Salisotilaskisat Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gdane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
B-fit sanoi:
Mitä jos laittettaisiin pystyyn pieni veikkaus mitä toistomääriä mistäkin tulee.
Omat veikkaukset:
Penkki: 42
Kyykky: 100
Mave : 120
Paras yhteistulos: 230

Penkin uskon, mutta kyykky ja mave...hmm.. Vetää tosi nopeasti hapoille, vaikka pienet painot onkin kyseessä. Saatikaan kyykyn jälkeen veto.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Raven sanoi:
Penkin uskon, mutta kyykky ja mave...hmm.. Vetää tosi nopeasti hapoille, vaikka pienet painot onkin kyseessä. Saatikaan kyykyn jälkeen veto.

Kyä näi o. Omat veikkaukset:
Kyykky 85
Penkki 35
Veto 60
Paras yt 160

paras yt tulee näillä,
kyykky:45
pena:30
mave:55

parhaat lajikohtaiset noteeraukset,
kyykky:70
pena:36
mave:80

tai sitten ei...:david:

Mitenkäs säännöt, onko samalla tavalla kuin sotilaspenkkikisassa?
Esimerkiksi, että toistojen välissä saa pitää maksimissaan n.4 sekunnin tauon vai kuinka pitkä se oli?!
Kyykyssä ja mavessa toi ainakin olis ehdoton, että ei suoritus veny monen tunnin mittaiseksi. :)

neutraali sanoi:
mutta eikös tässä pukata jalat maassa? ei tuossa ilmoituksessa ainakaan sanota että sotilaspenkkinä tehtäs vaan pelkkä toisto kisa. sotilaspenaa ja jalat maassa penan tuloksia ei kyllä mielestäni voi verrata keskenään ollenkaan.
Ehkä olen väärässä, mutta kun ilmoituksessa luki, että saliSOTILASkisat, oletin automaattisesti, että penkataan sotilastyylillä. Ja että kisa on toistokisa. Eikös se sentään sanottu? Suurimman yhteistoistomäärän tehnyt voittaa.

Arvaus tulevista tuloksista:
kyykky 55
penkki 40
mave 35
saa olla nopiasti palautuva alaselkä jos meinaa tuon kyykkimisen jälkeen ihmeitä vielä vetää...

Raven sanoi:
Mitenkäs säännöt, onko samalla tavalla kuin sotilaspenkkikisassa?
Esimerkiksi, että toistojen välissä saa pitää maksimissaan n.4 sekunnin tauon vai kuinka pitkä se oli?!
Kyykyssä ja mavessa toi ainakin olis ehdoton, että ei suoritus veny monen tunnin mittaiseksi. :)

Jeba. En ole suuremmin vielä tuosta keskustellut mutta huomenissa pitänee taas porista.. Omapaino niskassahan pystyy jo vähän heiluttelemaankin kinttujen lihoja jote pakkokai tuohon olisi joku aikaraja saada. Muuten se on kyllä varmasti osalla ihan pällistä kiinni (ihan niinkuin ei olisi muutenkin) mitä tulee.

Risumies:

Otappa huomioon että ne suoritukset varmasti tosiaan kestää kotvasen jokatapauksessa eli sitä palautusaikaa tulee kyllä jonkun verran.

Zone-sarja -42%
Gdane: -juu, tuleehan sitä palautus aikaa, mutta en vaan voisi itseäni kuvitella vetämässä kovin hirmuisia määriä jos takana olisi 50+ toistoa kyykkyä omalla painolla sille päivälle. Mutta meitä onpi moneen junaan, ja jotku perkeleet eivät tarvi sitä junaakaan...

Lumimies

Joku kyseli tuolla edellä että miksi OlsTa ei järjestä IPF kisoja?

No, viime kesäkuussa oli IPF-penkit ja 85 nostajaa... Tälle vuodelle IPF-kisoja ei ilmeisesti pidetä kun syyskuussa pidämme sotilaspenkin SM-karsinnat sekä veteraanien ja juniorien SM-kilpailut. Paikka on vielä avoin mutta ilmoittelemme lähempänä ajankohtaa.

No niin ja siihen salisotilaskisaan:

Taitaa olla niin ettei tämänkaltaista kisaa ole ennen järjestetty, joten kaikki on vielä hiukan "sorvauksessa". Ensin oli tarkoituksena järjetää tämä vain oman porukan kesken mutta miksipä ei kutsuttaisi muita mukaan hauskanpitoon...

Tänään pidettiin Raimon kanssa palaveri jossa sovittiin kisasta seuraavaa:

Miehille sarjat yli ja alle 80kg ja naisille yli ja alle 65kg. Miehillä nostettava paino omapaino pyöristettynä ylempään 2,5 kiloon ja naisilla 2/3 omasta painosta.
Kyykky ja maastaveto IPF sääntöjen mukainen sillä erotuksella että jalkojen asentoa saa vaihtaa tauon aikana. Tauon pituus sot.penkin sääntöjen mukainen.
Eli kyykyssä saa pitää tauon vaikka ala-asennossa jos haluaa :hyper:
Penkki sotilaspenkin säännöillä. HYVÄKSYTTYJEN toistojen yhteismäärä ratkaisee sijoituksen.
2 tuomaria, joista toinen IPF ja toinen sotilaspenkkituomari. Osanottaja max 25 vaikka epäilen että rohkeus ei taida monellakaan riittää.
Kuka on ensimmäinen rohkea :rock:

Ja sitten noista tulosveikkauksista hmmm... 230 toistoa, 160 toistoa ja 130 toistoa????? Oma veikkaukseni on että miehillä alle 80kg voitetaan 120-140 toistolla ja yli 80 110-140 toistolla. Naisista en uskalla veikata mitään mutta toisella sadalle sielläkin mennään...
Jos saisin veikata kokonaiskisavoittajan niin Kvistin Jouni olisi melko tykki :worship: . (sori Jouni tämä ei ole haaste)

Elikkä tiedusteluja ja niitä ilmoittautumisia: Veli-Matti Dahlgren 050 3030326, Raimo Savaloja 040 5821678
tai sähköpostilla: veli-matti.dahlgren@(poistatämä)luukku.com

Ymmärsinkö oikein, että naisille JOKA lajissa 2/3 omasta painosta? Kyllä miun mielestä pelkästään penassa riittää se 2/3. Kyykyssä ja mavessa oma paino, muuten menee liian kevyeksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekkai nää vaan VMD oo alakanu lukkee Pakkotoistoa...?Ja vielä vippi?:eek: ;) Nyt on Lumimiehellä kirjat sekasin...T:Paula :D

mölliskö sanoi:
Ekkai nää vaan VMD oo alakanu lukkee Pakkotoistoa...?Ja vielä vippi?:eek: ;) Nyt Lumimiehellä kirjat sekasin...T:Paula :D

Samat sanat :D

Piti sen seittemän kertaa hieroo silmiä että voipiko se olla? eikä?! VOIKO?! :eek:

Mitä palkinnoiksi? Kuinka suurista nytkytyksistä hylätään (huilihetkien aikana jos liikkuu)?

No, annetaanhan olla naisilla se 2/3 osaa painostaan - katsos Metri kun kaikki naiset eivät ole "metrinmittaisia"...
Olisiko Metrillä omakohtaista tulosveikkausta 2/3 ja omalla painolla tehtävästä tuloksesta johon kykenisit jos osallistuisit? Kuinka pitkä olisi noihin suorituksiin kuluvan ajan erotus? Niin kuin edellä sanoin, tämä kisa on vielä "sorvauksessa" joten kommentteja kehiin vaan!

Juu tännehän minä taas eksyin ihan näiden Salisotilaskisojen takia. Vaikka olenhan minä tainnut olla jo Pakkotoiston alkuaikoina joskus täällä oikein rekisteröityneenä mutta sittenpä se jäi. Nyt oli hyvä motiivi lunastaa oikein VIPpijäsenyys joten käyn minä ainakin katsastelemassa täällä.

Tällä hetkellä on kolme ilmoittautunutta, joista kaksi ensimmäistä ovat kisaidean alkuunpanijat eli minä ja Raimo. Kolmannen henkilön persoona jääköön julkaisematta vielä tässä vaiheessa.

Uskoisin että tulokseni on jossain 70 ja 100 toiston välillä. Tästähän se on hyvä alkaa urheilulle niin ominainen selittely:
työn ja siinä sivussa elämisen takia treenitaukoa on ollut aika totaalisesti vuoden -04 elokuusta ja tässä vaiheessa painokin pääsi tipahtamaan 89 kilosta 74 kiloon. Nyt on kaksi treeniviikkoa takana oikein ohjelman kera ja paino asettunut 83 kilon tietämille...
Tupakkilakkokin on suunnitteilla - joten ottakaa se huomioon kun luette vastauksia kommentteihinne kisoista :D

Ai niin, paikalle järjesteään ehdottomasti oksennuspusseja ja ensiapuhenkilökuntaa - toivottavasti vain antamaan lisähappea sitä tarvitseville...

En oikein uskalla mennä arvioimaan omalla painolla tehtäviä kyykkyjäni. Jalat ovat miun huonoin puoli, niin että se laji jäisi pakosti huonoimmaksi, olipa painona oma tai 2/3 siitä. Muita mahdollisia kiinnostuneita naisia en tiedä, mie kun olen tämmöinen yllytyshullu/kaikenkokeilija. Maasta kai vetäisin omaa painoani noin 30, paha mennä vannomaan, kestävyysimmeisiä kun en myöskään ole. Tietysti pitäisi treenata sitäkin puolta, jos nyt tulen kokeilemaan. Riippuu vaihtelevasta ruumiinpainostani sekä terveydentilastani eli nivelteni kunnosta. Sotilaspenaa olen joskus kisoissa kokeillut. Näiden perusteella jos menisin arvioimaan omaa yhteistulostani, 100 voisi osua lähelle, jos painona olisi jokaisessa lajissa 2/3 omastani. Suorituksiin kuluvasta ajasta en osaa esittää arvailuja.

Ken elää, se näkee.

Edit: Ai niin, eihän sinne vielä tarvi ilmoittautua? Kisakutsussa kun luki kai että paikan päällä.

Lumimies sanoi:
Juu tännehän minä taas eksyin ihan näiden Salisotilaskisojen takia. Vaikka olenhan minä tainnut olla jo Pakkotoiston alkuaikoina joskus täällä oikein rekisteröityneenä mutta sittenpä se jäi. Nyt oli hyvä motiivi lunastaa oikein VIPpijäsenyys joten käyn minä ainakin katsastelemassa täällä.

Tällä hetkellä on kolme ilmoittautunutta, joista kaksi ensimmäistä ovat kisaidean alkuunpanijat eli minä ja Raimo. Kolmannen henkilön persoona jääköön julkaisematta vielä tässä vaiheessa.

Elä sie selitä! Siksi liityit kun minä kummastelin perjantaina mikset kirjuuttele :lol2:

Vitsi kun mullakin alkaa mieli tekemään tonne kisaamaan lähtee.. kaikki itkujutut on aina kivoja va en tiedä liekkö nuo reeneille kauhean hyväksi kun siinähän menee parinviikon reenit varmasti DOMSeja parantaessa ja tiiä pääseekö sitä töihinkään pariin päivään! :D

Lumimies: Nyt on jo toinenkin nainen tulossa. Törmäsin tänään salilla -saako täällä sanoa nimiä, no Arton siskoon;) - Ja sehän oli heti kiinnostunut!:) Ja Metri tietysti mukaan vaan! Mää tuun kannustaan ja karjumaan!! (mun ei EHKÄ kannata osallistua, saisin noin 1-5 yhteistulokseksi....:rolleyes: ) Mutta kättä voidaan vääntää lopuksi (kun oot jo aivan poikki...;) :D )

Kaikki muutkin Oulun Pakkislaiset: mukaan vaan! Osallistuun tai katsomaan (ja sitten jatkoille......:rolleyes: ) :)

Jatkot kisan jälkeen sopii vallan hyyin sillä täytän 31.3 26 vee :kippis1:

Pitänee tuuskata tässä uusi kisailmoitus piakkoin kun muutoksia on tullut matkan verrella.

Ei ole tullut puheeksi, saakos mavessa tai kyykyssä käyttää vyötä? Vai ihan "paljaalteen" kaikki lajit vai :)

Kattoo nyt jos tulisin kokeilemaan, kuitenkin 400km matkaa ajella, että jos sitä keksisi jotain muutakin syytä käydä sielläpäin samointein.

edit. Ja maastaveto on varmaankin joka toistolla pysäytettävä maassa?

Vyö sallitaan mutta kaikki muut rensselit joutavat näissä kisoissa huitsin nevadaan...
Tuosta vedosta vielä keskustellaan että oisko ipf-penkin mittainen pysäytys lattiassa vai vain kosketus lattiaan ilman pomppua kuten sotilaspenkissä rintaan.
IPF säännöissähän penkin pysäytyksen mitaksi määritellään "One"-sanan kesto mutta eri asia miten sitä tulkitaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom