Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän päivän jakso kyllä yks parhaista!
Ja aijai Lassen ja Amin nyrkkeilymatsi :D "Se jätkä on kanveesissa alle 10 sekunnin, sano mun sanoneen!"
Oli ihan salkkareiden parhaimmistoa!
Ami :rock:

Nato-faijan lämmitely kruunas kaiken, ja kaikki sen naisetkin oli ihan kauhuissaan;)

Viimeksi muokattu:
Ihan ku oisin joku päivä nähnyt sen Nikon näyttelijän, tai ainakin ihan 100% samannäköinen kaveri oli kyseessä. Jos se oli se "Niko" niin ei livenä mikään pikkupoika, ainakin 185cm:whip:

Löytyykö vielä maanantain jaksoa?

Ei vittu tää oli varmaan paras jakso ikinä!!!!11oneone :rock:

ensinnäkin massa-ami vetää protskua naamariin, ja sit vielä niittaa lassen kanveesiin.

Buahhahhahhahha kun Niko oli jämäkkänä :D

Mä oon tukioppilas ja mun velvollisuus on auttaa jos jotakuta kohdellaan julmasti!!!yks!!!

On kyllä tuo Sofian näyttelijä aika :kuola: :haart: . Hitto käy kateeks kun tuo juippi pääsee varmaan kohta kairaamaan sitä kaikkiin ruumiin aukkoihin.

Onko huomista jaksoa?:kuola:

Itsekkin rakastan Sofiaa.:haart: En tietenkään mitään likaista ajattele ala-ikäisestä jne. mutta ehdottomasti haluaisin hänet ns. omakseni.:haart::haart::haart:

Btw. mä saisin sydärin ihan vaan onnesta, jos näkisin alasimen putoavan ton Nicon päähän. Mutta täytyy silti onnitella salkkareiden tuotantoa ilmiömäisen loistavasta näyttelijävalinnasta Nico v1.1n suuriin saappaisiin:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom