Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viiden kilon väli on ilmeisesti liikaa.Toinen herra kantaa mukanaan 2,5 kg:n pikkulimppua, jonka ripustaa kaikkien painopakkalaitteiden säätönuppiin.Viiden kilon väli on ilmeisesti liikaa.

Kuolisit varmaan nauruun jos näkisit kun minä lisään pakan päälle pieniä käsipainoja. Saa kilon korotukset, mahtavaa.
Ristitaljassa vai? Luulis siinä sen 5kg levyn riittävän tarpeeksi pieneen lisäykseen, se kun on 2,5kg oikeasti. Jos on niin kovat ojentajat että lisäpainoja tarvii niin ylätaljaan sitten ;) Mä en tajua jotain 1kg lisäyksiä. Jos saan pushdownia hyvän sarjan 60 kilolla ni ite heitän ainakin 65 seuraavaks tai 70kg.
Kiitos kun teit itsestäsi salikomediaa. Se mikä toimii itelle, ei välttis toimi toiselle. Ja jokainen tyylillään. Tärkeintä on että treenaa.
Mä laitan seuraavaks karkkipussin pakan päälle ni saa 400gr lisäyksen 
Ristitaljassa vai? Luulis siinä sen 5kg levyn riittävän tarpeeksi pieneen lisäykseen, se kun on 2,5kg oikeasti. Jos on niin kovat ojentajat että lisäpainoja tarvii niin ylätaljaan sitten ;) Mä en tajua jotain 1kg lisäyksiä. Jos saan pushdownia hyvän sarjan 60 kilolla ni ite heitän ainakin 65 seuraavaks tai 70kg.
Meidän salilla viisi kiloa on viisi kiloa.

Kuolisit varmaan nauruun jos näkisit kun minä lisään pakan päälle pieniä käsipainoja. Saa kilon korotukset, mahtavaa.
Nyt on pakko kiittää, tuli AHAA-elämys.
Meinaan omalla salilla taljatolpassa loppuu pakka 25kg ja kieltämättä pushdowniin kaipailisi ajoittain enemmän. En ole tullut ajatelleeksikaan että voisi lätkiä kässäreitä tai kiekkoja pakkaan lisäpainoiksi.
Et ole myöskään tullut ajatelleeksi, että push-downia voisi tehdä myös ylätaljassa, jossa pakka on usein hieman isompi?
Saivat paljon anteeksi tällä tarttuvalla positiivisuudellaan. Muuten olen sitä mieltä, että mp3 on taivaan lahja tuolla salilla.