Jos se sua lohduttaa niin voit pyytää kirjallisen anteeksipyynnön täältä: http://sam.zoy.org/goatse/1073629317423.jpg
Et sä maha mulle mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se sua lohduttaa niin voit pyytää kirjallisen anteeksipyynnön täältä: http://sam.zoy.org/goatse/1073629317423.jpg
Niinkö? Viime yönä sulla oli kyllä vähän eri fiilikset meidän lemmenhetken jälkeen. Sait jopa AIDSin ensioireet: painetta perseessä ja hengitystä niskassa. Kuittasit vielä homman pieraisemalla kondomin ulos perseestäsi.Et sä maha mulle mitään.
Onkohan Niko poistunut yhdestäkään kohtauksesta synnyttämättä katsojalle palavaa halua leipästä jamppaa turpiin?Olen huomannut saman. Se narisee sillä samalla vitun nuotilla kokoajan. Mikä tässä sarjassa on kun aina joku henkilö käy hermoon? :D --
Rafael on hot. Siks.
Ja pitihän se arvata, että joku nössö pasifisti hiton Tanja puskee sisälle just ku Ismo on tempasemassa Kristoa lärviin.
Pisti itselläni silmään, että Salkkareiden Rafael muistuttaa etäisesti Utti Hietalaa. Verratkaapa miehiä sivuprofiilista.
Olen varmaan vainoharhainen.
Olisi ipe vain pistänyt kunnolla pataan sitä kristoa.
Tuli taas huolella repeiltyä.![]()
Isabella aka Kirsi Ståhlberg on karmeinta paskaa televisiossa pitkään aikaan. Wiki tietää kertoa Kirsin olevan "Seppo Hovin tallin" tuotoksia. Selittää kaiken.

Isabella aka Kirsi Ståhlberg on karmeinta paskaa televisiossa pitkään aikaan. Wiki tietää kertoa Kirsin olevan "Seppo Hovin tallin" tuotoksia. Selittää kaiken.
Näyttää ihan 40-vuotiaalta. :DSyntynyt -80. Jos sarjassa on saman ikäinen niin saanut vissiinkin penskan 13-vuotiaana
Nooh. Nää on salkkarit..
Isabella aka Kirsi Ståhlberg on karmeinta paskaa televisiossa pitkään aikaan.
Sallalla on muuten oikeasti aika nätit kasvot..;)
Mikähän vika tuossa sardiinissa on kun se on haalinu kaks noin rasittavaa muijaa itelleen. Tankki tosin ei parissa viime jaksossa ole ollut niin rasittava kun yleensä.Hyvän näkönen kissa se on!![]()
Ehkä joo, mutta aivan liian rasittava!!! :jahas: