Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Toissapäivänä eräs nuori mieshenkilö luki vatsalihassarjojen välillä cosmopolitania. Olisi nyt edes piilotanyt sen lehden jonkun botauslehden väliin...

Nykyajan city-hinaajat lukee Cosmoa vatsalihassarjojen välillä... tosimiehet lukee Jallua mave-ykkösten välillä.

Ei niinkään _sali_komediaa: Kävin muutama päivä sitten tekemässä street workouttia läheisessä leikkipuistossa. Saapumishetkellä paikalla oli muutama äiti ja lapsia. Aloin siinä sitten tekemään lämmittelyksi muscle uppeja. Pian kuulin, kun joku äideistä sanoi hätääntyneellä äänellä: "Valtteri lähdetään." Pudottauduin tangolta ja vilkaisin äänen suuntaan ja huomasin, että osa lapsista oli kerääntynyt kiinnostuneina katsomaan treenejäni. Äidit sitten kävivät hakemassa pienokaisensa turvaan ja kaikkosivat paikalta parissa minuutissa.

Laitetaas tämä komedia-ketjuun, vaikka tämä voisi sopia potutus-ketjuun. Samapa tuo, joka tapauksessa tämä on joko väärin vitutettu tai huvitettu.

Tänään salilla eräs sankari jokaisen sarjan jälkeen tokaisi "voi/ei vittu". Ei tässä mitään kummallista olisi, jos tuon tokaisisi yhden tai kahden raa'an sarjan jälkeen, mutta kun tuota tulee n.10krt 5-10min sisään, niin vähän aiheuttaa kummastusta. Olin itse saanut hommani tehtyä ja lähdössä pois, niin sama kaveri miehekkäästi röyhtäisi pushdownin päätteeksi. En tiedä, mitä muut tuosta ajattelee, mutta minun äitini on kyllä opettanut sen verran käytöstapoja, ettei nyt ihan röyhtäillä tarvitse, kun muita on noin metrin päässä, ainakaan julkisella paikalla.

Ei niinkään _sali_komediaa: Kävin muutama päivä sitten tekemässä street workouttia läheisessä leikkipuistossa. Saapumishetkellä paikalla oli muutama äiti ja lapsia. Aloin siinä sitten tekemään lämmittelyksi muscle uppeja. Pian kuulin, kun joku äideistä sanoi hätääntyneellä äänellä: "Valtteri lähdetään." Pudottauduin tangolta ja vilkaisin äänen suuntaan ja huomasin, että osa lapsista oli kerääntynyt kiinnostuneina katsomaan treenejäni. Äidit sitten kävivät hakemassa pienokaisensa turvaan ja kaikkosivat paikalta parissa minuutissa.

Äitien pikkuhousut kastuivat näystä. Joutuivat lähteä vaihtamaan kuivat tilalle.

Ootko sä nyt ihan oikeasti tosissas?

Ymmärtäisin ruokapöydässä, mutta salilla...

Olen. Kyllä mun mielestä julkisella paikalla voi kunnioittaa myös muita paikallaolijoita, eikä röyhtäillä urheasti lähes kohti metrin päässä olevaa henkilöä. Tosin mun mielestä aivastus/yskähdyskin on ihan fiksua "peittää" kädellä. Ei mulle tulis mieleenkään esimerkiksi kaupassa kassajonossa päästää äänekästä röyhtäystä ja väitän, että sillä varmasti kerää myös muilta ihmisiltä katseita. Olen ehkä taas olevani jotenkin helvetin hieno, kun kiinnitin asiaan huomiota ja pidän tuollaista käytöstä hivenen junttina.

Kyllä tuo on junttia käytöstä, kuka sitten sitä haluaakaan puolustaa ja sanoo mitä tahansa.

Vähän samanlaisia kokemuksia on ittellä ja kyllä se on mun mielestä koomista. Pikkukersat, oli tyttöjä tai poikia, tulevat innosta puhkuen kokeilemaan perässä. Lapsihan on luonnostaan liikkuja ja tykkää kokeilla mitä kropallaan pystyy tekemään. Muutaman kerran olen neuvonutkin näitä pikkuveitikoita, miten tehdä tai yrittää jotakin juttua. Äipät ja iskät kattelevat kymmenen metrin päässä silmä kovana aivan kuin olisin joku pedari tai Jammu Siltavuoren fanikillan presidentti. Aivan heti eivät yleensä ole lähdössä mutta aika nopeasti vanhemmille tulee kiire taluttaa Noora-liisa ja ja Teuvo-Jalmari takaisin sinne neurettavaan citymaasturiinsa ja usein päämääränä on ollut hese tai muu vastaava paikka. Koomistahan tuo on.

Kunpa tietäisivät vanhemmat, millaista shittiä tekevät lapsilleen pitkällä tähtäimellä.

Laitetaas tämä komedia-ketjuun, vaikka tämä voisi sopia potutus-ketjuun. Samapa tuo, joka tapauksessa tämä on joko väärin vitutettu tai huvitettu.

Tänään salilla eräs sankari jokaisen sarjan jälkeen tokaisi "voi/ei vittu". Ei tässä mitään kummallista olisi, jos tuon tokaisisi yhden tai kahden raa'an sarjan jälkeen, mutta kun tuota tulee n.10krt 5-10min sisään, niin vähän aiheuttaa kummastusta. Olin itse saanut hommani tehtyä ja lähdössä pois, niin sama kaveri miehekkäästi röyhtäisi pushdownin päätteeksi. En tiedä, mitä muut tuosta ajattelee, mutta minun äitini on kyllä opettanut sen verran käytöstapoja, ettei nyt ihan röyhtäillä tarvitse, kun muita on noin metrin päässä, ainakaan julkisella paikalla.

Itellä monesti meinaa alkaa röyhtyyttään salilla, johtunee varmaan siitä että olen syönyt tuntia ennen treeniä. Noh kuiteskin en röyhtele silläin että sali raikaa vaan äänettömästi suu kiini.
No offtopic pois ja itse asiaan. Salilla ähly tuli kysymään voiko tehdä penkkiä, sanoin että on kyllä sarjat kesken, mutta voit tehdä jos laitat painot takaisin (80kg). No ei siinä mitään kaveri ei ota painoja pois ja järjettömällä runkulla puskee pari toistoa ja kolmas jää rinnalle. Autan tangon tietenkin ylös ja ähly lähtee tekemään vatsoja ja hauiksia. Hauiskäännöt muistuttavat enemmän rinnallevetoa myötäotteella kuin hauiskääntöä. Mietin vain päässäni että miten ihmeessä hän ei ole loukannut itseään nuilla metodeilla pahemmin.

Itellä monesti meinaa alkaa röyhtyyttään salilla, johtunee varmaan siitä että olen syönyt tuntia ennen treeniä. Noh kuiteskin en röyhtele silläin että sali raikaa vaan äänettömästi suu kiini.

Näin mun mielestäni pitäiskin toimia, koska myös minä tiedän, että ei itse sille röyhtäyksen tulemiselle mitään voi, mutta sille voi, "nielaseeko" sen vai päästääkö sen maksimaalisella voimalla ympäristön iloksi. Kyllä mä sen sanon, että kotosalla tai muualla poissa silmistä siinä kokee mielihyvää, kun päästää oikein miehekkään röyhtäyksen tai pierun, mutta olen niin pieni ihminen, etten uskalla sitä tehdä julkisella paikalla, koska käsittääkseni sitä ei pidetä kovinkaan hyväksyttävänä.

Omalla salilla treenaa nainen ja mies joiden näkeminen herättää aina hilpeyttä vaikka sinänsä ihan asiallisia ovatkin. Nainen on pariskunnasta selkeästi isompi kokoisempi sekä pituudeltaan, että painoltaan ja hänellä on tapana välillä treenata pohkeita donkey tyylin pariskunnan mies selässä. :)

Näin mun mielestäni pitäiskin toimia, koska myös minä tiedän, että ei itse sille röyhtäyksen tulemiselle mitään voi, mutta sille voi, "nielaseeko" sen vai päästääkö sen maksimaalisella voimalla ympäristön iloksi. Kyllä mä sen sanon, että kotosalla tai muualla poissa silmistä siinä kokee mielihyvää, kun päästää oikein miehekkään röyhtäyksen tai pierun, mutta olen niin pieni ihminen, etten uskalla sitä tehdä julkisella paikalla, koska käsittääkseni sitä ei pidetä kovinkaan hyväksyttävänä.

Sillo ku reenataa kovaa ja keskittyy reeniin niin ei aleta miettii että pitäsköhä jotain röyhtäsyä pidätellä tai pitää suu kii. Ei helvetti, sama pätee pieruihi, alat pidätellä jossai mavessa pieruja nii ei hyvin mene.

Sillo ku reenataa kovaa ja keskittyy reeniin niin ei aleta miettii että pitäsköhä jotain röyhtäsyä pidätellä tai pitää suu kii. Ei helvetti, sama pätee pieruihi, alat pidätellä jossai mavessa pieruja nii ei hyvin mene.

No en mä tiedä meneekö kovin hyvin sillonkaan jos et pidätä mavessa pierua.. Mulla ainakin puuttuu se herkkyys sulkijalihaksesta mikä vaadittaisiin kovan mavesarjan aikana pelkän pierun päästämiseen, lopputulos olisi suurella todennäköisyydellä rumasti resonoiva pieru ja housut täynnä skeidaa.

Oli ihan pakko käydä tarkistamassa prodfiilista mistäpäin olet, nimittäin usein tulee tiukkojen settien jälkeen sanottua voi v.. ai v.. eissaatana tms. Salinpuolella tulee myös röyhtäiltyä, kun siinä samalla roheiinijuomaa hörppii. Oon joskus jopa pierassutkin niin että penkki pärisee.

Omalla salilla treenaa nainen ja mies joiden näkeminen herättää aina hilpeyttä vaikka sinänsä ihan asiallisia ovatkin. Nainen on pariskunnasta selkeästi isompi kokoisempi sekä pituudeltaan, että painoltaan ja hänellä on tapana välillä treenata pohkeita donkey tyylin pariskunnan mies selässä. :)

Kovin ne väittää, että sellasella testoklitoriksellakin voi penetroitua. Mene ja tiedä kumpi on suhteen alfa. Mielikuvasta plussat :thumbs:

Mikä ihme siinä on kun perus käytöstapa, joka on opetettu jo pienestä pitäen, puuttuu? Tarkoitan aivastamista ja yskimistä. Kuvottavaa kun jengi ihan avoimesti ruuhkabussissakin aivastelee, eikä hihaan tai paperiin. Varsinkin nyt kun vähän kaikki ovat kipeänä.

Kovin ne väittää, että sellasella testoklitoriksellakin voi penetroitua. Mene ja tiedä kumpi on suhteen alfa. Mielikuvasta plussat :thumbs:

Sen verta naisellisen runsaat muodot on kyllä, että en usko notta moisella penetroituu :) Vaatetus tosin on pariskunnalla välillä aika yhtenevä trikoita myöten, joten tosta vois päätellä että aika "tossun" alla saa mies olla että suostuu niissä vermeissä julkisesti näyttäytymään :)

Mikä ihme siinä on kun perus käytöstapa, joka on opetettu jo pienestä pitäen, puuttuu? Tarkoitan aivastamista ja yskimistä. Kuvottavaa kun jengi ihan avoimesti ruuhkabussissakin aivastelee, eikä hihaan tai paperiin. Varsinkin nyt kun vähän kaikki ovat kipeänä.

Mikäkö? Ihmiset ovat keskimäärin perseestä, anuksesta ja rektumista. Onko takana montakin vuotta elämää ennen kuin törmäsit täällä tähän elämän perusfaktaan? :)

Back
Ylös Bottom