Eipä aleta nokittaan siellä! ;)Gdane sanoi:Eikä autossa soi poppi.
Mun on ehkä pakko kohta järjestää Leijona tarjoilu Subaruun :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä aleta nokittaan siellä! ;)Gdane sanoi:Eikä autossa soi poppi.
mölliskö sanoi:Eipä aleta nokittaan siellä! ;)
Mun on ehkä pakko kohta järjestää Leijona tarjoilu Subaruun :D
Mitä vittua?!! :DLumimies sanoi:Ei olutmyyntiä
Juu, paraskin puhuja. Mie sit nolaan itteni ja ilmoittautua pärskäytin eilenillalla. RRKallen kanssa treenipäiväkirjapuolella murehin, miksei mimmejä ikinä tällaiset jutut kiinnosta, ja Mölliskö vilahti miun puheissa, kun mietin, keitä naisia vois ajatella...mölliskö sanoi:Mitä vittua?!! :D
Ketäs pakkislaisia sinne nyt on tulossa että tietää bongailla? Ja muistakaa että katsomon puolelle vaan mukaan jos ei rahkeet riitä kisaamaan! Nim. Paraskin puhuja
RRKalle ja minä ainakin saavutaan paikalle jo klo 10.30 ( ja käsikynkässä ;) )
Kyllä minä kirkuen osallistuisin mutta mun yhteistulos ois jotain 1-2 ja melkein, niin eipä se oikein kannata....:( Mutta ensi vuonna mää voitanki sitten jo kaikki tai ainakin pääsen yli 10nen tulokseen...:thumbs:Metri sanoi:RRKallen kanssa treenipäiväkirjapuolella murehin, miksei mimmejä ikinä tällaiset jutut kiinnosta, ja Mölliskö vilahti miun puheissa, kun mietin, keitä naisia vois ajatella...
Aina siellä on mutta mää voin kyllä kaivaa mun henkilökohtaisesta kätköstä sun suoritusten ajaksi esim. Haddawaytä tai Darudea? :Dhyrre sanoi:Onhan siellä sitten jotain kunnon raskasta musaa soimassa?