Salisotilaskisat Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gdane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mölliskö sanoi:
Huomenna ne nyt sitten on!! Kaikki paikalle ja sitten jatkoille :kippis1:

Aih, kun pääsiskin jatkoille. Isukki ja pikkuveli tulee messii ja pitää käydä joku mopo ostaan poistulomatkal ni ei pysty jäämään :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vähänkö nyt harmittaa ettei osallistunu! Ois voinu tehdä oman tuloseikkauksen:

Kyykky: melkein
Penkki: 1
Mave: 2

No, ensi vuonna...:lol2:

Tulossa mahdollisisimman pian.
Mutta itselläni meni 29+14+62 eli 104. Alle satasessa oli kaksi osallistujaa minä ja valmennettavani jota olen sattumoisin yli 2x vanhempi :hyper:
Tärkein tavoite oli näyttää napulalle kaapin paikka ja sehän onnistui vielä tänä vuonna. Ja kovaa pitää poijan treenata jos meinaa vuoden 2007 huhtikuun 1. lauantaina minut pestä :curs:
Kyykyssä liika machoileminen kostautui sillä tempaisin verkkarit ja paidan pois ja niinhän siinä kävi että kun hiki alkoi irtoaaman niin tankokin valui selälle... Ja hommat seis.
Sotilaspenkkin meni oikeastaa yli ennakkoodotusten sillä veikkailin semmoista 9-10 toiston tulosta kun enarikaan ei ole 17 isompi.
Mave olikin sitten passailua tähtäimenä 10 toistoa enemmän kuin vastustaja - olin reilulla päällä ja tein 12 toistoa enemmän :rock:
Lampi paukatti semmoiset pohjat alle kasikymppiin että sitä kakistellaan pitkään, yhteensä 206 toistoa - kyykyssä 75, penassa 21 ja mavessa 110 :worship:
tarkempien tulosten osasta on kuulemma exelissä jotakin häikkää joten malttia, malttia.....

Ai, niin Möliskkö on elävänä nähtävillä tänään klo 22.00 alkaen Vihiluodon Torpalla. Tosin epäilen että kovinkaan moni nostaja ei intoudu kaatamaan kuppia tietyistä syistä. Itsekkin olen menossa päikkäreille mutta saapa nähdä herääkö niistä koskaan...
Mutta kaikesta huolimatta Torpalle klo 22.00 - siellä on viralliset jatkot :kippis1: :kippis1: :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kivaa oli katsomossakin!! Kiitos kaikille!:) :) Ensi vuonna nähdään!:rock:
Torpalle meno ei oo läheskään varmaa täällä päässä, kun aamulla töihin....:(
Tässä pari huono laatuista kännykkä kuvaa tunnelmista:

Liitteet

• Kuva019.webp
    Kuva019.webp
    32,3 KB · Katsottu: 225
  • Kuva021.webp
    Kuva021.webp
    31,6 KB · Katsottu: 231
  • Kuva022.webp
    Kuva022.webp
    31 KB · Katsottu: 217
Hyrrelle tosiaan onnea upeasta mave suorituksesta!!!:worship: :thumbs:
Onnistuiko se mun penkki kuvaus? Tuliko mun henkilökohtaiset terveiset nauhalle...?:D

Gdane: :love:

mölliskö sanoi:
Hyrrelle tosiaan onnea upeasta mave suorituksesta!!!:worship: :thumbs:

AHAAAA!!!! Nyt mää tiiänki! Hyvä! Helevata teit kyllä hyrre semmosen suorituksen että oli mullakin tulla paskat housuun ku jännitti niin kovasti!

Enskerralla tuonne pitää järkätä joku patja siihen viereen että saa kipata puolikuolleet sankarit sinne sylkemään....

Mulla löyty vielä yksi huono laatuinen "happea, perkele!" kuva...:D

Liitteet

• Kuva015.webp
    Kuva015.webp
    26,6 KB · Katsottu: 268
Lampi meinaskin et tekee n.200 toiston kunnon,pari pisti yli mut se sallittakoon.Tarvittaessa pystyy vielä lisäämään toistoja,kyllä Töysässä vaan on kestävyyttä ;)

Zone-sarja -42%
Jullikka sanoi:
Lampi meinaskin et tekee n.200 toiston kunnon,pari pisti yli mut se sallittakoon.Tarvittaessa pystyy vielä lisäämään toistoja,kyllä Töysässä vaan on kestävyyttä ;)

On kyllä kestävyyttä! Uskomatonta että nuin "raskaita toistoja" pystyy tekemään tuommosen läjän! No eipä sillä näytti tuossa kuuma tulevan :rock:

vetoon jäi ainakin vielä varaa.. On kyllä hirmu kunto!

hyrre sanoi:
Heitetää ny vielä veikkaukset kovimmista tuloksista:
Kyykky 84
Penkki 38
Mave 107

Ei ne nyt pahasti heittäneet: Kyykyssä paras oli 75? penkissä 33 ja mavessa 110.

Perhana kun ois tienny mavessa tehdä sen yhden toiston lisää niin ois tulluna pronssia. "Helpostihan" se olisi varmasti tullut :D Nyt tasatuloksella hävisin pronssin 200g pienemmällä painoerolla tangon ja oman painon välillä :(

Kyykky tuntui mulla vaikuttavan enemmän penkkiin kuin maveen :lol2:takaolkapäät meni jotenkin jumiin kun niiden päällä tankoa pidän.

Jumalauta että siinä maastavetoa tehdessä oli fiilistä. Koko mesta kannustaa, Teräsbetoni vetää "loppuun asti taistelemme viimeiseen mieheeeen", ei saa happea ja kipu aika infernaalinen, pää ihan tillintallin ja ei ollut mitään hajua monennessako toistossa olin menossa. Takareidet oli jumissa jo 20 toiston kohdalla ja vielä se 66 toistoa lisää tuli pakerrettua.

Kisassa oli paras ilmapiiri varmaan kaikista kisoista mitä olen käynyt. Jotain välituloksia tai muita olisi tosin voinut ilmoitella, että yleisö olisi tiennyt jännittää ja nostajakin olisi tiennyt miten kamppailla.

edit. Gdane, mitä siinä mun suorituksessa nyt sulla oli jännittämistä? :)

Oliko virallisilla jatkoilla porukkaa ja menoa?:kippis1:
Harmitti eilen kun en lähteny mutta eipä harmita nyt kun lähden "reippaasti" 9ksi tunniksi töihin...Moro!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom