olen asunut kiven alla. Minne Ullapulla lähti ja miksi ! :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ei missään kivenkään alla voi näin pihalla ihminen olla. Mitä perkelettä sä oot puuhannu melkein koko kuluvan vuoden? :wtf:olen asunut kiven alla. Minne Ullapulla lähti ja miksi ! :(
Ulla on vieläkin niin masentunut torjutuksi tulemisestaan, ettei pysty tulemaan katsomaan ainoan tyttönsä pientä Onni -vauvaa.
Onhan se aika vastuutonta käyttäytymistä isovanhemmalta, mutta tässä tapauksessa hyvä vaan jos edes yksi lapsi säilyy siltä hirveydeltä. Hyvällä tuurilla Onnista tulee lähes täysijärkinen kun ei joudu katselemaan Ullan amfetamiinisekoiluja.On muuten vitun törkeetä ettei se vitun ulla käy edes kattomassa lapsen lastaan.:curs:
Eikös aikoinaan tullut ilmi että ei Seppo Elinan isä ole, vaan Viljas Martti. Ja nyt Sepi ja Ellu on taas kun ei mitään ja Supolla on ihana lapsenlapsi jne... :D
Ei ole parhaat mahdolliset marjat osuneet Onnin kuppiin, poikahan on jo toisen sukupolven äpärä.
Ulla luonnollisesti musertui tästä täysin ja päätti muuttaa siskonsa luokse Kankaanpäähän.
Niko :wall:
Toivottavasti Kari kesyttää Sepon ex-fanijoukon.