Saliohjelma 15w jätkälle.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viikinki 86 sanoi:
Ohjelma sinulle

Ma:Rinta,vatsat
Ti:Selkä
Ke:Olkapäät/epäkkäät/kyynervarret
Pe:Ojentajat/haukat
La:Jalat

Ja keskimäärin salikerralle tulee pituutta 55-75 minuuttia riippuen päivästä

Tehny tuolla samalla systeemillä pitkän aikaa ja hyvin toimii. Liikkeitä sitten vaan vaihdellut, että lihakset ei totu liikaa samaan rutiiniin.

Voima sanoi:
MA Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
TI Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
KE Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
TO Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
PE Aamulla penkki ja hauis, illalla naisia katsomaan
LA Naisissa
SU Naisissa
Tää näyttää hyvältä ohjelmalta :D

Itse teen ja hyväksi olen todennut tämän ohjelman:

MA: Rinta, haba, vatsat

TI: Selkä

KE: Vapaa

TO: Ojentajat, olkapäät

PE: Jalat

Viikonloppu vapaa. Kehitys on ollut varmasti suurin kun tähän ohjelmaan siirryin.

Ite oon kans viistoist ja kyl se kouluruoka aina valilla vituttaa laadullaan mut kylla sita syotya tulee ihan helvetisti... toi alkuperainen suunnitelma ruokailun suhteen on aika hanurista eli koulussa tulisi vetaa safkaa nassuun niin paljon ku masu sallii... sitapaitsi tossahan on puolet ravinnosta lisaravinnevalmisteista? Ei se niin sais olla...

Ja kyykky mukaan vaan vaikka sit pelkalla tangolla... pakko on vahan saada jalkojakin liikkeelle!

Ite ku alottelin puol vuotta sitten niin oli samanlainen ohjelma ku mita toi Voima postas... mut ei sita kestany ku viikon ja sit tulin jarkiini naapurin ohjastamana ja sain ohjelman kuntoon... nykyaan on nelijakoinen erittain kokonaisvaltainen ohjelma jolla treenaan kaikki lihakset hyvin kuntoon ja kehitysta tulee :D...

Sori toi outo teksti, olen Lontoossa ja taa nappis ei ole ihan mitaan mallia "suomalainen"... :)

Back
Ylös Bottom