SUPERCARB 1kg -40%

Salilla tänään (kokemuksia, fiiliksiä, kysymyksiä ym.)

^ ideaalia ois syödä 1-2h ennen treeniä, mutta jos on pakko syödä aivan ennen niin mielellään jotain nopeasti sulavaa :) itse käyn aina aamusalilla, niin vetäsen latarijuoman kanssa yhden banaanin niin jaksaa palautusjuomaan asti treenailla. SJMV:n ei pitäisi kovin paljoa selkää kuormittaa, teethän oikealla tekniikalla?

hyvä että jokaiselle löytyy oma "namupalansa", kuvailuiden perusteella en tuota yksilöä omaan namupussiini valitsisi :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
^ ideaalia ois syödä 1-2h ennen treeniä, mutta jos on pakko syödä aivan ennen niin mielellään jotain nopeasti sulavaa :) itse käyn aina aamusalilla, niin vetäsen latarijuoman kanssa yhden banaanin niin jaksaa palautusjuomaan asti treenailla. SJMV:n ei pitäisi kovin paljoa selkää kuormittaa, teethän oikealla tekniikalla?hyvä että jokaiselle löytyy oma "namupalansa", kuvailuiden perusteella en tuota yksilöä omaan namupussiini valitsisi :D
jep, mulla on rytmit vaan niin keturallaan, että ehdin syödä vain aamiaisen ja kevyen lounaan ennen illan salia. Sekin tuntuu olevan ehkä liian vähän. Onneksi oli nestepitoista evästä ja palkkaria mukana. Eli olin kuitenkin syönyt.

Sjmv:n tekniikkaopissa olen ollut kaksi kertaa ja yritän siihen kovasti keskittyä. Aika oikein se enimmäkseen menee, mutta ei vaan liian nopeasti pitäis liian painavaa, että tekniikka hajoaa. Ei vaan usko, kun haluaa kehittyä... Tosin viimeksi ehkä tein taljallakin erinäisiä liikkeitä liian painavilla liikaa. Tai jotain muuta, kipu oli uudenlaista ylempänä selässä. Ihan kuin venytellessäkin ois joku kohta ilkeentynt. Täytyy nyt katsoa miltä huomenna tuntuu.

Vannomatta paras, sitä kundia et säkään ois voinut vastustaa, ja aina löytyy sääntöihin poikkeukset ;). Ehkä :). On se vaan perseestä olla varmaan salin vanhimpia tyyppejä... Että voi vaan ihailla kaukaa... No, näytti pari hieman mua nuorempaa äijää katselevan sivusilmällä kun tein sjmv:tä, ehkä peli ei ole vielä menetetty :D.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei vaan usko, kun haluaa kehittyä...

Kuulostaa tutulta :D muttta selkä on sellanen, minkä kanssa ei pidä leikkiä ettei käy hassusti :( lihaksissa on normaalia tuntua painetta ja herkkyyttä, mutta missään muualla ei

No, näytti pari hieman mua nuorempaa äijää katselevan sivusilmällä kun tein sjmv:tä, ehkä peli ei ole vielä menetetty :D.

sieltä vain seuraavan kerran pyydät nämä äijät kertomaan hieman tekniikkaoppia, kerro sitten tuonne "Levotonta salielämää" ketjuun tarkemmin :thumbs:

jep, mulla on rytmit vaan niin keturallaan, että ehdin syödä vain aamiaisen ja kevyen lounaan ennen illan salia. Sekin tuntuu olevan ehkä liian vähän. Onneksi oli nestepitoista evästä ja palkkaria mukana. Eli olin kuitenkin syönyt
Juttua paastotreenistä voi lukea IF-ketjusta. Eli ollaan koko aamu syömäti, reenataan ja sitten vasta aletaan syömään päivän kaloreita sisään. Tärkeämpää IMO on treenin jälkeinen safka kun kroppa oikein janoaa safkaa, puhutaanhan noista metabolisista ikkunoista yms yms. Itse huomannut ettei aamupäivän safkoilla niinkään ole merkitystä treenin sujuvuuteen vaan edellisen treenin jälkeen suoritetulla tankkauksella, joka saakin sitten sisältää hurjasti hiilaria :) On myös mainittu että järjetön mättäminen ennen treeniä saattaapi olla treeniä huonontavakin, koska osa energiasta on ruoansulatuksen käytössä. Liian likellä suoritetusta syömisestä saattaa tulla näitä huonoja oloja ja oksennuksia. Noh, kukin tutkii itselleen sopivan tavan safkata. Mainitsinpa vaan vähän erilaista näkökulmaa kys. asiaan. Itse tulee syötyä (ei täyd. If:ä) salaattilounas ja pari tuntia ennen reeniä vedettyä rahka ja banaani. Treeneihin mennessä saattaa olla nälkä, mutta luotan että edellisen illan tankkauksiin ja potkua riittää kyllä. Tyhjä maha ei ole tyhjä lihas :) eli kovia reenejä vaan kaikille!

Oon tähän asti pitänyt selkää mun ongelmana. En oo vaan saanut treenejä oikein tuntumaan ja treenit on aiheuttanut lähinnä tuskastumista, mutta viime treenin jälkeen jäi hyvä fiilis ja selässä tunne, että jotain on tullut tehtyä :)

Oon tähän asti pitänyt selkää mun ongelmana. En oo vaan saanut treenejä oikein tuntumaan ja treenit on aiheuttanut lähinnä tuskastumista, mutta viime treenin jälkeen jäi hyvä fiilis ja selässä tunne, että jotain on tullut tehtyä :)
Mulle on myös selkä ollut se hankala paikka. En vaan ole saanut tuntumaa sinne esim. taljoilla tai avustetuilla leuavedoilla. Kulmasoutu tangolla on ollut paras ja se ottaa tuonne lapojen välin. Kun PT:n opastuksella siirryin tekemään (ensin negatiivisia) leukoja ja eritoten kulmasoutua käsipainoilla niin johan rupesi tapahtumaan! Siinä sain tuntuman heti ja selkälihat on oikeasti kipeänä ja hellänä vielä pari päivää treenin jälkeen. Viimeksi su kun treenasin selän niin tiistaina oli vielä leveä selkälihas jopa tuolta ihan alaosasta kyljistä hellänä. Sinne on kasvanut myös silmämääräisesti ikäänkuin uusi lihas. Suosittelen kaikille ko. liikettä!

Olin reissussa ilman salikenkiä, mutta halusin käydä tekemässä kyykkytreenit normaalisti. Viimeksi yli vuosi sitten ilman kenkiä kyykkyä kokeillessani olo tuntui ihan liian huteralta, mutta olipa jännä kokeilla nyt kun kyykkytekniikka oli selvästi parantunut. Ei ollutkaan enää vaikeuksia kyykätä kengättömänä! Ja siinä missä 3 vk sitten sain 55 kg:lla 8 toiston sarjoja, niin nyt meni 12 toistoakin parissa sarjassa. Ja nyt seuraavana päivänä sain tuta, että jaloista on ihan eri osa-alueita kipeinä kuin "normaalikyykkypäivinä".

Tämä siis ihan vaan - sinänsä aika itsestäänselvänä - vinkkinäkin kaikille, että jos haluaa kyykkyyn pientä vaihtelua, niin kengät jalkaan tai pois normaalista poiketen ja voi tulla hyvinkin erilaista lihasaktivaatiota :)

mä treenan aina ilman kenkiä kun kotosalla olen, se on niin pinttynyt tapa :) tänään salilla ihana pumppi olkapäihin, sai tehdä vinopystypunnerruksessakin 4x10 sarjan 12,5 kilolla jee :D

100kg Mavessa ja squat cleanissa 60kg ihan puhtaasti. Henkilökohtaiset enkat ja jälkimmäiseen latasin 100 rosenttia painoja lisää ja nousihan se henmetti soikoon. Iiih !

Mä olen tainnut viettää ihan liikaa aikaa tällä palstalla, koska nyt parina viime treenikertana on tullut salilla mieleen, kun olen nähnyt jonkun mimmin huitelevan supersarjoja tmv., että tuo on ihan varmaan yksi Pakkiksen punttimimmeistä.

Haluaako kukaan paljastaa, millä salilla käy? Jos vaikka ensi kerralla ihan moikattaisiinkin? Vai pitäisikö meidän sopia joku yhteinen käsimerkki, jolla sisterhoodin voi jatkossa todentaa? :D

Käsimerkki olis aika kova :D

Itse tuppaan pyörimään keskustan satsilla, se on ollut turvallinen paikka vrt. punttiäijien hikikoloihin. Tosin, siinä vaiheessa kun/jos ryhmäliikunnat ei enää nappaa, on pelkkä sali sitten erittäinkin tervetullut.

Itse reenaan kotisalilla.
Nyt on reeni kulkenut hyvin, johtunee siitä että olen pitänyt syömisestä hyvää huolta "tuntuu välillä työltä vaikka luulin että ennen elin syödäkseni" :P

Selkäkin on taas kunnossa.
Tein mavea 5x2x85kg
sjmv 3x6x65kg
ylätalja 3x8x40kg
kulmasoutu 3x10x30kg

Kyykky reenikin sujui polvesta huolimatta hyvin ja olen voinut vähän lisätä painoja. Tosin polvisuojat on pakolliset ettei kesken reenin polvilumpiot muljahda paikaltaan! En anna sen häiritä etten kyykyssä ns "voimareeniin" tule koskaan pystymään... pääasia että tulokset on alkanut näkymään ja perse on omasta mielestäkin pystympi ja pyöreempi kun 5kk sitten :dance:
Habakin on alkanut kasvamaan, ainakin muut on niin sanonut... Teen siis jotain oikein silläkin saralla :puntti: ;)

Vaikka on hienoa että saa tulosta salilla niin omasta mielestä mikä parasta niin olo on mahtava kun saa reenata säännöllisesti!!!! :puntti: Jaksaa lastenkin kaa paremmin :hyvä:

Mitä muut kuuntelee salilla reenatessa?
Itsellä kun rammstein soi täysillä saan parhaan fiiliksen salilla... :)

^^ mä käyn niin kämäsellä salilla, ettei siellä ole radiota, joten harvemmin tulee kuunneltua salilla kuin omaa puhinaa...

Tänään oli kyllä tosi kaksjakonen fiilis salilla. Hyvä fiilis oli siitä, että tein ekaa kertaa kesän jälkeen kunnon salitreenin (selkä on sallinut vaan tietyt liikkeet ja tietyillä painoilla). Kyykkysarjani vedin 70kilolla. Rinnallevedossa taas tein varmaan all time enkat, kun vedin sarjat 50kilolla (se on siis tätä ennen ollut inhokkiliikkeeni, jota en oo siks halunnut muutamaan vuoteen tehdä. nyt en malta oottaa ens viikkoa, että pääsen taas testaamaan :D)!
Mut sit niihin negatiivisiin tunnelmiin: kävin innoissani kokeilemassa pitkästä aikaa leukoja. Tuloksena yksi. Eli kesän tuloksesta on muutaman kuukauden aikana kadonnut 4/5... Masentavaa, vaikka kai ne sieltä tulee nopeesti takas? Tuleehan?!? Oon tässä päässyt kesän pläskeistäkin pikkuhiljaa eroon, että ei tarvis ees ihan niin isoo massaa sinne tangon yläpuolelle saada nostettuu.

Mitä muut kuuntelee salilla reenatessa?

Aina aikaisemmin oli omat napit korvissa ja soittolistalla Disturbed, 5FDP, Kätilöt ja randomeita kappaleita jotka sai fiilikseen. Nykyään en sitten ole enää jaksanu piuhoja asennella ennen reeniä, niin salin radioaalloilla on pärjätty. Nappien jättämiseen pois on myös vaikuttanut se, kun moni joitain muutamia sanoja vaihtaa mun kanssa, niin mukavampi jatkaa keskustelua muuten kuin kysymällä ensin "anteeks?/mitä?". Poikkeuksena sitten juoksumatto aerobisiin otan aina omat musiikit. :D

kävin innoissani kokeilemassa pitkästä aikaa leukoja. Tuloksena yksi. Eli kesän tuloksesta on muutaman kuukauden aikana kadonnut 4/5... Masentavaa, vaikka kai ne sieltä tulee nopeesti takas? Tuleehan?!? Oon tässä päässyt kesän pläskeistäkin pikkuhiljaa eroon, että ei tarvis ees ihan niin isoo massaa sinne tangon yläpuolelle saada nostettuu.

Oiskohan ollu vaan huono päivä ;) kyllä ne jos muutama kuukausi sitten on tullut, niin tulee pian uudestaankin

Haluaako kukaan paljastaa, millä salilla käy? Jos vaikka ensi kerralla ihan moikattaisiinkin? Vai pitäisikö meidän sopia joku yhteinen käsimerkki, jolla sisterhoodin voi jatkossa todentaa? :D

sisterhood käsimerkki kuulostaa hauskalta :hyvä:

Maven työsarjat meni eilen (teen siis vitosia) 60,65,65,70 ja 75kg! Viimenen oli aika raskas, mutta 100kg:n mave, täältä tullaan!:)

hyvä fiilis, etureisille kyykkyjä eri variaatioin 300 kpl ja takareisille 200 kpl, pohkeille 100 kpl, voin sanoa et kyllä tuntuu makoisalta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom