Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 172 minutes)

:(

You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 172 minutes)

:(

Toi rapidshare muuten tsekkaa nuo rajat ip osoitteen kautta, eli jos latailet jonkun proxyserverin tms. kautta, niin voipi olla, että ei onnistu lainkaan.

Tän päivän jakso kyllä yks parhaista!

Ami - Mä kerään massaa...

Sofia - Musta on paljo hauskempaa kun mulla on salainen poikaystävä!

Ja aijai Lassen ja Amin nyrkkeilymatsi :D "Se jätkä on kanveesissa alle 10 sekunnin, sano mun sanoneen!"

Voi lollllllollo mikä matsi amilla ja lassella....

hyvän näköstä ami passaa passaa passaa passaa passaa ja sit iskee nii että lassen naama turboo kanveesiin!!!!!:rock::rock::rock::rock::rock: tost tulee video aivan varmasti youtubeen.. voi lol vieläki.

Ei hyvä luoja tuo kohtaus oli mahtava! Tuo äänitehoste ja lassen kaatuminen on jotain sanoin kuvaamatonta, Amin ilmeestä huomasi kuinka se seuraavaksi aikoo uudelleen esittää kuuluisan kohtauksen Adebisin ja Peter Schibettan kohtaamisesta :)

Ei hyvä luoja tuo kohtaus oli mahtava! Tuo äänitehoste ja lassen kaatuminen on jotain sanoin kuvaamatonta, Amin ilmeestä huomasi kuinka se seuraavaksi aikoo uudelleen esittää kuuluisan kohtauksen Adebisin ja Peter Schibettan kohtaamisesta :)

Kyllä on muuten ami ryhdistäytyny tosissaan. :worship:

Kyllä on muuten ami ryhdistäytyny tosissaan. :worship:

Niin, sillon aikanaan sen ääni oli niin rasittavan kuulosta piipitystä/kähinää mut nyt ku on pumppaillu rautaa niin johan on itsevarmuutta tullu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom