Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Lasketaankohan tämä salikomediaks. :D kesällä yritin uutta penkkimaksimia ja se ei oikein tullut ylös. ja nostotekniikka oli kans päin persettä. :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^ jep. aika yleistä muutenki et eräät vanhat parrat yrittää väkisin tehdä samaa liikettä heti perään tai siinä välissä ku ite tekee. ja aina isommil painoilla ja huonomman formilla.

eräs 60 wee patu tekee aina jalkaprässiä ladaten kaikki levypainot + käsipainoja prässiin, 10 sentin liikerataa ja sil o jotku puutarhahanskat kädes.

Tuossa viikolla olin tekemässä hauiskääntöä tangolla ja kun olin noussu työsarjapainoihin, joku vanhempi ukko tuli siihen kattomaan ja kysyi sopisko tehdä välissä niin ei tarvi purkaa ja ladata tankoa uudelleen. No sanoin että siittä vain. Ukko mavetti painon maasta ja sanoi ettei se nyt niin kovin raskaalta tunnu. No kaksi kertaa yritti hampaat irvessä ja reilulla takakenolla mutta ei vaan tullut yhtäkään toistoa.... tuli niin surku jotenkin. Yritin kattella vähän seiniä - miten sitä tilannetta lähtis helpottamaan kun toinen on ihan down. Jotakin siinä sitten sanoin että reilusti vaan painoa pois ja kärsivällisesti viikottain 2,5kg lisää niin kyllä se aikanaan tulee.

Mulla on varmaan joku komediasulake palanut kun toi tilanne oli enemmänkin tragedia kuin komedia. Hädin tuskin kehtasin jatkaa niitä kasien tekoa.

Toissapäivänä reeni lähti hyvin käyntiin, ei siinä maveekin tuli 200kilolla kevyt vitonen.. Sen jälkeen oli vuorossa kyykky, jossa aloin lämmittelemään pelkällä tangolla, keräten hyvät alkulämmöt. Pikkuhiljaa lisäilin painoa ja alotin työstää kunnon sarjaa, noh ei siinä sarjassa sitten kauaa mennytkään, kun pääsin alas ja siitä sitten ylös niin eiköhän shortsit ratkennu perseen kohalta kokonaan puoliks.. Hävetti aivan perkeleesti, pää alhaalla kohti pukkaria. Siinä pohdin jonkun aikaa, että kehtaanko mennä takasin vai lähenkö himaan.. Vaihoin vaan kollarit jalkaa ja takasin kyykkäilemään. Kyykkäilemään pääsin niin vieressä oleva patu sano että "oisit vaan kyykkäilly perse seinään päin" :D

Sain kuulla salilla että toistomäärät määrää lihaksen muodon ja pidemmillä sarjoilla saa laihat lihakset.
Mä olen kuullut eräältä painonnostojia valmentavalta tyypiltä, että painonnostossa hauiksesta tulee semmoinen pitkä, työtätekevä lihas kun taas bodareilla siitä tulee semmoinen pallo, joka on näyttävä mutta hyödytön. En kehdannut sanoa, että jos pelkästää vetää sitä tankoa niin hauis varmaan pysyy semmoisena pitkänä ja pienenä, kun se ei tee työtä. Jos sen taas laittaa työskentelemään, niin siitä kasvaa paksu, pyöreä ja työtätekevä lihas.

Tossa yks päivä tuli vastaan huvittava n. 40-50 vuotias mies salilla. joku 30 min oltiin samaan aikaan salilla ja koko tän ajan sillä oli lehti nenän edessä ja näytti vähän että se oli treenaamassa lehden lukemisen ohella.
Treeni näytti kutakuinkin tältä:

Hauiskääntöjä tangolla-> Lehti penkillä ja katse siinä koko ajan
Yltalja-> Lehti siinä jalkojen pidikkeen päällä
Selkää selkäpenkissä-> lehti kädessä ja 20 cm pitkä nylkytysliike
Ja tietysti ku vaihto liikettä niin lehti kiinni nenässä. Ihme ku ei törmäilly mihinkään
Mikä lehti oli kyseessä? xD Mahto olla perhanan hyvää luettavaa :D

Mulla on tässä kuluvan vuoden aikana revenny treenihousut 3 kertaa perseestä kyykätessä. Pihinä miehenä oon vaan paikannu saumat umpeen ja jatkanu.
Pari viikkoa sitten alkoi taas housuista kuulumaan ritinää, mutta sarjan jälkeen kun arvioin vaurioita en löytänytkään mitään.

Eilen pukkarissa sitten huomasin jotta olen kulkenut salilla sen pari viikkoa ammottava reikä perseessä, noh ainakin muilla on ollu hauskaa, kai:D

Noista kukkoilijoista puheenollen eräs yläasteikänen aiheutti pientä hymähtelyä. Väänsin taljassa push downia sen jälkeen kun ojentajia oli jo väsytetty penkissä ja pystäreillä. Samantien ku lopetin ni tää junnu hyökkäs siihen ja pisti pykälän enemmän painoa ja väänsi sit siinä sellasta puolikasta liikettä niin että puolet siitäkin vedettiin selällä ja samalla katto ylpeenä et varmasti näin:face:

Noista kukkoilijoista puheenollen eräs yläasteikänen aiheutti pientä hymähtelyä. Väänsin taljassa push downia sen jälkeen kun ojentajia oli jo väsytetty penkissä ja pystäreillä. Samantien ku lopetin ni tää junnu hyökkäs siihen ja pisti pykälän enemmän painoa ja väänsi sit siinä sellasta puolikasta liikettä niin että puolet siitäkin vedettiin selällä ja samalla katto ylpeenä et varmasti näin:face:

Antaa toisten hölmöillä jos se niitten itsetuntoa kohottaa,

Itelläkin vähän vastaavasti joskus, seisten kun tein pohjeprässiä seisten ni huomasin kun vastapäisessä laitteessa oleva mies tuijottaa mun tekemisiä kauheen tarkasti. Siinä kun istuin laitteen vieressä pitämässä taukoa niin äijä sanoo jotain vaimolleen ja tulee tohon pohjeprässiin laittaen mahdollisimman paljon painoa ja nylkyttää siinä kympin ja lähtee pois. Sinne se meni käsipainojen luo niin joku tekee siinä hauiskääntöä ni ottaapa tietenkin isommat painot käteen ja kauhella heijarilla riuhtoo jotain hauiskääntöä muistuttavaa.

Omasta mielestä tommoset on jokseenkin huvittavia, siinäkin oli kuitenkin jo yli nelikymppinen mies kyseessä ni täytyy edelleen siinä iässä vaimolle esittää kykyjään :lol2:

Antaa toisten hölmöillä jos se niitten itsetuntoa kohottaa,

Itelläkin vähän vastaavasti joskus, seisten kun tein pohjeprässiä seisten ni huomasin kun vastapäisessä laitteessa oleva mies tuijottaa mun tekemisiä kauheen tarkasti. Siinä kun istuin laitteen vieressä pitämässä taukoa niin äijä sanoo jotain vaimolleen ja tulee tohon pohjeprässiin laittaen mahdollisimman paljon painoa ja nylkyttää siinä kympin ja lähtee pois. Sinne se meni käsipainojen luo niin joku tekee siinä hauiskääntöä ni ottaapa tietenkin isommat painot käteen ja kauhella heijarilla riuhtoo jotain hauiskääntöä muistuttavaa.

Omasta mielestä tommoset on jokseenkin huvittavia, siinäkin oli kuitenkin jo yli nelikymppinen mies kyseessä ni täytyy edelleen siinä iässä vaimolle esittää kykyjään :lol2:

Saattaa se välillä mennä näinki:

Tyttöystävän pikkusiskon kaverit tuli salille yks ilta samaan aikaan ku oma reeni oli jo ehtoo puolella. Seuraavana päivänä nämä kaverit oli menny ylpeenä kertoon tälle pikkusiskolle: "Vähä se temze on heikko ku tehään isommilla painoilla pohkeita ku se!"
Kärsikö itsetunto? noh ainaski sen verra että seuraavassa reenissä ku nämä seksikkäät lukiotytöt on samaan aikaan ei jää epäselvyyksiä :evil:

Mulla on tässä kuluvan vuoden aikana revenny treenihousut 3 kertaa perseestä kyykätessä. Pihinä miehenä oon vaan paikannu saumat umpeen ja jatkanu.
Pari viikkoa sitten alkoi taas housuista kuulumaan ritinää, mutta sarjan jälkeen kun arvioin vaurioita en löytänytkään mitään.

Eilen pukkarissa sitten huomasin jotta olen kulkenut salilla sen pari viikkoa ammottava reikä perseessä, noh ainakin muilla on ollu hauskaa, kai:D

Tuo on niiiin tuttua. Meillä isäntä "ratkoo"housunsa lähes joka kyykkytreenissä, nyt kyllä 4treeniä housut perseeltä ehjät kun annon sille sellaset vanhat omat housuni ei oo niit rikkonut muutakun toiselta polvelta.

Mutta noita edeltävät treenit 3peräkkäistä kyykkypäivää isäntä on ratkonut ihan kunnolla koko ala sauma pois oon ite nauranut niin etten oo pystynyt enää ite tekeen kunnol kyykkyy. viimisellä noista kerroista oli kaks naapurin miestä myös paikalla isäntä vaan jatkaa treeniä niin kuin ei olis mitään tapahtunut. toinen noista naapureisa pysy ihan pokkana mutta me tuon toisen kanssa tirskuttiin aina välillä kun pokka ei tuossa pidä, jos oliskin ees vaan vähän revenneet....:hyper:

Että kertokaa te joilla housut kestää mistä ostan tuolle sankarille housut jotka kestää kyykätä ym.

Tuo on niiiin tuttua. Meillä isäntä "ratkoo"housunsa lähes joka kyykkytreenissä, nyt kyllä 4treeniä housut perseeltä ehjät kun annon sille sellaset vanhat omat housuni ei oo niit rikkonut muutakun toiselta polvelta.

Mutta noita edeltävät treenit 3peräkkäistä kyykkypäivää isäntä on ratkonut ihan kunnolla koko ala sauma pois oon ite nauranut niin etten oo pystynyt enää ite tekeen kunnol kyykkyy. viimisellä noista kerroista oli kaks naapurin miestä myös paikalla isäntä vaan jatkaa treeniä niin kuin ei olis mitään tapahtunut. toinen noista naapureisa pysy ihan pokkana mutta me tuon toisen kanssa tirskuttiin aina välillä kun pokka ei tuossa pidä, jos oliskin ees vaan vähän revenneet....:hyper:

Että kertokaa te joilla housut kestää mistä ostan tuolle sankarille housut jotka kestää kyykätä ym.

samaa ongelmaa ollu. Väljät gollege-housut tai vastaavaa matskuu olevat kestää vaikka onki muuten urpot..

Gollege-housut ja niistä lahkeet poikki niin pääsee housut liikkumaan ku pyllistää :D

samaa ongelmaa ollu. Väljät gollege-housut tai vastaavaa matskuu olevat kestää vaikka onki muuten urpot..

Niin sillähän mä nuo omat järkky isot gollege-housut tuolta kaapin kätköistä isännäiile etseinkin (en ite normi oo ihan noin iso et isännälle mahtuisivat melkeen kuitenkin mut nuo kyseiset housut on ekan raskauden lopuilta jollon oli36kg+)

Mutta kaupassa kun oon käskenyt sovittaa niin vastaus on jus jotain tullasta eikä suostu ostaan toivottavasti ens kerralla kun mennään kaupoille suostuu vaik kuin olis urpot.
En väl haluu salille enempää tunlaista komediaa... sitä kun siellä muutenkin riittää tänäänkin mutta ei voi kertoa oli liian ....:whip:

Ot:tä jatkan, itse tässä männäviikolla kävin sisäistä kamppailua, että kehtaanko hilppasta kävelykadun läpi kauppaan collegeissa ja reinoissa, ja niinpä mukavuudenhalu meni muotitietoisuuden edelle. Kaupassa sitten osasin kiinnittää asiaan huomiota, ja varmaan vähintään jokatoinen asioija oli sonnustautunut vastaavanlaiseen univormuun. :D Liekö täällä susirajalla sitten susirajan meininki.

Facebookkiin tulee näitä tuttujen personaltrainerluokkakuvia, niin ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Pistäis nyt jotain kuntostantardeja noihin.

Back
Ylös Bottom