Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Piteli ovea vasten, miten niin? Kyllä sieltä ovesta ainakin Salla silti pystyy tulemaan. Ja ehkä Ossi.

No eihän sieltä tule kukaan kun on kaks RAAVASTA miestä tien tukkona!

Toivottavasti Ismo paukauttaa sitä Kristoa samantien eikä ala vaahdota turhia, muuten joku ihan varmasti tunkee sieltä sisään piru vie!

http://www.youtube.com/watch?v=HrRDayqdhkk&feature=relate Alku on paska mutta lopussa alkoi itseäni huvituttaa.

Miten käy Jennille ja Sönkölle? Jääkö Sönkölle isotkin traumat, niin Lauran kuin Jenninkin tekosista?

Herääkö hänessä Aaro-piirteitä? Onko Oona vaarassa? Muuttaako Sönkkö tampereelle? Viekö hän Paulan mukanaan?

Ja miksi vitussa tolla Joonatanilla on noin tyhmä ääni? Se on muutenkii semmonen, että mikään ei kiinnosta, eikä osaa antaa järkeviä vastauksia.

:rolleyes:

Ja miksi vitussa tolla Joonatanilla on noin tyhmä ääni? Se on muutenkii semmonen, että mikään ei kiinnosta, eikä osaa antaa järkeviä vastauksia.

:rolleyes:

Olen huomannut saman. Se narisee sillä samalla vitun nuotilla kokoajan. Mikä tässä sarjassa on kun aina joku henkilö käy hermoon? :D no onneksi yhden ilmeen ja silmien muilauttelun erikoisnäyttelijä Laura pistettiin kiven sisään. :hyvä:

Kyllähän se hakkas sillon ovi hommissa sen puukko jäbän.

Hiukan eri asia kuin puolustuskyvytön nainen. Tuskin kukaan Ismon naisista - näitä on tuhansia - on ansainnut lyömistä, saati sitten konvehdirasialla heittoa.

Mee jätkä sössöttää muualle.

fail.gif

Kannattaa jättää ne uhot sinne Runescapeen, jos joku on eri mieltä kanssasi.

Mua käy niin helvetist vituttaa, kun saa peruskoulussa kuunella seitsemän tuntia päivässä noita Ismo repliikkejä. Okei, ne on hauskoi pari kertaa, mutta sen jälkee ne alkaa vituttaa.

Oli pakko avautua.:david:

Mua käy niin helvetist vituttaa, kun saa peruskoulussa kuunella seitsemän tuntia päivässä noita Ismo repliikkejä. Okei, ne on hauskoi pari kertaa, mutta sen jälkee ne alkaa vituttaa.

Oli pakko avautua.:david:

Voi poika joudut kuuntelemaan niitä vielä pitkään... ei jää inne peruskouluu meinaan

Back
Ylös Bottom