Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vessassa lillu paskat pöntössä.
No, kaikki vaan ei käsitä mitä eroa on olla hauska tai naurettava. Hauskaa on kertoa jokin huvittava anekdootti todellisesta elämästä siihen varatulla areenalla. Naurettavaa on yrittää päteä keksimällä sellainen omasta päästään.Aika jännä posti. Heti kun pääsin tohon kohtaan missä lukee että "laittoi 200kiloa rautaa" niin aloin lukemaan tekstiä hirveellä vitutuksella, ja aloin tunteen suurta vihaa sua kohtaan sekä olin valmis tuleen pamauttaan sua halolla päähän, saatanan trolli. Mut sit selvisin jotenkin tohon vikaan lauseeseen ja huh, iso kivi tippu sydämmeltä.

Menin reenin jälkeen pukuhuoneeseen imemään juuri ostamaani profeel-kaakaovalmistetta kun kuulin viereisestä pukuhuoneesta hekottelua ja outoa örinää. Menin siitä suihkuun (joka on näiden kahden pukuhuoneen välissä) ja näin oven raosta kun yksi kaveri vetää siivoojan kärrystä ottamaansa kumihanskaa käteen ja toinen on kylkiasennossa penkillä. Sitten se tapahtui: aikuinen mies työnsi hanskakätensä kyljellään olevan miehen perseeseen. Örinä ja ähinä voimistui. Tätä kesti noin 10-15 sekuntia kunnes lopetti perseenkaivamisen. Ihmettelin kohtalaisesti tätä ja kävelin takaisin viereiseen pukuhuoneeseen, ja päätin käydä kotona suihkussa. Sitten nämä äijät meni yhdessä suihkuun ja meikä laittoi vaatetta päälle kiihtyvään tahtiin. Lähtiessä kuulin kun juttelivat suihkussa jotain tyyliin: "...todennäköisesti krooninen prostaatti..." ja jotain tulehduskipulääkkeistä. En usko että huomasivat minua missään vaiheessa.
Tämä sattui muutama viikko sitten. Salilla oli mun lisäksi kolme miestä (ei tod. mitään bodareita). Yksi juoksi matolla, toinen venytteli ja kolmas polki kuntopyörää. Minä tyttö menin tangon ääreen ja aloin ähistä maastavedon parissa. Alkoi vaan huvittaman, kun yleensä tuolla salilla kukaan nainen ei tee maastavetoja. Menikö tämä nyt vähän väärinpäin?![]()
Ihan normaalia tuo on, muutenkin sun ikäset jannut luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Homma vaan pahenee kun pääsevät yliopistoon. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän huomaa, ettei tiedä vittuakaan yhtään mistään.