Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tottakai saa mennä. Treeniin menee juuri sen verran aikaa kuin on mennäkseen. Toiset ei vaan ymmärrä, että on toisenkinlaista treeniä kuin se vajaan tunnin body treeni koska eivät ole itse muuta treeniä koskaan tehneet.

Ykspäivä näky jännä ilmestys kun salille asteli sellanen luontainen ladon ovi. Ei siis varmasti ollu ikinä käyny mutta luontaisesti tosi voimakas. Luulin että rupes tekee rintaa mutta tekiki ilmeisesti selkää ja jotain? Latas kaikki painot ristikkäistaljaan sit voimakas hyppy selälleen maahan. Veti painoja itseään kohti sentin. Sitten ylös maasta ja uutta vapaapudotusta. Eipä oo tällästä liikerataa ikinä tarvinnu todistaa. Ihan sanottomaks menee kun tollasta kattoo :D

No kyllä tuli todistettua salikomediaa tänään.. Tultiin kaverin kanssa salille ja kun aloiteltiin mavettelemaan niin vanhempi herrasmies tuli valaistamaan meitä siitä että klassista musiikkia ei arvosteta ja poppi on paskaa. No ei siinä mitään, ihmetytti vain kun tuntematon tulee tuommoista lässyttämään. Sitten se menikin kyykkäilemään. Latoi tankoon viisi kiekkoa per puoli ja meni kaivelemaan kassiaan. Muut saattaa napata vyön niin tää kaiffari nappas kuulosuojaimet. Ei ollut mitkään langattomat kuulokkeet vaan kuulosuojaimet. Siinä teki kymmenen sentin liikerataa pari toistoa ja rupesi mutisemaan itsekseen. No menipä sitten takaisin kassiilleen, veti verkkarit kinttuihin ja rupesi rasvailemaan jalkojaan jollain voiteella siinä. Mulle riitti ja vaihoin salilla puolta.. huhhuh..

Kaks viimesintä kuulostaa jo niin uskomattomalta että on pakko kysyä missäpäin tommosta edes tapahtuu? Pienempiä tapauksia on ite todistanu ja aiheuttanukin, mutta jotain rajaa :D

Kuulin tänään salilla kuinka ikäiseni pojat puhuivat että käyvät 6 kertaa viikossa salilla ja ruokavalio on täydellinen :D
Ainakin minun korvaani kuulostaa toi sana täydellinen hieman paksulta.
Itseä ainakin alkoi naurattaa joten mielestäni ainakin salikomediaa, en tiiä muitten mielestä.

Ihan normaalia tuo on, muutenkin sun ikäset jannut luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Homma vaan pahenee kun pääsevät yliopistoon. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän huomaa, ettei tiedä vittuakaan yhtään mistään.

Uimahallin salillakäynti. Heti aluksi teinit penkkaamassa. Varmistaja nojas seinään. Penkkaaja menetti tasapainon niin, että tanko meni varmistusrautojen ohi polville ja painot levis lattialle. Varmistaja nojaili vain seinään vielä tässäkin vaiheessa. Katosta oli vuotanut saavillinen vettä mavepaikalle. Joku mamma kyyläs kokoajan. Vessassa lillu paskat pöntössä.

Menin reenin jälkeen pukuhuoneeseen imemään juuri ostamaani profeel-kaakaovalmistetta kun kuulin viereisestä pukuhuoneesta hekottelua ja outoa örinää. Menin siitä suihkuun (joka on näiden kahden pukuhuoneen välissä) ja näin oven raosta kun yksi kaveri vetää siivoojan kärrystä ottamaansa kumihanskaa käteen ja toinen on kylkiasennossa penkillä. Sitten se tapahtui: aikuinen mies työnsi hanskakätensä kyljellään olevan miehen perseeseen. Örinä ja ähinä voimistui. Tätä kesti noin 10-15 sekuntia kunnes lopetti perseenkaivamisen. Ihmettelin kohtalaisesti tätä ja kävelin takaisin viereiseen pukuhuoneeseen, ja päätin käydä kotona suihkussa. Sitten nämä äijät meni yhdessä suihkuun ja meikä laittoi vaatetta päälle kiihtyvään tahtiin. Lähtiessä kuulin kun juttelivat suihkussa jotain tyyliin: "...todennäköisesti krooninen prostaatti..." ja jotain tulehduskipulääkkeistä. En usko että huomasivat minua missään vaiheessa.

Aika jännä posti. Heti kun pääsin tohon kohtaan missä lukee että "laittoi 200kiloa rautaa" niin aloin lukemaan tekstiä hirveellä vitutuksella, ja aloin tunteen suurta vihaa sua kohtaan sekä olin valmis tuleen pamauttaan sua halolla päähän, saatanan trolli. Mut sit selvisin jotenkin tohon vikaan lauseeseen ja huh, iso kivi tippu sydämmeltä.
No, kaikki vaan ei käsitä mitä eroa on olla hauska tai naurettava. Hauskaa on kertoa jokin huvittava anekdootti todellisesta elämästä siihen varatulla areenalla. Naurettavaa on yrittää päteä keksimällä sellainen omasta päästään.

Tämä sattui muutama viikko sitten. Salilla oli mun lisäksi kolme miestä (ei tod. mitään bodareita). Yksi juoksi matolla, toinen venytteli ja kolmas polki kuntopyörää. Minä tyttö menin tangon ääreen ja aloin ähistä maastavedon parissa. Alkoi vaan huvittaman, kun yleensä tuolla salilla kukaan nainen ei tee maastavetoja. Menikö tämä nyt vähän väärinpäin? :)

Menin reenin jälkeen pukuhuoneeseen imemään juuri ostamaani profeel-kaakaovalmistetta kun kuulin viereisestä pukuhuoneesta hekottelua ja outoa örinää. Menin siitä suihkuun (joka on näiden kahden pukuhuoneen välissä) ja näin oven raosta kun yksi kaveri vetää siivoojan kärrystä ottamaansa kumihanskaa käteen ja toinen on kylkiasennossa penkillä. Sitten se tapahtui: aikuinen mies työnsi hanskakätensä kyljellään olevan miehen perseeseen. Örinä ja ähinä voimistui. Tätä kesti noin 10-15 sekuntia kunnes lopetti perseenkaivamisen. Ihmettelin kohtalaisesti tätä ja kävelin takaisin viereiseen pukuhuoneeseen, ja päätin käydä kotona suihkussa. Sitten nämä äijät meni yhdessä suihkuun ja meikä laittoi vaatetta päälle kiihtyvään tahtiin. Lähtiessä kuulin kun juttelivat suihkussa jotain tyyliin: "...todennäköisesti krooninen prostaatti..." ja jotain tulehduskipulääkkeistä. En usko että huomasivat minua missään vaiheessa.

^^ Jos se toinen koitti onko toisen eturauhanen suurentunut? Persiistähän se koitetaan.

Tämä sattui muutama viikko sitten. Salilla oli mun lisäksi kolme miestä (ei tod. mitään bodareita). Yksi juoksi matolla, toinen venytteli ja kolmas polki kuntopyörää. Minä tyttö menin tangon ääreen ja aloin ähistä maastavedon parissa. Alkoi vaan huvittaman, kun yleensä tuolla salilla kukaan nainen ei tee maastavetoja. Menikö tämä nyt vähän väärinpäin? :)

HAHAHA. Ihan vitun siistii :lol2:

Ihan normaalia tuo on, muutenkin sun ikäset jannut luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Homma vaan pahenee kun pääsevät yliopistoon. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän huomaa, ettei tiedä vittuakaan yhtään mistään.

Se on kyllä hauskaa kun about tuon ikäset jannut selittää tosissaan vaikka mitä ummet ja lammet. Oon pistäny lisäksi merkille, että meidän salilla tuon ikäset ja vähän vanhemmatkin puhuu todella usein jostain nettiroolipelisysteemeistä "joo mä ostin sen super mana swördin ja sit vähän tuli levelii ja enchanttasin sen ja sit menin dragonin kimppuun sinne forestiin", "joo sit se emeraldi flooles xyz on touvvers innin paras armori, vähän sillä on voittamaton"...

Tuosta huomaa yleensä jo, että ikää ei voi olla ihan kauheesti (vaikka ulkonäöllisesti vois ihan hyvin olla vaikka 22-vee). Aika vaikea kuunnella hymyilemättä, kun isot intin käyneet miehet selittää suu vaahdossa noita (tiedän, että ovat käyneet intin kun viime kesänä kävivät salilla "lomilla" ja kerrottiin lomien ryyppystoorit kovalla äänellä). Sit vedetään välissä mavea 200 kg ja sit taas puhutaan roolipeleistä tai baari-illoista, ikinä ei mistään muusta :face:

Back
Ylös Bottom