Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai nii joo, kävihän opettajakin tekemässä haukkaa oikeelle kädelle jonkun kymmenkunta toistoa. Muuten se pyöri ympäri salia ilman päämäärää ja pysähty raapimaan päätään laitteiden kohalla.

Kaksi murrosikästä poikaa tuli koulun jälkeen salille, toisella farkut jalassa. Yllättäen penkkiä heti tekemään.. Siinä kattovat eka silmät kiiluen ku vanhempi mies teki 100lla muutaman toiston sarjaa.. Sitten molemmat tekemään raudan ääreen, 50iin pyramidina, molemmilla jäi rinnalle. Sit vähin äänin pois.. Rupes hymyilyttää..

Lopetin äsken juuri tiukkaa sarjaa salilla, kun eräs kaunis mimmi tuli kysymään olenko lopettanut ko. laitteessa. Tämän ilmestyksen edessä pääsi hieno Freudilainen lipsahdus ja kombinaatio vastauksista "joo mä oon valmis" ja "joo se on vapaa" oli luonnollisestikin "joo mä oon vapaa". Ei onneksi kuullut..

Käyn Elixiassa kun on ilmasta niin siellä tarvitaan omia lukkoja joihin muilla ei ole vara-avaimia(toivottavasti)
Millä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:

Aika kevyeltä vaikuttaa jopa kevyen viikon treeneille, jos ukko siis on suht iso kuitenki.

Hittooko sitä muiden treenejä arvostelamaan jos ne ei oo täyttä spedeilyä. Sehän on voinut olla ylikunnossa ja tajunnut sen. Tai kuntouttaa itseään jonkin onnettomuuden jälkeen jossa on mennyt paikkoja paskaksi yms.

Millä elixialla käyt? Kuulostaa aika oudolta noi omat lukot, itse olen käynyt kolmessa eri keskuksessa ja ei koskaan kyllä lukkoja mukana ole tarvinnut kantaa :wtf:

Turussa. Missään Turun Elixioissa ei ole valmiiksi lukkoja.

Turun Elixia-Jokivarressa on ainakin lukittavat kaapit joihin ei tarvitse eikä voi laittaa omia lukkoja. I call shenannigans.

Yks sellanen vanha (ehkä 70v) mies tekee meijän salilla välillä vatsarutistusta taljassa, tai koittaa tehdä. Vatsat siinä ei tosin tee yhtään työtä, koska hän laittaa taljaan varmaan yhtä paljon painoa kuin hän itse painaa ja hyppii vaan kevennetysti siinä (nopeesti ylös ja hitaasti alas). Vähän samalla tavalla kuin heurekassa voi pienet lapset mennä kokeilemaan miltä tuntuis hyppiä kuussa. Näyttää ihan hauskalta, mutta ei kyllä ihan salille kuuluvalta toiminnalta.

Eilen oli melkein komediaa, salilla ainoastaan muutama henkilö mun lisäksi treenaamassa. Mulla jalka-vatsat "päivä" ja vetelin vuoroon prässiä sekä pohkeita istuen. Juuri olin pari kahdenkympin sinistä laittanut koneeseen, tehnyt sarjan, pieni breikki ja prässiin niin eikös siinä välissä muuan raskaana oleva virolaisakka? ottanut pois pohjekoneesta kahdenkympin limpun ja vaihtanut kympin tilalle ja istui koneessa :O Olin hetken wtf, melkein annoin asian olla mutta nainen käyttäytyi niin ylimielisesti jotta...hänen veivaroidessaan jotain pohjekoneen vieressä kannoin takas kahenkympin limppuni ja aloin tehdä sarjaa:D , no akka siihen että "hänellä oli kesken" johon minä tylysti "minullapa oli aikaisemmin kesken". Akka selitti jotain toisessa huoneessa olemisesta johon en ottanut kantaa, sanoin että "sarja vielä niin laite on vapaa." No lopussa jos nyt ei ihan hymyilty toisillemme niin vaihdettiin muutama kohtelias sananen muodon vuoksi :)

Olisi paljon komediaa mutta meidän salilla on niin vähän porukkaa että joku voi heti tunnistaa minut ja itsensä jos tänne kirjoittaisi. Saattaisi olla hieman noloa jatkossa treenata yhtäaikaa.

Yks sellanen vanha (ehkä 70v) mies tekee meijän salilla välillä vatsarutistusta taljassa, tai koittaa tehdä. Vatsat siinä ei tosin tee yhtään työtä, koska hän laittaa taljaan varmaan yhtä paljon painoa kuin hän itse painaa ja hyppii vaan kevennetysti siinä (nopeesti ylös ja hitaasti alas). Vähän samalla tavalla kuin heurekassa voi pienet lapset mennä kokeilemaan miltä tuntuis hyppiä kuussa. Näyttää ihan hauskalta, mutta ei kyllä ihan salille kuuluvalta toiminnalta.

Musta mikään vatsaliike jossa koko vartalo tekee töitä, eli käsillä pidetään kiinni köydestä tangoista ei mene kunnolla vatsaan vaan enemmän näihin avustaviin lihaksiin.

Musta mikään vatsaliike jossa koko vartalo tekee töitä, eli käsillä pidetään kiinni köydestä tangoista ei mene kunnolla vatsaan vaan enemmän näihin avustaviin lihaksiin.

Sitten liike on tehty väärin. Verraten nyt esim. kuinka hyvin hillitön pomppu penkki menee rinnalle.

Sellon Elixiassa joutuu kans tuomaan oman lukon. Kiitos näiden sankareiden jotka kadottelivat omiin taskuihin ennen kaapeissa olleita avaimia.

Miten niitä vatsoja sitten kuuluisi tehdä? Mun mielestä ainakin liikkeet kuten voimapyörä, dragonflag, toes to bar ja vaikka sitten tuo rutistus taljassa ovat aivan kuningasliikkeitä vatsalihaksille. Ja kuitenkin kaikissa pidetään jostain kiinni ja vaaditaan puristusvoimaa yms. Jos eivät vatsaliikkeet ota vatsaan niin on toteutus väärä.

Kuka mitäkin komediana pitää, mutta ainakin meikäläiselle tänäpäinen treeniseura aiheutti lieviä "Nyt vittu..." -fiiliksiä.

Käyn silloin tällöin eräällä pienehköllä kylpylän salilla, kun syystä tai toisesta satun paikkakunnalle. Tänään yllätyin, kun keski-ikäisten kuntopiiriläisten keskeltä löytyikin reilu parikymppinen tyyppi käsittelemässä käsipainoja. Ensireaktiona ihailin kaverin käsivarsia, varsin kookkaat ja hauiksissa hienot huiput. Noh, painuin kyykkytelineen luo ja aloin ottamaan lämppäreitä. Lämmittelyjen lomassa panin merkille, ettei aikaisemmin huomaamani kaveri ollut sittenkään niin hyvässä kunnossa kuin ensin oletin; tyypin käsivarret olivat nimittäin paksummat kuin reitensä. Silmämääräisesti väittäisin jopa, että käsien yhteenlaskettu leveys oli suurempi kuin selän. Eikä tuo käsien suuruus pahemmin ojentajista johtunut, nimittäin ensimmäistä kertaa näin ojentajaa moninkertaisesti suuremman hauiksen. Tämän 1,5 tunnin aikana näin varmasti jokaisen keksityn tai keksimättömän hauisliikkeen ikinä. Ensin käsipainoilla perus curlia, sitten vaihdettiin hammereihin, sieltä taljaan, sitten kulmatangolla ja lopuksi vielä ristitaljassa tätä tuplahauisposen tyyppistä liikettä. Luulin koitoksen jo päättyneen kaverin suunnattua ulos, mutta eikös tyyppi palannut pukkarista ja aloitti koko höskän vielä uudestaan ja keksi väliin vielä jotain täysin ennennäkemätöntä heilumista :D

Tuli ihan automaatiolla nämä pari kaveria mieleen http://www.youtube.com/watch?v=GvVbRj6wJPs ja http://i52.tinypic.com/24xmkhl.jpg

Eipä sillä, tokihan hänellä saattoi vain olla 7-jakoinen ohjelma menossa tms., mutta hieman oudolta vaikutti. Tosin hän katsoi minua täysin samalla ilmeellä tehtyäni lämppärit mukaan luettuna n. 20 sarjaa kyykkyä. "Pelkkää kyykkyä eikä yhtään hauiksia?!" :D Joo oikeasti olen vain kade, koska omat käteni ovat tällaiset tikut :(

Kuka mitäkin komediana pitää, mutta ainakin meikäläiselle tänäpäinen treeniseura aiheutti lieviä "Nyt vittu..." -fiiliksiä.

Käyn silloin tällöin eräällä pienehköllä kylpylän salilla, kun syystä tai toisesta satun paikkakunnalle. Tänään yllätyin, kun keski-ikäisten kuntopiiriläisten keskeltä löytyikin reilu parikymppinen tyyppi käsittelemässä käsipainoja. Ensireaktiona ihailin kaverin käsivarsia, varsin kookkaat ja hauiksissa hienot huiput. Noh, painuin kyykkytelineen luo ja aloin ottamaan lämppäreitä. Lämmittelyjen lomassa panin merkille, ettei aikaisemmin huomaamani kaveri ollut sittenkään niin hyvässä kunnossa kuin ensin oletin; tyypin käsivarret olivat nimittäin paksummat kuin reitensä. Silmämääräisesti väittäisin jopa, että käsien yhteenlaskettu leveys oli suurempi kuin selän. Eikä tuo käsien suuruus pahemmin ojentajista johtunut, nimittäin ensimmäistä kertaa näin ojentajaa moninkertaisesti suuremman hauiksen. Tämän 1,5 tunnin aikana näin varmasti jokaisen keksityn tai keksimättömän hauisliikkeen ikinä. Ensin käsipainoilla perus curlia, sitten vaihdettiin hammereihin, sieltä taljaan, sitten kulmatangolla ja lopuksi vielä ristitaljassa tätä tuplahauisposen tyyppistä liikettä. Luulin koitoksen jo päättyneen kaverin suunnattua ulos, mutta eikös tyyppi palannut pukkarista ja aloitti koko höskän vielä uudestaan ja keksi väliin vielä jotain täysin ennennäkemätöntä heilumista :D

Tuli ihan automaatiolla nämä pari kaveria mieleen http://www.youtube.com/watch?v=GvVbRj6wJPs ja http://i52.tinypic.com/24xmkhl.jpg

Eipä sillä, tokihan hänellä saattoi vain olla 7-jakoinen ohjelma menossa tms., mutta hieman oudolta vaikutti. Tosin hän katsoi minua täysin samalla ilmeellä tehtyäni lämppärit mukaan luettuna n. 20 sarjaa kyykkyä. "Pelkkää kyykkyä eikä yhtään hauiksia?!" :D Joo oikeasti olen vain kade, koska omat käteni ovat tällaiset tikut :(

Kävin keväällä jäken uimahallilla treenaamassa pari kertaa ja siellä oli just tommonen tyyppi. Jätkällä oli ensiks pitkähihanen paita ja katoin että prkl ku hauberi pullistaa sieltä.. No penkkiä se teki siinä ja perse hipoi kattoa kun nosti. Penkin jälkeen siirtyi hiomaan hauista ja otti siinä pitkähihaisen pois. Voi perhana otin siinä huikkaa vedestä ja peilin kautta huomasin sen ulkomuodon, meinas vedet tulla nenän kautta ulos... Jätkä oli pelkkää hauista, ei mitään muuta. Ja sen kävelytyyli oli jotain järkyttävää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom