Salilla hikoilusta huomautus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No eipä tuota kukaan tervejärkinen osaa ennakoida etteikö hikoilla saisi, jos nyt tosiaan vähän katsoo ettei moshaa sitä hikeä esim. muiden päälle.

Nyt lupaat pyhästi että ostat pinkin polyesteripaidan jonka laitat seuraavaksi kuukaudeksi päälle. Otat sen pois vain suihkuun mennessäsi. Anna niille koko rahan edestä tuoksuvaa AntiJänistä!
Kommentissasi ollut paita

Olen kyllä samaa mieltä. Mitä sitä enää välittämään mistään mitään, jos kerta soppari on loppumassa. Mitä olen täältä muutamia kommentteja lukenut niin en voi kuin ihmetellä. Kuullostaa kummalta treeniltä, jos ei saa hikeä edes tulla. Ei muuta kuin urakalla haisemaan loppu kuukausi.

Omalla salillani on ainakin kunnon ilmastointi nykyään. Omistaja kertoi hirveistä summista mitä satsattiin ilmastointiin. Ei haise hiki tai ei ole haissut vielä. Toivottavasti laitteet toimii tulevaisuudessakin.

Täytyy kyllä olla tyytyväinen, että ei joudu tällaisten asioiden kanssa painimaan. Saa treenata ihan rauhassa, eikä ketään valita mistään hikoilusta tai metelistä. Toivottavasti en koskaan eksy tuollaisille saleille.

Omasta mielestäni se hienhaju vain lisää motivaatioita. No, kaikki ei välttämättä ole samaa mieltä. :)

Täytyy kyllä olla tyytyväinen, että ei joudu tällaisten asioiden kanssa painimaan. Saa treenata ihan rauhassa, eikä ketään valita mistään hikoilusta tai metelistä. Toivottavasti en koskaan eksy tuollaisille saleille.

Omasta mielestäni se hienhaju vain lisää motivaatioita. No, kaikki ei välttämättä ole samaa mieltä. :)

Mulla on kyllä pieni riski että joskus vois tullakkin sanomista, ku on olevinaan sen verran hieno sali missä nykyään treenaan. Muun muassa seinissä lappuja, joissa käsketään käyttämään treenipyyhettä aina kun on kosketuksissa jonkun laitteen kanssa yms. Onneks ei oo sentään tullu sanomista vielä vaikka oonki yleensä treenin jälkeen märkä ku uitettu sika :D

Toinen asia minkä harrastamista ihan missä vaan kannattaa harkita, on mavessa negatiivisen vaiheen jättäminen väliin, eli tiputetaan painot ylhäältä lattiaan. Juu, se on ihan treenimetodi, mutta ei sovi ihan joka salille. IMO ei mihinkään muualle kuin kunnon hc-salille.

Tässä taannoin ihmettelin kun yksi körmy mun salilla teki jotain tän tyylistä. Sarjan vikan toiston jälkeen aina rämäytti sen pari sataa kiloansa vaan suoraan käsistänsä siihen lattialle. Aattelin vaan, että hyvä kun on vankan oloinen rakennus. Ettäkö ihan treenimetodi..?
Toi on kyllä sellainen HC:mpi sali, jossa ite oon se kynis, joka siellä koettaa seassa sinnitellä.

Paikallisen uimalan salilla, jossa ennen kävin, oli lappu seinässä, "jos kuulet painopakan kolahduksen tai muun epämääräisen äänen, olet tehnyt liikkeen väärin". Ite otin tuon ihan hyväksi ohjenuoraksi, että sarjat tehdään hallitusti loppuun asti eikä niin, että laitteen on muusina ja painot lentelee ikkunoista pihalle..

Kyllä kuitenkin oma kokemus on, että nää "pelottavan näköiset" körmyt on mukavia ja mielellään jeesaavat ja neuvovat n00bia (vielä asiantuntevasti!) kun taas ne mammat ja trendihomostelijat on niitä asennevammaisia persiisiin ammuttuja karhuja.. :jahas:

Siinä uimalan salissa oli vähän sinne trendi suuntaan meininki (ei nyt onneksi pahasti), mutta silti kaipailen sieltä vielä saunaa ja poreammetta treenin päätteeksi. Nykyinen paikka tulee kuitenkin halvemmaksi ja siellä on äijä-meininki! :thumbs:

Mää treenaan CMS salilla ja ei oo koskaan tullu (tän 3 vuoden aikana ku oon siellä käyny) mitään valituksia vaikka hikeä noroaa ja joskus oli sellainen periodi että magnesiumia tuli sotkettua joka kulmaan. :david: Tosin sillon siellä oli eräänlaisena päätöstentekijänä Tero Lahtinen (nykyisin City gymillä) joten saa nähdä tuleeko piakkoin samanlaista valitusta omalle kohalle kun salin omistaja vaihtui.

Onko AntiJäniksellä tullut mitään etenemistä tässä asiassa (uusi sali, vanhasta reklamaatiot yms *KÖH*nimi*KÖH*)?

EDIT: typo.

Paikallisen uimalan salilla, jossa ennen kävin, oli lappu seinässä, "jos kuulet painopakan kolahduksen tai muun epämääräisen äänen, olet tehnyt liikkeen väärin". Ite otin tuon ihan hyväksi ohjenuoraksi, että sarjat tehdään hallitusti loppuun asti eikä niin, että laitteen on muusina ja painot lentelee ikkunoista pihalle..
No joo... Painojen ei välttämättä kuulu kolista, jos teet esimerkiksi ojentajia taljassa yms... Mutta jos oikeasti joku treenaa esim. painonostoa (tempaus, työntö yms.), niin kyllä siinä väkisinkin painot kolisee. Ei kai sitä jokainen kerta jaksa ruveta niitä painoja hitaasti ääntäkään päästämättä alas laskemaan (ei siinä tekniikassa mitään vikaa tarvitse olla, vaikka koliseekin). Ja vain siksi, että ne mammat siellä juoksumatolla saisivat juoruta ilman keskeytyksiä.

Ja tähän voisin lainata Arto Savosta... "Tämähän on painonnostoa, EI painonlaskua."

On se v**un ihmeellistä jos ei salilla saa hikoilla kautta öristä... Ainakin kun käyn salilla niin v***ttaa jos EI oo naama punasena ja kroppa hiestä märkänä treenin jälkeen, sillonhan o treeni menny ihan piloille... Ja örimisestä niin pakkohan se o johonki se raivo purkaa keuhkoista kun treenaa raskaasti... Jumankauta!
Onneksi käy sellasella "underground" salilla josta ei moni tiedä ku vaan kymmenisen ihmistä... saa vapaasti treenata ja omalla abloylla pääsee.

Vituttaa ne ketkä haisee vitun pahalle
Sama homma... Tosin mua vituttaa ainoastaan ne mammat ja nuoret sällit ja neidit jotka käyttää aivan liikaa ja liian voimakkaita hajusteita. Hyi helvetti kun on tekemässä kovaa sarjaa ja se axen tai hajuveden tuoksu tulvii sieraimiin. Sen jälkeen on pää ihan vitun kipeä ja saa vedellä aspiriinia... En tiiä olenko yliherkkä noille vai mitä, mutta kumminkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekkin joskus tullu huomattua miten pahalle haisee, jos kayttaa samaa treenipaitaa pesematta sita valilla. Miksi ihmiset kayttaa salilla noita polyesteripaitoja? Se jattaa sen hien sinne paidan ja ihon valiin, mutta ei kovin tehokkaasti hengita ja luovuta sita pois. Taalla on paivisin auringossa yli 40 astetta, joten eron huomaa :D
Kyllahan huomauttaminen okei on, jos haju tosiaan on jotain aivan infernaalisen pahaa. Miten sellasella salilla edes kehtaa kayda, missa ei kuulu mitaan kolinaa ja on muutenkin hiljaista? Omaa kokemusta on jonkin verran. Nykyisella salilla kaikille annetaan pyyhkeet mukaan ja porukka tosiaan niita kans kayttaa. Kolinaa tuskin kuuluu, mutta onneksi musiikki sentaan on kovalla. Viela kaipaisi vaan sen kyykky/mave -paikan :(

Ja pakollinen nurina... Mikä helvetti niitä ihmisiä vaivaa, jotka tulee salille ja haisee ihan helvetin pahalle?!?! Kiva kun et voi mennä tekemään jotain kun viereisessä laitteessa oleva tyyppi löyhkää. Mua itteä hävetti ihan älyttömästi kun kerran salilla huomasin, että mun vaattet haisi märälle koiralle (ois kannattanut katsoa minkä päällä kaverin koira makoili), mutta ilmeisesti on olemasas tyyppejä joiden hajuaisti on pilalla tai ne säästää pyykissä kun pesevät treenikamat kerran kuussa?

Tuo ylläoleva on mun treenipäivyristä. Keinokuituvaatteista saa sen pinttyneen hajun pois etikkaliuoksella. Pinttyneellä hajulla tarkoitan sitä, että paita saattaa pesun jälkeen olla puhtaan tuoksuinen,mutta lämmetessään päällä alkaa haisemaan pahalle.

Ymmärtääkseni hikoilu salilla on osa sitä kunnion treeniä ja puhdas, terve hiki ei haise pahalle. Olen myös työpaikallani huomauttanut eräälle miehlle, että olisiko aikaa vaihtaa työvaateet puhtaisiin ja oletko huomannut ettei taukotiloissa kukaan istu kanssasi samaan pöytään/tule samaan työpisteeseen töihin. Vinkki pysyi sillä mielessä pari kuukautta ja sit taas kamala löyhkä.. Kävin avautumassa suoraan sen esimiehelle, että tee nyt jotain kun aloin säälimään ko. henkilön työkavereita.

Heh..Melkosta touhua tuo ns.liiallinen hikoilu..vittu bannaan tollaset salit perkele..:curs:

No rovaniemellä jos meinaa reenailla niin kannattaa unohtaa santasportit sun muut paskasalit..

Jiipeelle tai Apc:lle reenaamaan. Itse kulutan aikaa jiipeellä ja olen 100% tyytyväinen salin toimintaan ja laitteisiin

Tässä taannoin ihmettelin kun yksi körmy mun salilla teki jotain tän tyylistä. Sarjan vikan toiston jälkeen aina rämäytti sen pari sataa kiloansa vaan suoraan käsistänsä siihen lattialle. Aattelin vaan, että hyvä kun on vankan oloinen rakennus. Ettäkö ihan treenimetodi..?
Toi on kyllä sellainen HC:mpi sali, jossa ite oon se kynis, joka siellä koettaa seassa sinnitellä.

Kyllä kuitenkin oma kokemus on, että nää "pelottavan näköiset" körmyt on mukavia ja mielellään jeesaavat ja neuvovat n00bia (vielä asiantuntevasti!) kun taas ne mammat ja trendihomostelijat on niitä asennevammaisia persiisiin ammuttuja karhuja.. :jahas:

Siinä uimalan salissa oli vähän sinne trendi suuntaan meininki (ei nyt onneksi pahasti), mutta silti kaipailen sieltä vielä saunaa ja poreammetta treenin päätteeksi. Nykyinen paikka tulee kuitenkin halvemmaksi ja siellä on äijä-meininki! :thumbs:

Riksussako asut/treenaat? Mistä löydän viimeisen lauseen kuvaileman paikan?

Joku Niksipirkkaa lukenut on mainostanut että hienhajusta pääsee eroon liottamalla treenivaatteita etikkavedessä (5 litraa vettä ja puoli pullollista Rajamäkeläistä). Liotuksen jälkeen normaalisti pesukoneen kautta käyttöön.
Ei omakohtaista kokemusta, mutta vinkiksi jos joku haluaa kokeilla ennen rättien poisheittoa.
Itse olen etikkavedessä liottamalla saanut toivottomankin hajuiset rätit täysin hajuttomiksi. Toimii kuin junan vessa.

Haisevat treenaajat ovat kieltämättä karmivia. En voinut ottaa koskaan kunnolla matsia erään treenikaverini kanssa, koska lamaannuin pelkästään hänen pahasta hajustaan. Valkoinen paita oli muuttunut puoliksi ruskeaksi, koska kyseinen henkilö ei ymmärtänyt pestä sitä riittävän usein, vaikka hikoili kuin sika. Pelkäsin aina painia hänen kanssaan-hajun takia.

kihlattuni käy ko. salilla. Ja kysyin asiasta häneltä ja hänkin tiesi tyypin(sieltä salilta) joka haisee aivan sa*tan*n pahalle! eikä kuulemma ollut mikään tuoreen hien haju, vaan treenivaatteista tuleva löyhkä!

Hänen sanojensa mukaan kun ovesta tuli sisään salille, tiesi samantien (hajusta) että "löyhkäjätkä" oli paikalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom