tikkuniska sanoi:Sen haluaisin nähdä kun 120 kilonen sälli vetää 180 kilolla 50 toistoa. Sitä vois jo sanoo kovaks suoritukseksi
Tarkoitinkin sillä 50 toistolla lähinnä itteäni, en raskassarjalaisia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tikkuniska sanoi:Sen haluaisin nähdä kun 120 kilonen sälli vetää 180 kilolla 50 toistoa. Sitä vois jo sanoo kovaks suoritukseksi
Blue S sanoi:Se kaveri sinisessä teräsmies paidassa.. Eli kisan vitonen.
:lol2:Lumimies sanoi:Ja sitä paitsi tuota RRkallea ei edes ois huolittu osallistumaan mutta kun se kulki perässä että "saakonostaasaakonostaasaakonostaa..."
Lumimies sanoi:Kyllä se "kuitti" oli sieltä keveämmästä päästä oman porukan kesken RRKalle
Jos nyt tekisi jonkin sortin summaamista kisasta niin päällimmäiseksi jäi se että fiilis oli katsojilla ja kisaajilla rento ja toverillinen. Jokainen suoritus sai taatusti tarpeeksi ablodeja. Kun on kisahomissa pyörinyt reilut 30 vuotta mukana kisaajana, tuomarina kuin valmentajanakin niin yhtäkkiä tulee mieleen vain kaksi yhtä rentoa ja miellyttävää kisaa; Oulun RAW voimanostokisat kesällä -05 ja tämän keväiset hiihtoammuntakisat joiden nuorin osanottaja oli 57 vuotias
Sitten kilpailijoiden kommentteja seuraaviin asioihin:
1. Oliko kumminauhasta apua kyykyssä? Tuomareiden ja minun mielestä se oli täysin turha viritys.
2. Kyykyn ja maven painot? Jos lähdettäisiin siitä että kyykyssä ja penkissä mentäisiin sotilaspenkkisääntöjen mukaisesti mutta maveen tulisi -80kg 1,5x, -100kg 1,25x ja +100 1x oma paino?
3.Tuomarit?
4. Tulevat kisajärjestelyt?
Gdane sanoi:Kukakohan se sinä sitten olit?
Exorcist sanoi:Minä olin yks niistä kyniksistä, jotka sieltä sivusta kurkki ku äijät nosti :D Sut varmaan tunnistinkin.
Gdane sanoi:Minähän olin se kynis siinä nostolavan tuntumassa haahuilemassa jos epäselväksi jäi.. Vihreä paita ja reisitaskuhousut..
hyrre sanoi:tuo on tuollainen kolmekymppinen perheenisä :lol2:
Perhana kun lopetit sen laskemisen maastavedossa
Gdane sanoi:Ei jestas ku naurattaa... Karumman näkönen?! Mää tykkään olla tämmönen kiltti hanipuppeli :D (kolmikymppiseen on aikaa;))