Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Heh, itselle sattui kerran seuraavaa: pari varsin kookasta, n. 30v tyyppiä teki penkkiä vieressä, näyttivät ihan vittumaisilta portsareilta. Isomman vesiplo oli täysinäisen painotelineen vieressä. No, toin siihen 20kg limpun nojalle telinettä vasten. Jotenkin sain sen siinä pyörähtämään ja se limppu kaatui tän ison körmyn vesiplon päälle. Pullo meni ihan ryttyyn ja litran verran vettä lattialla ja peileissä, molemmat katto mua sellasella ilmeellä, etten uskaltanut mennä baariin moneen kuukauteen. Oletin siis, että ovat portsareita, kun näyttivät vittumaisilta sellaisilta.

Mollaamatta portsareita saati sitä ammattia sen enempää. Niiden ilme oli vaan just sellanen, kun sen ison poken joka kattoo sua jo 200m päästä ja näkee että oot aivan naamat eikä todellakaan ole päästämässä sua sisälle :jahas:

Se on kyllä hauskaa kun about tuon ikäset jannut selittää tosissaan vaikka mitä ummet ja lammet. Oon pistäny lisäksi merkille, että meidän salilla tuon ikäset ja vähän vanhemmatkin puhuu todella usein jostain nettiroolipelisysteemeistä "joo mä ostin sen super mana swördin ja sit vähän tuli levelii ja enchanttasin sen ja sit menin dragonin kimppuun sinne forestiin", "joo sit se emeraldi flooles xyz on touvvers innin paras armori, vähän sillä on voittamaton"...

Tuosta huomaa yleensä jo, että ikää ei voi olla ihan kauheesti (vaikka ulkonäöllisesti vois ihan hyvin olla vaikka 22-vee). Aika vaikea kuunnella hymyilemättä, kun isot intin käyneet miehet selittää suu vaahdossa noita (tiedän, että ovat käyneet intin kun viime kesänä kävivät salilla "lomilla" ja kerrottiin lomien ryyppystoorit kovalla äänellä). Sit vedetään välissä mavea 200 kg ja sit taas puhutaan roolipeleistä tai baari-illoista, ikinä ei mistään muusta :face:
Minkä ikäisenä pitää lopettaa roolipeleistä puhuminen? Saako niitä silti pelata, jos ei mainitse asiasta kenellekään? Koskeeko tämä vain online-pelejä vai kaikkia roolipelejä? Mistä harrastuksista on hyväksyttävää puhua vielä kolmenkymmentä täyttäneenäkin? Entä keski-ikäisenä?

Kun itse oli tuossa parinkympin iässä niin silloin ykkösenä oli naiset,baari,naiset,naiset,naiset :D eli mikä vaivaa nuoria "miehiä" nykyisin.......

Kaikenlaiseen komediaan sitä on törmännyt mutta nyt oli uskomattomin tapaus ikinä:D

Tein mavea ja minun takana oli ihan normaali säädettävä penkki ja penkin takana ylätalja. Ylätaljassa oli sitten joku äijä ja oltiin selät vastakkain ja kumpikin meistä istuutui aina penkkiin taukojen ajaksi. Vedin sitten viimeisen sarjan, jo kolmannen toiston kohdalla tuntui että ei mene sitä kutosta mitä tavottelin. Se kuitenkin tuli ja repisin äkkiä remmit pois jonka jälkeen menin penkille makuulle ja silmät kiinni koitin tasata hengitystä ja muutenkin paskaa oloa. Taustalla sitten kuului kun tämä ylätalja kaveri puhkui myös viimeistä päivää. Painot sitten kolahti ylätaljassa kun hän lopetti ja pakitti suoraan penkille. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun minä siinä vielä makasin silmät kiinni nii hän sitten istautui naamani päälle :D Molemmat säikähdettiin ihan vitusti ja sätkittiin pois siitä. Tämän jälkeen sitte kaikki kanssakävijät repesivät aivan totaalisesti kuten myös me kun järkytyksestä selvittiin.

Oon tässä nyt 2kk onnistunu välttään kiusausta kuvata Taiwanilaisten punttikulttuuria, mutten tänään enää yksinkertaisesti voinu, vaan tänään olin se idiootti joka kuvaa muiden reenejä salaa. Eipä siinä muuten, mutta samat sällit pölli penkin meikäläisen smith-sarjojen välissä... Poitsujen No Pain, No Gain -treeni sai alkuperäisen kiinankielisen ääniraidan tilalle legendaarisen kotimaisen pätkän. Täyttänee jonkunlaisen komedian tunnusmerkit

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näppäileekö se vittu kännykkääkin tossa samalla..... ja pyyhkeet viel kaulassa..

- - - Updated - - -

Kaikenlaiseen komediaan sitä on törmännyt mutta nyt oli uskomattomin tapaus ikinä:D

Tein mavea ja minun takana oli ihan normaali säädettävä penkki ja penkin takana ylätalja. Ylätaljassa oli sitten joku äijä ja oltiin selät vastakkain ja kumpikin meistä istuutui aina penkkiin taukojen ajaksi. Vedin sitten viimeisen sarjan, jo kolmannen toiston kohdalla tuntui että ei mene sitä kutosta mitä tavottelin. Se kuitenkin tuli ja repisin äkkiä remmit pois jonka jälkeen menin penkille makuulle ja silmät kiinni koitin tasata hengitystä ja muutenkin paskaa oloa. Taustalla sitten kuului kun tämä ylätalja kaveri puhkui myös viimeistä päivää. Painot sitten kolahti ylätaljassa kun hän lopetti ja pakitti suoraan penkille. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun minä siinä vielä makasin silmät kiinni nii hän sitten istautui naamani päälle :D Molemmat säikähdettiin ihan vitusti ja sätkittiin pois siitä. Tämän jälkeen sitte kaikki kanssakävijät repesivät aivan totaalisesti kuten myös me kun järkytyksestä selvittiin.

No ei varmaan jäädä makaileen niille penkeille!!

Kun nyt lähinnä keskityn omaan tekemiseen, niin jouduin taas naureksimaan itselleni. Kyykätessä repesi housut melkein koko perseen pituudelta ekalla sarjalla. Toki tein kaikki sarjat kaikessa rauhassa loppuun. Toivottavasti nyt ei kanssaeläjiltä mennyt yöunet sen takia :)

Ei nyt ehkä ihan salikomediaa, mutta liittyy asiaan. Soitin terveyskeskukseen varatakseni ajan lääkärille. Kuvailin siinä tilannetta:
Minä: "Käyn kuntosalilla. Olkapään kanssa on ollut ongelmia, johtuu luultavasti treenistä."
Terveyskeskus: "Onko sulla siellä jotain painoja?"
Minä: "Nostelen painoja."
Terveyskeskus: "No jos ongelma johtuu siitä, niin kannattaa varmaan lopettaa se nostelu."
:wall:
Ensi kerralla soitan yksityiselle.

Ei nyt ehkä ihan salikomediaa, mutta liittyy asiaan. Soitin terveyskeskukseen varatakseni ajan lääkärille. Kuvailin siinä tilannetta:
Minä: "Käyn kuntosalilla. Olkapään kanssa on ollut ongelmia, johtuu luultavasti treenistä."
Terveyskeskus: "No jos ongelma johtuu siitä, niin kannattaa varmaan lopettaa se nostelu."
Vähä sama ku yksityisellä kysyin lonkasta ku meinas vihloa juoksulenkillä 40min lönköttelyn jälkeen ja sitte vihlo muutenki vaikka ei ollu mitää tehny jne.
"Toihan on tosi hyvä saavutus ku pystyt 40min hölkkää!" -.- Homo.

Vähän sama homma, kun kerrot jollekkin penkissä reväyttäneesi tai satuttaneesi jotain, niin joku homo alkaa pätemään kiertäjäkalvosinlämmittelyistä,

Tai sanot hoitajalle, että selkä on kipee. Ei voi vetää kuin max 130. Se muuttuu hysteeriseksi ja alkaa saarnaamaan sulkapalloilijamiehestään, joka oli nuorempana melkein piirinmestari. Se tekee maastavetoa max 30kg painoilla. Piiiitkää sarjaa. Ja se on sentään oikea urheilija.

Varmaan käyttää kireitä trikoita salilla. Hihaton paita ja hikipanta.

Samanlaine keissi itel oli viime vuonna.
kävin lekuris näyttää rannetta ku oli huonona.
lekuri kysy hoonolla soomella "mjitä sinä halua että teen sjille" sanoin että mitäpä jos kuvattais ja tutkittais.

Ei kuulemma ollut hyvä idea vaan arvauskeskustohtori neuvo lopettamaan liikunnan ja hankkimaan työn missä käsillä ei tarvitse tehdä mitään, Kahvikupin nostamista vaativampaa.
Taas tuli fiilis 'tänkö takia veroja maksetaan' ku joku itä-blokin puoskari tarjos niinkin hyvää palvelua

Vähän vastaavanlainen tapaus sattui kaverille. Kertoi että punnerrusliikkeissä sattuu, kun ottaa lämmittelysarjoja. Isoilla painoilla ei enää satu. Lääkärin vastaus: älä lämmittele. Tosin huumorilla varmasti tämän sanoi. Kyseisen lääkärin yhteistulos painonnostossa 157,5+197,5=355

Tai sanot hoitajalle, että selkä on kipee. Ei voi vetää kuin max 130. Se muuttuu hysteeriseksi ja alkaa saarnaamaan sulkapalloilijamiehestään, joka oli nuorempana melkein piirinmestari. Se tekee maastavetoa max 30kg painoilla. Piiiitkää sarjaa. Ja se on sentään oikea urheilija.

Varmaan käyttää kireitä trikoita salilla. Hihaton paita ja hikipanta.

Repesin tälle Kodarin jutulle :DD Hyvä piristys aamuun..

Mulla on myös kokemusta näistä osaamattomista lääkäreistä . Olin selvästi puolikuntonen ja pää täynnä räkää ja kurkku kipeä kokoajan joten päätin mennä lääkäriin. Lääkäri sano sen olevan normaalia flunssaa vaan ja menevän ohi levolla. No tää sama jatku vielä viikon ja menin ottamaan verikokeet ,joissa todettiin mykoplasma ja sain antibioottikuurin ja tauti lähti nopeasti. Vitutti jälkeenpäin todella paljon olla "turhaan" kipeänä vain sen vuoksi ettei niitä verikokeita voitu ottaa välittömästi.

OT: tuli mieleen eräs hammaslääkärikäynti

-mä varmaan narskuttelen yöllä hampaita
-ei sellasta kannata tehdä, ei se oo ollenkaan hyväks.

aha :face:

Parin maastaveto-sarjan jälkeen aloin ihmettelmään, kun alkoi yhtäkkiä viima käydä hanuriin vesipullolle kävelyn aikana. Tarkempi tutkimus paljasti treeniverkkareiden persuksista nyrkin mentävän reiän. Yli 10 vuotta vanhojen housujen sauma oli käynyt jo niin pehmeäksi, ettei tuo edes ääntä ratketessaan pitänyt.

Tässä kohtaa voinee todeta, että onneksi riittävä treenikalusto löytyy kotoa eikä tuo käynyt julkisella salilla. Tosin eipä moinen olisi maata kaatanut, silläkään kun alla olevat housut sattuivat olemaan yhtä mustat kuin verkkaritkin.

Tuli jostain mieleen ensimmäinen kerta salilla kun oltiin naapurin pojan kanssa kun ikää oli noin 10 vuotta. Oli paikallisen uimahallin sali ja mentiin salille sitten siksi aikaa kun isämme olivat uimassa. Löydettiin sitten ylätalja salilta jota päätettiin sitten kokeilla. Ensimmäiseksi ongelmaksi tuli, että se oli liian korkealla, joten ei yllätty siihen tankoon. Saatiin sitten hypätä aina, että saataisiin siitä kiinni ja tekemään jotain. Aloitettiin parillakymmenellä kilolla ja vedettiin ittemme vaakatasoon, ei mitään muuta, kädet tai lapaluut liikkunut senttiäkään. Edettiin sitten sataan kiloon asti ja jotenkuten päästiin sillä vielä istumaan. Oltiin sitten maailman voimakkaimmat pikkupojat kun vedettiin siinä 100 kilolla ja sen jälkeen siihen tuli joku toinen äijä joka veti "vaan" 90 kilolla ja meidän mielestä aivan paskalla tekniikalla :D Tämä äijä sitten lähti pois nii päätettiin kokeilla, että paljonko meidän pitää laittaa siihen rautaa, että saadaan se vielä liikkumaan johonkin suuntaan. Siitä sitten synty kauhea mekkala ja sitä sitten tehtiinkin loppu aika salilla.

Hauskinta siinä oli se, että salilla oli ainakin viisi muuta ihmistä ja kukaan ei tullut sanomaan mitään sen tunnin aikana :D

Back
Ylös Bottom