Salisotilaskisat Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gdane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jaaha, alkometrillä on töitä ainakin oman porukan kesken :hyper:

Mutta nuo tooppinki jutut jäivät säännöisä mainittematta.
Jos on jostki liitosta jonku sortin jutkementtejä päällä niin ei tartte tulla paikalle muuta ku kattoon. Lavalle ei oo asiaa.

Utelias kyselee, onko Oulunsalossa mitään majoituspalveluja? Jos tulen kisoihin, körötän paikkakunnalle jo perjantai-iltana, jolloin tarvitsen yösijan. Motellia/hotellia/kunnon retkeilymajaa?

Lumimies varmaan tietää Oulusalon majoittumis tilanteen? Jos tuut omalla autolla niin Oulustakinhan tonne on vaan n 20min matka jos "isoon cityyn" haluat majoittua :).

Hotelli Vihiluoto on n. 9 km päässä kisapaikalta ja sittenhän on tietenkin 18 km päässä Oulussa hotelleja kasapäin.
Laitan torstaina osallistujat ja ajo-ohjeen tänne sille kun tuntuu tulevan osallistujia pitkin Suomea :)
Paikalla on pienimuotinen ja edullinen puffetti josta saa virvokkeita, kahvia, pullaa ja muuta purtavaa. Ei olutmyyntiä :hyper:

Odottelen tässä vielä niiden osallistumisilmoitusta jotka veikkailivat voittotuloksen olevan reilusti yli 200:n toiston :worship:

Lumimies sanoi:
Ei olutmyyntiä :hyper:
Mitä vittua?!!:eek: :D

Ketäs pakkislaisia sinne nyt on tulossa että tietää bongailla? Ja muistakaa että katsomon puolelle vaan mukaan jos ei rahkeet riitä kisaamaan! Nim. Paraskin puhuja :rolleyes:

RRKalle ja minä ainakin saavutaan paikalle jo klo 10.30 ( ja käsikynkässä ;) )

mölliskö sanoi:
Mitä vittua?!!:eek: :D

Ketäs pakkislaisia sinne nyt on tulossa että tietää bongailla? Ja muistakaa että katsomon puolelle vaan mukaan jos ei rahkeet riitä kisaamaan! Nim. Paraskin puhuja :rolleyes:

RRKalle ja minä ainakin saavutaan paikalle jo klo 10.30 ( ja käsikynkässä ;) )
Juu, paraskin puhuja. Mie sit nolaan itteni ja ilmoittautua pärskäytin eilenillalla. RRKallen kanssa treenipäiväkirjapuolella murehin, miksei mimmejä ikinä tällaiset jutut kiinnosta, ja Mölliskö vilahti miun puheissa, kun mietin, keitä naisia vois ajatella...

Eikä piä luulla et meikä mitään ihmetuloksia tekis. Hyvä jos saan yhteistuloksen ees lähemmä sataa kuin viittäkymmentä. Kyykky kun on niin kurja, vaikka lastina ois vain 2/3 omasta painosta.

Metri sanoi:
RRKallen kanssa treenipäiväkirjapuolella murehin, miksei mimmejä ikinä tällaiset jutut kiinnosta, ja Mölliskö vilahti miun puheissa, kun mietin, keitä naisia vois ajatella...
Kyllä minä kirkuen osallistuisin mutta mun yhteistulos ois jotain 1-2 ja melkein, niin eipä se oikein kannata....:( Mutta ensi vuonna mää voitanki sitten jo kaikki tai ainakin pääsen yli 10nen tulokseen...:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen tulossa, mikäli vasemman käden sormilla vain pystyy puristamaan. Maastaveto tulee kyllä ratkaisemaan mun tuloksen täysin, 150 yt:tä lähdetään hakemaan, mutta voipi jäädä haaveeksi :)

Onhan siellä sitten jotain kunnon raskasta musaa soimassa?

Miten tuota käsien asennon "siirtämis"-sääntöä tulkitaan? Saako käsiä liikuttaa maastavedossa tankoa kohti muuttamatta otekohtaa sivusuunnassa ja otetta irroittamatta, jos tanko liusuu sormille?

Ja oletteko kaavailleet mitään taukoa lajien välille vai onko "tauko" vain se aika, mikä muilla nostajilla menee + esim kyykkytelineiden vaihto penkkiin?

hyrre sanoi:
Onhan siellä sitten jotain kunnon raskasta musaa soimassa?
Aina siellä on mutta mää voin kyllä kaivaa mun henkilökohtaisesta kätköstä sun suoritusten ajaksi esim. Haddawaytä tai Darudea? :D

Zone-sarja -42%
V.ittu siellä mitään tarutea tai hattaveitä soiteta :hyper:
Linjana on raaka metalli - ehkäpä Metallica, Manowar, Teräsbetoni, Iron Maiden :rock:
Ilmoittautumisaikaa on siihen asti kun huomenaamulla saan sähköpostin auki. Sitten laitan osallistujat esille ja sen lupaamani ajo-ohjeen.

Tuon musiikin suhteen on semmoinen ongelma ettei salin reteot hyväksy aina poltettuja levyjä. Käytössä on myös kannettava cd-soitin pitääpä tarkistaa että soittaako se.
Ja jos jollain on vähintään Tiger-panssarivaunun kokoinen soitin, joka soittaa myös poltetut, niin en kiellä tuomasta paikalle...

Ai niin, sääntötulkinnat käydään läpi klo 11.30 olevassa palaverissa. Tai ei se mikään palaveri ole sillä säännöt on säännöt ja ne on lyöty jo lukkoon. Jos jokaista nostajaa kuulisi tulkintamahdollisuuksista ja alkaisi sovittaa ne kaikille kelpaaviksi niin voisimme nostaa ehkä aikaisintaan 31.12 -06 klo 23.58...
Sen verran ymmärtämystä kuitenkin toivon eritoten jalkakyykyn osalta että kaksi miestä tuomitsee peräkanaa toistakymmentä nostajaa ja yhteensä varmasti toistatuhatta kyykkyä niin pakostakin siellä tulee "vääriä" tuomioita jokaisen kohdalle joko niin että hylätään turhan takia tai sitten hyväksytään turhan
takia - joten ottakaapa tämä huomioon kun sitten jälkeen päin arvostelette tuomarilinjaa :worship:

Osallistujat:

Miehet + 100kg -
- 100kg Veli-Matti Dahlgren
Jukka Lappalainen
Marko Kurikka
- 80kg Mika Ervasti
Raimo Savaloja
Jari Lampi
Jaakko Kiljander
Harri Kivimäki
Jussi Venäläinen

Naiset +65 Katri Lösönen
-65 Virpi Nivala
Tanja Miettunen

Eli siinäpä ne taisteluun valmistautuvat gladiaattorit tai seinähullut - ihan miten vaan :hyper: :hyper:
Jos nyt jollekin iskee tilapäinen mielenhäriö ja haluaa mukaan niin eiköhän sinne sovi mikäli ajoissa ilmoittautuneille sopii - ja miksei sopisi...

Kisapaikka on Salonpää työväentalon kuntosali.
Koska Oulunsalo on keskellä Suomea niin joka suunnasta tuleville on helpointa seurata opasteita Oulunsalon lentokentälle. Shell-huoltamon liikenneympyrästä lähdetään ajamaan Hailuotoon päin. Matkaa on n. 7km, jonka jälkeen opasteet tekstillä "Salisotilas -06".
Jos sattuu eksymään niin pelastuspartion löytää numerosta 050 3030326....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom