Tulossa mahdollisisimman pian.
Mutta itselläni meni 29+14+62 eli 104. Alle satasessa oli kaksi osallistujaa minä ja valmennettavani jota olen sattumoisin yli 2x vanhempi
Tärkein tavoite oli näyttää napulalle kaapin paikka ja sehän onnistui vielä tänä vuonna. Ja kovaa pitää poijan treenata jos meinaa vuoden 2007 huhtikuun 1. lauantaina minut pestä :curs:
Kyykyssä liika machoileminen kostautui sillä tempaisin verkkarit ja paidan pois ja niinhän siinä kävi että kun hiki alkoi irtoaaman niin tankokin valui selälle... Ja hommat seis.
Sotilaspenkkin meni oikeastaa yli ennakkoodotusten sillä veikkailin semmoista 9-10 toiston tulosta kun enarikaan ei ole 17 isompi.
Mave olikin sitten passailua tähtäimenä 10 toistoa enemmän kuin vastustaja - olin reilulla päällä ja tein 12 toistoa enemmän
Lampi paukatti semmoiset pohjat alle kasikymppiin että sitä kakistellaan pitkään, yhteensä 206 toistoa - kyykyssä 75, penassa 21 ja mavessa 110
tarkempien tulosten osasta on kuulemma exelissä jotakin häikkää joten malttia, malttia.....
Ai, niin Möliskkö on elävänä nähtävillä tänään klo 22.00 alkaen Vihiluodon Torpalla. Tosin epäilen että kovinkaan moni nostaja ei intoudu kaatamaan kuppia tietyistä syistä. Itsekkin olen menossa päikkäreille mutta saapa nähdä herääkö niistä koskaan...
Mutta kaikesta huolimatta Torpalle klo 22.00 - siellä on viralliset jatkot :kippis1: :kippis1: :kippis1: