Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[nelo];1715296 sanoi:
Oli opettaja ihan polvillaan, kun Niko jyrisi. :lol2:

ei tsiisus :D hitto että naurattaa pelkkä muisteleminen

Hä?! Mitä tapahtu tän päivän jaksossa?!

Piti harjotella sweden kokeeseen, jag hatar swedish:hyvä:

-Ippe sai MILF-Tanjaa ja kävi parturissa
-Hunks-Ozzy yrittää kunnostautua äpärä-Onnin hoitajana
-Tumppi oli ihan paskana kun näki Ozzyn hoitamassa Onnia
-Sofia nolattiin koulussa opettajan toimesta
-Niko kovisteli Sofian opettajaa
-Sofia ja sen Jammu-kundikaveri rupesivat vetämään kaljaa saunan pukuhuoneessa
-Nato-faija ja Massa-Ami menivät oluelle "nyrkkeilymatsin" jälkeen ja Nato ja kumppanit sanoivat että Amin pitäis ruveta reenaa tosissaan - Amil oli hymy perseessä kehujen jälkeen
-Ami haluaa sittenkin mennä luokkakokoukseen Nooran kans

En muista enempää.

Vittu tota Nikoa. Kyynelet silmissä kattoo sen "näyttelemistä" :D:D:D:D:D Voikohan tolle olla repeemättä jos kävelee kadulla vastaan?:D

JEE. ei malta oottaa huomiseen :)
Mun täytyy nyt kyllä vielä moralisoida. Multakin jää usein jakso tai pari näkemättä, mutta sitä varten se tulee uusintana viikonloppuna. Ehkä, jos ei mitenkään saa järjestettyä, että näkis joko itse jakson tai uusinnan, niin sit voin ymmärtää, että warettaa, mutta muuten ei. Miettikää nyt, miltä sepostakin tuntuu, kun se vaivalla noita jaksoja tekee, ja sitten te vaan waretatte. :curs:

No sais tulla mun mielestä. Oppis perkele nykyajan nulikat vähän kunnioitusta. Kari Taalasmaa on kuitenki Seppo Taalasmaan poika!

Tohon nyrkkeilymatsiin sopis sellainen kili-kali musiikki, ja ne tennismailat päähän ja hauiskiristimet hanskoihin :dance:

Huomisessa jaksossa tapahtuu varmaankin kauheita, jos se saunakännäily jatkuu pitkään. :kippis1:

http://youtube.com/watch?v=e8e0Hk6Dkxw

Tossa näkyy toi nyrkkeilymatsi. Lyö Ami muuten Lassea aika komeesti takaraivoon :D

Ei hitto, toi Ami näyttää ihan vanhalta kunnon tv-dekkarilta, Josef Matulalta.

detektiv-matula.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom