Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perun muuten sanani siitä, että se on kaiken moraalin vastaista tänne laittaa se linkki aina seuraavan päivän salkkareihin. Nyt mulla on sellanen tilanne, että en minään päivänä ehdi nähä salkkareita ja en jaksa odottaa viikonlopun uusinoihinkaan niin se on kätevää aina edellisenä päivänä ladata se jakso koneelle ja kattoa sitten seuraavana päivänä. Ai miksi edellisenä? No juuri siksi, että jos myöhemmin illalla rupeen sitten selailemaan sitä jaksoa täältä kun mulla olisi aikaa katsoa se, iskee silmääni kaikki "juonipaljastukset" jo sen päivän jaksosta kun porukka on päässy jakson jälkeen vauhtiin sen speksaamisen kanssa.

EDIT: Eli huomisen jakson linkkiä vaan peliin jo!

Perun muuten sanani siitä, että se on kaiken moraalin vastaista tänne laittaa se linkki aina seuraavan päivän salkkareihin. Nyt mulla on sellanen tilanne, että en minään päivänä ehdi nähä salkkareita ja en jaksa odottaa viikonlopun uusinoihinkaan niin se on kätevää aina edellisenä päivänä ladata se jakso koneelle ja kattoa sitten seuraavana päivänä. Ai miksi edellisenä? No juuri siksi, että jos myöhemmin illalla rupeen sitten selailemaan sitä jaksoa täältä kun mulla olisi aikaa katsoa se, iskee silmääni kaikki "juonipaljastukset" jo sen päivän jaksosta kun porukka on päässy jakson jälkeen vauhtiin sen speksaamisen kanssa.

Googlella viitisen sekuntia. Ei se mitään, en mä itekään jaksa koskaan mitään kuuklettaa :I

http://rapidshare.com/files/61197884/Salkkarit_9.10_Ennakkoon_-TuX.wmv.html

Perun muuten sanani siitä, että se on kaiken moraalin vastaista tänne laittaa se linkki aina seuraavan päivän salkkareihin...

selittelyä... :anssi: ...

Mä oon elasto tosi pettynyt suhun.

:)

Mitäköhän SolidNecro puuhailee kun ei ole tänne kirjoittanut moneen päivään? Se on varmaan taas ratkennut ja katsonut koko viikon ennakkoon.

Mitäköhän SolidNecro puuhailee kun ei ole tänne kirjoittanut moneen päivään? Se on varmaan taas ratkennut ja katsonut koko viikon ennakkoon.
Mä mökötän ja pidän mykkäkoulua, koska yksi mun aivan turha viestini poistettiin :D

Täytyy myöntää, pari kertaa tullut nyt ladattua noita jaksoja koska ei ole kerinnyt katsomaan telkkarista.

MTV3/Salkkarit sanoi:
Malli ja ex-salarakas Martina Aitolehti nähdään Salatut elämät -sarjan viettelijättärenä. Martinan esittämä Mari on hehkeä PR-tyttö, joka iskee silmänsä Seppo Taalasmaahan.

Laulajana ja mallina tunnettu Martina Aitolehti tekee uuden aluevaltauksen. Lööpeistä tuttua kaunotarta nähdään Salatuissa elämissä vieraana muutaman jakson verran.Viihdeuutisten jututtama Martina kertoi olevansa innoissaan uudesta roolistaan.

- Yllättävän helppoa oli samaistua rooliin, viettelijättären kenkiin astuva Martina totesi.

Martinan roolihahmo nähdään aluksi vain muutamassa jaksossa, mutta Aitolehti toivoisi Salkkari-uransa jatkuvan tulevaisuudessa. Martinan mukaan Marin paluu sarjaan on mahdollinen.

- Toivon, että Marin rooli jatkuu. Salattuihin elämiin ois ihan kiva saada pidempikin rooli, Aitolehti virkkoi Viihdeuutisille.

465977.jpg

"No ei ne oikeastaan muuta kun lenkkeillessä haittaa. Välillä vähän selkä tulee kipeäksi, ja liivit pitää tilata erikoiskaupoista. Mitä? Tietysti voit koittaa."

Miettikää väilillä mitä kirjoittelette julkiselle palstalle, jota lukee tuhannet ihmiset. Poistettu nyt 3 viestiä, joissa huoritellaan, lutkitellaan yms. ihan oikeaa henkilöä. Eli pitäkää ne julkiset herjaukset omissa päissänne....

Lassen öinen painajainen oli aika hienosti toteutettu. :D Melkeen itsekin säpsähdin kun Lasse pomppas ylös.

Karin ilveilyt on kyllä sarjan parasta antia.

Kuoliko Aaro muka noin helpolla? Varmasti oli Aaro, joka työnsi Eeron parvekkeelta. Yöunet menee :jahas:

Lassen öinen painajainen oli aika hienosti toteutettu. :D Melkeen itsekin säpsähdin kun Lasse pomppas ylös.

Karin ilveilyt on kyllä sarjan parasta antia.

Jep. Lasse näki suorastaan painajaisia siitä kun pani Maarittia. :whip:

Tällä hetkellä tuntuu aika laimeelta koko sarja, kun ei oo enää Aaro vs. Sönkkö kuviota. :(

Jotenkin Tuomo on niin epäuskottava poliisi.

No älä :D Pitäis olla vielä toinen kuulustelija mukana niin Tuomo vois olla se kuuluisa bad cop.

Kieltämättä tuntuu aika vaisulta koko sarja nyt kun hääkliimaksi on ohi. Murhamysteeri ratkeaa varmaan joskus kuukausien päästä jos vielä silloinkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom