Joo, pakko kai tahan on jotain laittaa kun on semmoiset naurut taalta saanut itsekin. Tuossa about 10 vuotta sitten kun viela olin vahan vallaton, testokin erittyi ja en hirveesti aina kelaillut kaikkea laajemmin niin tulin salille hyvin juhlitun viikonlopun jalkeen tais tosin menna viela sunnuntaikin ja sitten muistaakseni yks makoilu-paiva valissa. No kuiteskii, salilla oli tosi hyvannakoisia yleiurheilija pimu treenassa 2-3 ja ne teki jotain kyykkuja ym. tiukoissa kuteissa. Eipa siina alkulammittelyssakaan saanut oikein silmia irti niista ja treenit ois muutenkin ollu vaan sellasta jumppaa juhlimisen vuoksi. Muutaman sarja tein siina jotain, en edes muista mita ja sivusilmalla ihastelin perseita koko ajan. Sitten vaan ajattelin etta perhana ei auta! Oli pakko menna vessaan tumputtamaan, panetti niin perkeleesti ja en ollut sita toosaakaan saanut varmaan moneen viikkoon. Hoidin siina hommat pikasesti, pesin kadet, siivosin miehuuden paperilla ym. No sitten kun rupesin vessan ovea aukaisemaan niin EIPA OLLUTKAAN LUKOSSA! Huhuhuh, kylla siina huokaisi syvaan ja kiitti Jumalaa ettei kukaan ollut saatunut tulemaan tarpeilleen. Kylla vahan hiljainen olin salin puolelle mennessani mutta nyt vuosien. vuosien paasta olen tolle nauranut katketakseni. Parasta huumoria on nakojaan nauraa itselle eika aina vaan toisille. Kiitos ja anteeksi!