Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:Käyn Elixiassa kun on ilmasta niin siellä tarvitaan omia lukkoja joihin muilla ei ole vara-avaimia(toivottavasti)
Aika kevyeltä vaikuttaa jopa kevyen viikon treeneille, jos ukko siis on suht iso kuitenki.
Mayorsille pitää tuoda omat lukotMillä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:
Millä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:
Yks sellanen vanha (ehkä 70v) mies tekee meijän salilla välillä vatsarutistusta taljassa, tai koittaa tehdä. Vatsat siinä ei tosin tee yhtään työtä, koska hän laittaa taljaan varmaan yhtä paljon painoa kuin hän itse painaa ja hyppii vaan kevennetysti siinä (nopeesti ylös ja hitaasti alas). Vähän samalla tavalla kuin heurekassa voi pienet lapset mennä kokeilemaan miltä tuntuis hyppiä kuussa. Näyttää ihan hauskalta, mutta ei kyllä ihan salille kuuluvalta toiminnalta.
Musta mikään vatsaliike jossa koko vartalo tekee töitä, eli käsillä pidetään kiinni köydestä tangoista ei mene kunnolla vatsaan vaan enemmän näihin avustaviin lihaksiin.
Musta mikään vatsaliike jossa koko vartalo tekee töitä, eli käsillä pidetään kiinni köydestä tangoista ei mene kunnolla vatsaan vaan enemmän näihin avustaviin lihaksiin.
Millä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:
Kuka mitäkin komediana pitää, mutta ainakin meikäläiselle tänäpäinen treeniseura aiheutti lieviä "Nyt vittu..." -fiiliksiä.
Käyn silloin tällöin eräällä pienehköllä kylpylän salilla, kun syystä tai toisesta satun paikkakunnalle. Tänään yllätyin, kun keski-ikäisten kuntopiiriläisten keskeltä löytyikin reilu parikymppinen tyyppi käsittelemässä käsipainoja. Ensireaktiona ihailin kaverin käsivarsia, varsin kookkaat ja hauiksissa hienot huiput. Noh, painuin kyykkytelineen luo ja aloin ottamaan lämppäreitä. Lämmittelyjen lomassa panin merkille, ettei aikaisemmin huomaamani kaveri ollut sittenkään niin hyvässä kunnossa kuin ensin oletin; tyypin käsivarret olivat nimittäin paksummat kuin reitensä. Silmämääräisesti väittäisin jopa, että käsien yhteenlaskettu leveys oli suurempi kuin selän. Eikä tuo käsien suuruus pahemmin ojentajista johtunut, nimittäin ensimmäistä kertaa näin ojentajaa moninkertaisesti suuremman hauiksen. Tämän 1,5 tunnin aikana näin varmasti jokaisen keksityn tai keksimättömän hauisliikkeen ikinä. Ensin käsipainoilla perus curlia, sitten vaihdettiin hammereihin, sieltä taljaan, sitten kulmatangolla ja lopuksi vielä ristitaljassa tätä tuplahauisposen tyyppistä liikettä. Luulin koitoksen jo päättyneen kaverin suunnattua ulos, mutta eikös tyyppi palannut pukkarista ja aloitti koko höskän vielä uudestaan ja keksi väliin vielä jotain täysin ennennäkemätöntä heilumista :D
Tuli ihan automaatiolla nämä pari kaveria mieleen http://www.youtube.com/watch?v=GvVbRj6wJPs ja http://i52.tinypic.com/24xmkhl.jpg
Eipä sillä, tokihan hänellä saattoi vain olla 7-jakoinen ohjelma menossa tms., mutta hieman oudolta vaikutti. Tosin hän katsoi minua täysin samalla ilmeellä tehtyäni lämppärit mukaan luettuna n. 20 sarjaa kyykkyä. "Pelkkää kyykkyä eikä yhtään hauiksia?!" :D Joo oikeasti olen vain kade, koska omat käteni ovat tällaiset tikut :(