Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka tosta Aitolehdestä ja sen julkisuuskuvasta en niin välitäkään niin pakko myöntää että sopii Salkkareihin loistavasti. Näytteleminen on tosin vähän turhan luontevaa yleiseen tasoon verrattuna. Harmi että ovat keksineet roolihahmolle nimen, musta parempi olis ollu puhdas cameo-rooli Martinana.

Edit. Mäkin jäin pahasti koukkuun, aikaisemmin pärjäsin pelkästään lukemalla tätä ketjua.

Ei helvetti... Oon taas ihan vitun pahasti koukussa tähän sarjaan... Pakko "siirtää" hissan läksyt myöhemmäksi ja kattoo keskiviikon jakso:P

Joskus.... kun baari ohjelmaa vielä kuvattiin, niin kävin sielä mutapainimassa Martinan kanssa ja yritin kovasti päästä sen tisseihi käsiks, mutta kun en päässy niin oon nyt katkera ja mua ketuttaa kun se on kaikissa mahdollisissa maikkarin jutuissa mukana MURRR!!

Viimeksi muokattu:
Joskus.... kun baari ohjelmaa vielä kuvattiin, niin kävin sielä mutapainimassa Martinan kanssa ja yritin kovasti päästä sen tisseihi käsiks, mutta kun en päässy niin oon nyt katkera ja mua ketuttaa kun se on kaikissa mahdollisissa maikkarin jutuissa mukana MURRR!!

Mulla on video siitä koneella. :) Oot julkkis.

Jaahas, Romeo meni sitten vissiin ryssimään sen keikan. Oli taas mahtava juonitteluilme sillä siinä pöydässä. :lol2: Laittakaahan huomiseen jaksoon taas linkkiä valmiiksi.

Jaahas, Romeo meni sitten vissiin ryssimään sen keikan. Oli taas mahtava juonitteluilme sillä siinä pöydässä. :lol2: Laittakaahan huomiseen jaksoon taas linkkiä valmiiksi.

Joo kundit joutu yhdistää työn ja huvin.Toivottavasti ei nyt käyny käry.

Vois käydä aika pian se käry, alkaa jo vituttaa toi niiden kaksoiselämäpelleily. Romeo itkee Juulialle, kun tämä ei kerro asioistaan ja kuinka valehtelu on perseestä. Ite pöllii autoja kaiket illat ja aina valehtelee jonkun syyn Juulialle. Vitun paskapää.

Vois käydä aika pian se käry, alkaa jo vituttaa toi niiden kaksoiselämäpelleily. Romeo itkee Juulialle, kun tämä ei kerro asioistaan ja kuinka valehtelu on perseestä. Ite pöllii autoja kaiket illat ja aina valehtelee jonkun syyn Juulialle. Vitun paskapää.
Joo tosi törkeetä toimintaa. Mun sydän itkee aina verta ku joudun kattomaan tota touhua salkkareista. Sama juttu ku se Lasse vehtailee Maaritin kanssa Paulan selän takana.

Joo tosi törkeetä toimintaa. Mun sydän itkee aina verta ku joudun kattomaan tota touhua salkkareista. Sama juttu ku se Lasse vehtailee Maaritin kanssa Paulan selän takana.

Mun puolesta Lasse voi Maarittia pannakin, pääseepäähän tasoihin Paulan kanssa. Vaikka ei sekään tietysti oikein ole. Mutta ei Juuliaa saa loukata, sillä on muutenkin vaikeeta.

Vittu se maarit on yks huora.

Tän ketjun Oskun kommentit on kyllä parhautta. :D Ei turhaa lätinää, vaan asiat tiivistetään ytimekkäästi

Onko laitonta haukkua roolihahmoa? Eli jos olisin joku pikkujulkkis ja sanoisin jossain iltiksen haastattelussa että Ismo Laitela on homo pedofiili, niin olisinko tehnyt jotain auttamattoman laitonta?

Niko, vanha pilluhai! Heti kimpussa kun uus kimuli ilmaantuu taloon, juurikin näin! Kimuli vaan taitaa olla netti-ihastuksen perään. Onkohan tää Salkkareiden uusi opetus: älä anna puhelinnumeroa tuntemattomalle netissä! Kohta se nettipoju kuitenkin sorvaa Sofiaa vielä salakavalasti koulun takana ja Sofia palaa bumerangilla lataamolle.

Onkohan tää Salkkareiden uusi opetus: älä anna puhelinnumeroa tuntemattomalle netissä! Kohta se nettipoju kuitenkin sorvaa Sofiaa vielä salakavalasti koulun takana ja Sofia palaa bumerangilla lataamolle.
On, näin siinä käy! :rock:

Mahtaakohan Ami ja Lasse ottaa vielä mittaa toisistaan? ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom