Salisolvauksia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
"Mies on kuin tuulennussima vinkuheinä ja selässä lukee imatran voima"

Tuli paha mieli....:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menninkäinen

Pari lisää:

sappirakko, jolle on kasvanut jalat.

frodo reppuli tai bilbo reppuli

Siimakäsi
Riisikeppi

Ja se vitun pelle:david: :curs:

"I'm ready to go in coach..."

marakatti
Kurri-"pylly"

Pula-ajan atleetti ja hutsu. Ja jostain kumman syystä jos joskus voimaa sattuu olemaan, niin aivo on sopiva nimitys. Eli (voima x äly) = vakio. Kaverit ovat puolestaan olleet läsöjä, laardeja ja löysiä. :david:

Yksi tuttavani nimittelee salillakäyviä tyyliin: Fabio-fitness tai pelkkä fabio...

Mielestäni hyvin luokkaava nimitys... En tiedä tarkalleen miksi, mutta jotenkin kai näen kyseistä herraa niin kaupallisena.

Parempi se on kuitenkin kuin Hercules, kun siihen nykyään yhdistetään homous.(Ja sehän on sen nimityksen taka-ajatus).

Muutenhan Hercules olisi ihan jees.

Originally posted by onneton
"Mies on kuin tuulennussima vinkuheinä ja selässä lukee imatran voima"

Tää on todella tuttu...muutenen olisi ottanut asiaan kantaa mut tulee hauskoja muistoja mieleen:whip: .

Fabioksi mua sanotaan lähes joka kerta pokenhommissa, ku mul sattuu olemaan pitkä letti, lisäksi "herra isoherra" ja "mohikaani"
Toi "fabio" ehkä ottaa päähän eniten :curs:

Toi vitun pelle taitaa olla ehkä se kaikista yleisin.. Mutta kun alkaa miettimään kuka niitä kylvää, niin kyllä se aika usein on henkilö kokoluokkaa...Mikä se punttisali on..

Aikanaan eräs sm-kisoihin valmistautuva naisten Suomenmestari solvasi minua riisikepiksi, kun olin unohtanut 15 kg:n lätkät smithiin paikoilleen. Kyseinen neiti oli tulossa yhtä aikaa minun kanssa smithiä tekemään, mutta hänelle ei sopinut vuorotella, joten hän vetäisi sitten herneet nenuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom