salilla aamulla

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
heips

Ensimmäistä kertaa täällä sivustolla ja salikortti tuli juuri hommattua vuodeks eteenpäin ja huomenna tarkoitus aloittaa urakka.
Töiden ja opiskelun yms takia ainoa mahdollisuus käydä arkisin salilla lienee aikainen aamu joten ajattelin käyttää hyödyksi salin klo 05 aukeamisen. Liikkuuko kukaan siihen aikoihin salilla eli saako seuraa muista vai pitääkö yksin jyystää? hieman noob vielä tällä alalla eli älkää liiskatko heti kengän alle :worship:

Aamuisin on ainakin täälläpäin hyvin hiljaista kaikilla saleilla, joita olen käyttänyt. Usein on ollut ypöyksin tai korkeintaan pari tyyppiä liikkeellä.

Pitääkö yksin reenata? Paremminkin SAA reenata yksin. Minusta siinä on vain ja ainoastaan hyviä puolia, kun en varmistajiakaan kaipaa liikkeisiini.

tere

Sali jolla käyn on auki 24h omilla kulkukorteilla ja kun itse raahaudun paikalle päivästä riippuen n. klo 7 aamusta on jo pari duracell-kehoilijaa treeninsä hoitanut.

Eli aamuun töihin menijöitä tai yövuoron jälkeen treenaavia (huh huh) näkyy ainakin meilläpäin.

Itse olen ainakin ottanut reippaan vihreä-tee (kahvi, tms.) annoksen, vähän heraa aamupalaksi ja lämmitellyt huolella että kroppa herää ja voi ottaa kunnon treenin.

Siinä mielessä oon itse ainakin tykännyt että ton jälkeen jaksaa töissä hyvin ainakin aamupäivän eikä tuu jäätyä sohvalle perunoitumaan silloin kun olis treenin aika (jos heräät 4:30 jäät tuskin tuijottaan televisiota).

Tällaisia random-ajatuksia aamutreenistä.

Käyn myös aamuisin salilla, kun koulut alkaa yleensä vasta 12.30. Aamu on hyvää aikaa treenaa, ei ole ruuhkaa ja saa mukavasti rauhoittua hyvän treenin lomassa ja jaksaa ihan toisella lailla taas loppupäivän. Itse jopa syön ihan tukevan aamiaisen ja sitten treenaamaan. Treenin jälkeen palkkari ja sitten koululle ja onkin lounas seuraavana.

Pakko kyllä myöntää että toivon huomenaamulla koko salin olevan ihan tyhjänä klo 05-06.30. Saa rauhassa ekaa kertaa tutkailla ja noloilla itekseen.:D

Ei siinä ole mitään noloa. Jokainen on joskus aloittanut. Itse olen myös ihan alkutaipaleella edelleenkin. Välillä tulee niitä noloja fiiliksiä kun toiset latoo rautaa tankoon, niin itse pistät lähinnä jännän värisen kiekon :D

Sitten kun taas miettii, että perkele. Jos mä en kehtaa tätä aloittaa alusta kuten KAIKKI muutkin, niin miksi edes vaivaudun... maasta se pienikin ponnistaa, eikä salilla tarvitse hävetä sitä mitä on. Rohkeasti vaan tekemään ja tarvittaessa pyytämään apua jos tekniikassa on kysyttävää :)

Itsekin kävin salilla ensimmäisen vuoden ajan aamulla ennen virallista aukioloaikaa, kun niin nolostelin... ihan turhaan. Henkilökunta on varmasti jo kaiken nähnyt (ja haluaa pitää maksavat asiakkaat salilla), eivätkä tosissaan treenaavat ehdi muiden tekemisiä naureskella. Niistä muistahan emme toki välitä, suksikoon suolle. No joka tapauksessa, aamuviideltä :eek: treenirauha lienee taattu. Niin se oli vielä yhdeksän pintaankin.

Ite en ihan noin aikaseen käy, kun sali aukeaa vasta klo8. Mutta aina kun on mahdollisuus niin menen aamulla ennen kun koulu alkaa. Aika vähän silloin yleensä porukkaa, lähinnä muita koululaisia siellä on. Muuten kävisin mielummin illalla, mutta pääsen sinne sallille arkisin ilmaiseksi klo 8-16:)
Aamutreenin jälkeen jaksaa aika hyvin loppupäivän puuhailla koulussa, ja yleensä klo 11 pääsee syömään, joten palkkariakaan en tarvi silloin. Kunnos aamupala vaan naamariin ja salille.
Ja tosta aloittamisesta, kuten monet on jo sanoneet, niin sillä ei ole mitään väliä vaikka nostelet pelkkää tankoa, koska kaikki eivät ole luonnostaan vahvoja. Itellä on nyt jo tulokset sitä luokkaa, että painot on suuremmat kuin monilla useita vuosia treenanneilla, ja mulla on treeniä takana reilut puoli vuotta. Ja alussa ne tulokset lähtee aika nopeasti nousuun, eli teet sarjoja 10 kiloa isommilla painoilla ennen kuin huomaatkaan. Ja tosiaan neuvoja voi kysyä muilta treenaajilta, jos niitä sattuu samaan aikaan salilla olemaan. Kuitenkin saman harrastuksen parissa puuhailevat ihmiset auttavat toisiaan mielellään, kykyjensä mukaan. Tsemppiä!

voihan vitura tää nyt sit nukkui pommiin eikä enää tänään ehdi salille:( nooh huomenna itteään niskasta kiinni ja vähän parempaa mieltä jouluksi kun treenannut edes pikkasen :)

täälläkin salilla jossa treenailen jonne pääsee siis 24/7 on aamuisin suht hiljaista sillon jos satun yövuoron jälkeen salille, mutta yleensä hiljaisempaa on lauantai-iltana.

:hyvä:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Myös täällä töiden ja aikataulun takia rantaudun salille klo 6-7 välillä. Yleensä aina saa olla yksin, tälläinenkin pulkannaru ilkee olla hihattomassa kun kukaan ei näe. En ole huomannu eroa painojen ja jaksamisen suhteen jos vertaa päivällä tai illalla salilla käyntiin, ja on pirteämpi lähteä töihin kun on jo urheillu aamulla :whip:

Ennen duuniin menoa kuudelta heti on kiva mennä. Aamu alkaa tehokkaasti :)
Saadaan siinä samassa ostoskeskuksessa olevalla salilla käydä firman piikkiin vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom