Salisolvauksia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
oon kyllä huomannu että jotkut ovat selvästi kateellisia kun käyt salilla ja sinulla on enemmän voimaa kuin niillä.koko ajan tulee negatiivistä palautetta salia vastaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näinhän se on. sen ymmärrän et jos joku pakastimen kokonen hemmo punttisalil tulee sua narukeräks tai tämmöseks tsoukilla nimittämään.

Mut jos joku saatanan pystyynpaskannettu riisiraato, ketä tungee kivii taskuun ettei tuuli vie mennessään ja joka ei oo punttisalii nähnykkään, ruppee inisees et ei vittu mikä kukkakeppi tai tämmöst.. sit se pistää vituttamaan.

Salisolvaukset

Mä oon ainakin nähäny salilla paljon rääpälehiä. Sitte yks erittäin ohutta ruumiinrakennetta kuvaava lausahdus on linnun ruikku elikkäs ruikkoo . Niitäki näköö palijo.

Joiltaki ohkaasilta voi kysyä, kuinka ne on päästetty ilman tippapulloa liikkeelle.

No mua ei ainakaan kukaan sano kukkakepiksi. Sen sijaan suursyömäriksi (1600 kcal päivässä), läskimahaksi, reisihirmuksi, bodymuijaksi, amatsoniksi ja pikku-Hitleriksi on kutsuttu.

Intin alokas aikana ikimuistoinen kommentti minkä muistan aina, on kun luutnantti sanoi minua raejuustoreideksi pitkän marssin jälkeen : )

Mua hämmästyttää noi ku toiset salilla olijat haukkuu "pienempiä". Itellä ei tulis mieleekään sitte joskus isona ruveta arvostelemaan toisia. Rehtiurheilu ja hyvä henki se olla pitää. Salilla millä käyn ni taitaa sit olla harvinaisen hyvä henki tj. Kertaakaan en ole kuullut minkää laista vinoilua toisia kohtaan.

Minkäs kokosia te sitten olette kun on tämä solvaus alkanut? Ite en väitä olevani vielä iso, mutta näkyy jo paidankin läpi, että on vähän treenannut ja mitää solvauksia ei ole tullut vielä.

Originally posted by Jep
Mua hämmästyttää noi ku toiset salilla olijat haukkuu "pienempiä". Itellä ei tulis mieleekään sitte joskus isona ruveta arvostelemaan toisia. Rehtiurheilu ja hyvä henki se olla pitää.

olisi upeaa, Jep, jos kaikki ajattelisivat sinun tavallasi. Saat hymyn nousemaan kasvoille. On myös muistettav, että jokainen ei todellakaan hae sitä mitä me haemme salilta. Ja on tyytyväinen oloonsa. Miksi sitä lähteä arvostelemaan.
Meissä ihmisissä on niin paljon muutakin, kuin lihakset.

Se, kuinka nimittelyjä tulee puolin sun toisin, riippuu myös kovin kuvasta, jonka ympäristölle annat.

:) -r

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom