Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo vielä digiboksia eikä saa enää rapidsharen linkkejäkään. Kertokaa nyt mitä salkkareissa tapahtu. Vituttaa muutenkin jo tarpeeksi.

Ei jumpeli kun jäi ipelle hyvä ilme tuohon loppuun. Löytyisköhän jostain kuva siitä? Ois aika hyvää photoshoppi ainesta taas. :D

EDIT: Hyvin muuten repesin sille kun ipe uhos "nyt sulla on vastassa raavas mies".

Ei jumpeli kun jäi ipelle hyvä ilme tuohon loppuun. Löytyisköhän jostain kuva siitä? Ois aika hyvää photoshoppi ainesta taas. :D

508033.jpg

Ole hyvä :kippis1: :hyvä:

Ismohan ei itse käy koskaan avuttomien naisten kimppuun :D

Lyönyt mm. näitä:

- Liisa Laitela
- Miia Laitela
- Rauni Koivukuja
- Jaana Nieminen

Mut en kyl ylpeilisi Kristonkaan tekosista :jahas:, vaik onkin täl hetkellä yksi kovimmista Salkkareissa. EFIL4IKK

Ei oo vielä digiboksia eikä saa enää rapidsharen linkkejäkään. Kertokaa nyt mitä salkkareissa tapahtu. Vituttaa muutenkin jo tarpeeksi.
http://punkinfinland.net/forum/view...art=1260&sid=22291a317229f2f31de4b64f42e61aba

Taitaa Kristokin olla kova luu.

Edit: Pitää taas todeta, että sen töyhtöhyypän tuleva ex-vaimo on kyllä onneton näyttelijä.

Taitaa Ismo olla itse lirissä pian. Nyt se varmaan vaan heittää Kriston ulos kaupasta, mut eiköhän myöhemmin tapahdu vielä jotain ja Päivinen herää sairaalassa.

<- Oli niin klassikkoainesta toi jakson loppu, että oli pakko vaihtaa avatar pitkästä aikaa. :D

Joku avaa kuitenkin ton oven, ja ismo joutuu taas selittelijän rooliin.

Muistanko väärin vai eikö se Ismo pidelly Kristoo tota ovea vasten?

Perkele Ismo, tapa se!

EDIT: Ei tainnutkaan pidellä ovea vasten.

Piteli ovea vasten, miten niin? Kyllä sieltä ovesta ainakin Salla silti pystyy tulemaan. Ja ehkä Ossi.

Mites se kohta, kun Ippe ei ollut vielä ryysyissä kiinni. Näkyi sillai takaviistosta, oli mielestäni hyvin muikea ilme melko pitkään. Pystyykö joku velho kaivaan siitä kuvaa jostain?

Kyllä mä luulen, että huomisessa jaksossa testataan Ipen nykyinen hakkaus-kunto. Vähän kyllä pelkään että Ipe on veltostunut pahasti kun viimeisestä kunnon tappelusta on vierähtänyt niin pitkä aika (homo-Kallea vastaan viimeisin?). Kyllähän noista Ipen taidoista saatiin vähän näyttöä kun se läimäs Tanjaa, mutta tämä Hitler Kcristo on eri mies ja siinä menee Stellans remonttiin kun nämä kaksi aikamme legendaa laittaa myllyn käyntiin Stellansin lattialla. :rock:

Back
Ylös Bottom