Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tuon saa näkymään...:nolo:

Vasemmassa ylä-kulmassa lukee maksuton jäsenyys, sen alhaalla mainos, sen alhaalla taas lukee megaupload, sen oikealla puolella lukee anna tähän, siitä vasemmalla siihen poksiin se 3 kirjaiminen tunnus ja download...

Sekavaa, mutta ah, niin selkeää:rolleyes:

Mites pitkä muuten Ossi on? Ja ei se musta miltään "isolta" näytä telkussakaan:D
No, eihän se hirveän pitkä ole... Että jos mä oon joku 178 cm, niin mä luulen, että "Ossi" on jotakuinkin 183. Ja tää oli sit ihan vaan villi veikkaus, faktatiedot tosiaan puuttuu. :)

Edit. Ei hitto, aika hyvin mä kyllä arvasin! :D Tässä vielä linkki, jonka löysin googlettamalla. Jos nuo tiedot tosiaan täsmää, niin mun kannattaa varmaan ens viikolla lotota! :lol2:

Vasemmassa ylä-kulmassa lukee maksuton jäsenyys, sen alhaalla mainos, sen alhaalla taas lukee megaupload, sen oikealla puolella lukee anna tähän, siitä vasemmalla siihen poksiin se 3 kirjaiminen tunnus ja download...

Sekavaa, mutta ah, niin selkeää:rolleyes:

Kiitos kiitos.Tuli jo katsottua:)Alkaa tämä salkkari riippuvuus olla jo aika korkea:wtf:

Miksi? Samaisessa kohdassa näkyy myös heikosti tuo profiili. Näyttää Paulan profiililta. Naisen pää, ja pituus täsmäisi myös.

Tuolla varjollahan on selvästi nuttura. Kuten lauralla ;)

attachment.php

Ja Paulan ilme oli outo ku se tuli takas sinne saliin.

No kyllä se ihan saletisti oli Paula!
Eihän se nyt muuten haluaisi mennä pöpilään takas pariksi viikkoo kun on vihdoin päässyt sieltä himaan.

Aika vahvasti veikkaan Paulaa myöskin...:hyvä:

Ei. Mä ainakin ristiinnaulitsen Paulan, se on niin sekopää muutenkin. Saapahan hyvän syyn päästä takaisin Rauhalampeen latautumaan.

Kyllä taitaa Paula päästä kohta muutenkin lataamoon kun bongaa Lazzen nussimasta Ry(y)ppy-Maaritia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom