Saliohjelma 15w jätkälle.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Trainer15 sanoi:
Joo toi viikinkin ohjelma kuulostaa hyvältä.

Miten olis tämmönen
ma:haukat,ojentaja(kova)
ti:rinta,selkä
ke:lepo
to:haukat,ojentaja
pe:rinta,hauis(kova)

Mitä kyselet neuvoa jos sua ei kuitenkaan kiinnosta niitä kuunnella? :david: x 100000

Sais ton yläkropan ensin kuntoon niin sitten jalat.
Ja siellä salilla ei oikein oo mahkui tehä jalkoi.

Kai mä kokeilen tota viikinkin ohjelmaa sit. :thumbs:

Yhdyn tuohon toiseen postaukseen. Tästä puuttuisi vain, että "jalat treenautuvat sählyssä" tai jotain tämän tapaista. Kaikkialla on mahkuja tehdä jalkoja vaikka sitten hack-kyykyllä.

1. Treenaa koko kehoa tasaisesti. Arvaa miltä näyttää kun on yläkropassa lihasta ja jalkoina riisitikut?

2. Mikäs se semmonen sali jos ei oo jalkalaitteita :jahas:? Ettet vaan yrittäisi luistaa? Kerropa mitkä kaikki näistä löytyy:
-kyykkyteline
-prässi
-etureisikone
-takareisikone
-pohjeprässi
-pohjelaite istuen

Tossa on kaikki mitä ite keksin, mutta noita kaikkia ei tarvii TODELLAKAAN jalkatreeniin. Oikeastaan pelkkä kyykkyteline riittää, mutta noi muut on hyviä lisiä ja takaa monipuolisemman treenin.

Trainer15 sanoi:

Kuuntele nyt järkipuhetta. Jos treenaat yläkropan mukana jalkoja, niin sulla nousee testosteroni -tasot(miäs hormooni) pilviin. Se tarkoittaa nopeampaa kehitystä lihaksissa MYÖS YLÄKROPASSA. Miks haluaisit näyttää joltakin gorillalta jolla yläruumis on iso ja jalat kuin riisitautisella. Oikeesti ei voi olla mitään pellempää kun se että jättää jalat tekemättä. RIIVATTU.

twinlab sanoi:
Oikeesti ei voi olla mitään pellempää kun se että jättää jalat tekemättä. RIIVATTU.

Niinpä! Pahinta on kun joskus joku äijä lesottaa sen penkkimaksimilla. No sitten mä kysyn, että paljoks kyykkäät? Sillon ku tulee jotain et "en mä jalkoja treenaa" tai "häh mikä se on?" ni on vaikeuksia pitää nyrkki kurissa :evil: . Vituttaa tommonen niin paljon.

joo se on just sellasten hommaa jotka luulee olevansa jotain isompia herroja tai sit sanoo et mul on jo jalat kondikses--> ne reenaantuu kun käyn pyörällä töissä tms. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Trainer15 sanoi:

Niin kun tossa jo todettiin, treeni nostaa hormonitasoja. Jalat on iso lihasryhmä, noin 40% lihaksista on jaloissa.

Ajattele näin: jos hauiksen treenaaminen nostaa hormonitasoja hiukan (hauis on pieni lihas), niin paljonko jalkojen (hyvin isot lihakset) treenaaminen nostaa niitä tasoja?

Kai kuitenkin tajuat, että ilman testosteronia et juurikaan voi toivoa kehitystä. Enkä tarkoita nyt mitään kuuria, vaan kehon omaa tuotantoa. Toi jalkatreeni buustaa sitä tuotantoa niin paljon, että sä et voi oikeen mitenkään perustella jalkojen poisjättämistä ohjelmasta.

Sun yläkroppas on kunnossa paljon nopeammin, jos maltat treenata ne jalat kans. Usko huvikses.

Ja ai niin... Itse treenaan salilla, joka on noin 15m2 kokoinen pommisuoja... Ja sieltäkin löytyy kyykkyteline, niin että älä yritä, varmasti sellainen saliltasi löytyy. Niin paskaa salia tuskin onkaan (tai ainakaan minä en ole sellaisella käynyt), ettei mitään jalkojen treenaamiseen tarvittavaa välinettä olisi.

Tama tapaus haiskahtaa kyseisesti silta, etta salilla treenataan vain nakyvilla olevia lihaksia. Eli kaveri treenaa siina toivossa, etta tytot tykkaisi.
Mita niita jalkoja treenaamaan. Jalathan on piilossa kun jalassa on housut. Ja housut on sita mallia etta haarat roikkuu kantapaissa.
Tassa sulle ohjelma jolla treenaat:

MA Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
TI Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
KE Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
TO Aamulla penkki ja hauis, illalla penkki ja hauis
PE Aamulla penkki ja hauis, illalla naisia katsomaan
LA Naisissa
SU Naisissa

Ja menestys on taattu.

Joo no kyllä mäkin tein kesän ohjelmaa jossa ei ole jalkoja (no mitä nyt etureisikonetta kerran viikossa tai prässiä satunnaisesti:

Ma: rinta
Ti: Hauis, ojentaja
To: olkapäät
Pe: selkä, epäkkäät, takaolkapäät

saiwurdiin sanoi:
Tämä tapaus haiskahtaa eniten siltä, että koitetaan trollata.

Ja tämä taas haiskahtaa siltä, että sarkasmi ei taida olla kovin tuttu juttu sinulle...

EDIT. Paitsi tietysti, jos tarkoitit koko threadia... :lol2:

Mitä tekee yläkropalla jos jaloissa ei riitä voimaa kannattelemaan sitä. Ittellä polvi rikki just ja v*tuttaa suunnattomasti ku joutuu pelkästään yläkroppaa pumppaamaan.

Trainer15 sanoi:

/me vetää itsensä narun jatkoksi...

Toivoton tapaus, luovutan... :wall:

Ja trainer15 .... jos haluat joskus olla oikeasti vahva (en tosin tiiä mitkä on tavotteet)

Niin se kokonaisvoima koostuu 3 liikkeestä
Mave
Kyykky
Penkki

Ja omasta mielestäni aikalailla tuossa järjestyksessä, että vaikka penkkiä kysytäänkin eniten se on se turhin eli rohkeesti vaan ohjelmaan LAAJAA treenausta

Viikinki 86 sanoi:
Ja trainer15 .... jos haluat joskus olla oikeasti vahva (en tosin tiiä mitkä on tavotteet)

Niin se kokonaisvoima koostuu 3 liikkeestä
Mave
Kyykky
Penkki

Ja omasta mielestäni aikalailla tuossa järjestyksessä, että vaikka penkkiä kysytäänkin eniten se on se turhin eli rohkeesti vaan ohjelmaan LAAJAA treenausta

Täsmälleen näin :thumbs: munkin mielestä MAVE mittaa parhaiten kehon kokonaisvoimaa. Tietysti penkki mittaa hyvin ylävartalon voimaa, mutta ei pelkästään sillä ole vahva.

Back
Ylös Bottom