia...

Rafael on hot. Siks.

Ja pitihän se arvata, että joku nössö pasifisti hiton Tanja puskee sisälle just ku Ismo on tempasemassa Kristoa lärviin. Perus salkkaripaskaa... jätetään jakso tommoseen kohtaan, että ehtii miettiä että ny on tulossa kunnon tappelu mättöfesti ja sitte tulee heti samantien joku paskan vammanen idiootti Tanja inisemään ettei tykkää väkivallasti... voi PERSE. Tommoset nyhveröt vaan mullan alle..

Olen huomannut saman. Se narisee sillä samalla vitun nuotilla kokoajan. Mikä tässä sarjassa on kun aina joku henkilö käy hermoon? :D --
Onkohan Niko poistunut yhdestäkään kohtauksesta synnyttämättä katsojalle palavaa halua leipästä jamppaa turpiin?

Isabella aka Kirsi Ståhlberg on karmeinta paskaa televisiossa pitkään aikaan. Wiki tietää kertoa Kirsin olevan "Seppo Hovin tallin" tuotoksia. Selittää kaiken.

No vittu vaikka Tanja ei ois tullu niin ei se Ismo ois sitä ainakaan pariin tuntii leipässy, sen verran nimittäin latinkia otti siihen lyöntiin.

Miks Ismosta ei voi tehä sankaria!

Isabella aka Kirsi Ståhlberg on karmeinta paskaa televisiossa pitkään aikaan. Wiki tietää kertoa Kirsin olevan "Seppo Hovin tallin" tuotoksia. Selittää kaiken.

Syntynyt -80. Jos sarjassa on saman ikäinen niin saanut vissiinkin penskan 13-vuotiaana :)

Nooh. Nää on salkkarit..

Ruvennu kans vituttamaan ihan huolella toi eukko, ja samoin se sardiinin kuikelo asianajaja shössönshössön:curs::D

Mua rupeaa vituttamaan ihan suunnattomasti, jos se Tsärdään alkaa taas riiaamaan sen Sallan kans. Se on nimittäin viiminen naula mazdatuunari NGV:n arkkuun..:curs:

Sallalla on muuten oikeasti aika nätit kasvot..;)

Back
Ylös Bottom