Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012052915640043_lh.shtml

Menkööt nyt vaikka tänne. Eikun kaikki pakkiksen ikibulkvistit kuulaa heiluttaa niin ollaan kaikki <10% rasvoissa vielä ennen juhannusta!

:hyvä:

Tuossa nyt lähinnä haetaan varmaan sitä, että koko kroppaa rasittavaa treeniä saa tehtyä noin vaivatta ja pienellä työllä, kun suomalaiset ihmiset on niin perkeleen laiskoja. Parempi tuo on kuin salkkareiden kattominen, etten kyllä nää mitään komediaa tossa.

1. Hän tarvitsi voimapihtejä kaapin avaamiseen?
2. Hän kadotti avaimensa.
3. Ei näyttänyt läskiltä kävellessään salin halki.

:rolleyes:

1. saliomistaja ei tuota katso hyvällä, ja ainakin niissä saleissa joissa olen käynyt on vara-avaimet.
2. hävitti sen saunaan, kuinka helvetin monta neliötä on etsittävää aluetta, tuskin 20 ja lähes kalustamatonta laatta lattialla, varmasti löytyisi pienestä kopista.
3. Idiootilta saa näyttää, kunhan ei läskiltä, voi mihin ollaan menossa.

Tuossa nyt lähinnä haetaan varmaan sitä, että koko kroppaa rasittavaa treeniä saa tehtyä noin vaivatta ja pienellä työllä, kun suomalaiset ihmiset on niin perkeleen laiskoja. Parempi tuo on kuin salkkareiden kattominen, etten kyllä nää mitään komediaa tossa.

Omapaino harjoitteet häviävät kahvakuulalle???

Omapaino harjoitteet häviävät kahvakuulalle???

Mitä Tuomo Kilpeläisen juttuja yhtään tunnen, niin tarkotus on saada tavallista pullamössökansaa liikkeelle. Ei tossa sanota missään, että kahvakuulatreeni kasvattaa lihasta paremmin tai laihduttaa nopeammin, vaan että kolmella liikkeellä saat hyvän treenin aikaseksi, joka saattaa saada muutamat liikkeelle. Normi pulliainen ei leukoja jaksa vetää, punnerrukset, vatsat, selät yms. on varmaan jokainen suomalainen käynyt itse läpi ja tuloksen näkee kadulla. Kahvakuulailu on trendikästä ja jo se saa jotkut liikkeelle, joka on ainakin meikäläisen mielestä hieno homma. Yhtään laittamatta mitään treenimuotoa paremmuusjärjestykseen.

Saatioho sanoi:
Kahvakuulailu on trendikästä ja jo se saa jotkut liikkeelle, joka on ainakin meikäläisen mielestä hieno homma.

Kävin muutama ilta sitten kellarissa hakemassa, verkkokaapelia ADSL-kytkimeen, siellä oli naapurin ämmällä verkkokellarissa crosstrainer, joku vitun Ab Tronic ja kaks eri kokoista kahvakuulaa, - se siitä innostuksesta.

Samassa pinossa on todennäköisesti ni omapaino-harjoite-kokeilut, 12kk elixian treenisopimukset yms. En mä tässä sua vastaan väittele vaan totean, että ei tuo kahvakuulatreeni millään tavalla ole huonoa tai todellakaan minkäänlaista komediaa. Jos sadasta ihmisestä vaikka kaksi saadaan liikkumaan tuon uutisen takia, niin ei se turha uutinen imo ole. Siinä vaiheessa kun löytyy joku liikkumismuoto, josta kaikki innostuu, tulee jostain kaverista rikkaampi kuin applen omistajasta.

1. saliomistaja ei tuota katso hyvällä, ja ainakin niissä saleissa joissa olen käynyt on vara-avaimet.
2. hävitti sen saunaan, kuinka helvetin monta neliötä on etsittävää aluetta, tuskin 20 ja lähes kalustamatonta laatta lattialla, varmasti löytyisi pienestä kopista.
3. Idiootilta saa näyttää, kunhan ei läskiltä, voi mihin ollaan menossa.

Jospa tällä salilla on käytössä omat lukot. Onko pipo kireällä?

Tänään aiheutin itse komediaa! Pyörryin maastavetosarjan jälkeen:hyper:. Kaaduin perseelleen/selälleen, hyvä etten kaatunut kahvakuulien päälle :D
Sain sopivasti videolle kun kuvasin tekniikkaa. Laitan huomenna videon :

Leikkasin alun pois edustuksellisen vetoilmeet takia, mutta kai tuosta voi jo nähdä, että vetoa ollaan tekemässä. Tosiaan onni oli matkassa, sillä tuolla takana oli iso kasa kahvakuulia ja muita teräviäkin rautaesineitä, muun muassa kahvakuulateline. :D Ja 10 kilon lätkä ovat pienet versiot, eivätkä näy kunnolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jospa tällä salilla on käytössä omat lukot. Onko pipo kireällä?

Yritin vain etsiä postista komediaa sitä löytämättä, samoin nämä postimme ovat lähinnä off topiccia, aika harvinaista nuo omat lukot.

Leikkasin alun pois edustuksellisen vetoilmeet takia, mutta kai tuosta voi jo nähdä, että vetoa ollaan tekemässä. Tosiaan onni oli matkassa, sillä tuolla takana oli iso kasa kahvakuulia ja muista teräviäkin rautaesineitä, muun muassa kahvakuulateline. :D Ja 10 kilon lätkä ovat pienet versiot, eivätkä näy kunnolla.

Huh HUh, miten toi mahtaa toimia, meneeköhän siinä jotenkin niskan verisuonisto kiinni paineissa, vaaralliselta näyttää..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ehkä salikomediaa, mutta itse vähän naurattaa se kun katsoo nuorempia treenaajia mitkä just on aloittanut ja tekee vain jotain ilman mitään ohjelmaa. Tämä hauskaa siksi koska tiedän että olen ollut yhtä kujalla kun kyseiset heebot :D

Huh HUh, miten toi mahtaa toimia, meneeköhän siinä jotenkin niskan verisuonisto kiinni paineissa, vaaralliselta näyttää..

Luulisin että ainakin liittyy paineiden ottamiseen ja hapen pidättelemiseen vedon aikana. Mutta en sitten tiedä, silmissä pimeni ja tasapaino lähti.

Mulla rupee pimenee nupis aina kovissa vetosarjoissa. yleensä sarjan päätteeks meen kyykkyyn tai otan jostain kiinni iha vaan sen takia etten kaatuis. Kerra meinasin pääedellä mennä räkin tankopidekkeitä päin. Siin ois voinu tullaki jo rumempaa jälkeä. :D

Liittyy ilmeisesti verenpaineen suuriin vaihteluihin. Noston aikana sekä ylä- että alaverenpaine voi kasvaa johonkin 400-300/300 mmHg, suorituksen loputtua se sitten putoaa "aika" roimasti. Joillainhan tollanen huippauskohtaus tulee jo sängyltä noustessa (ortostaattinen huimaus).

E: Liikuntatieteellisen pääsykoeaineistosta: "--Valsalva-ilmiöksi kutsuttu verenpainereaktio (Harman, 1988). Kun rintakehän sisäinen paine jostakin syystä nopeasti nousee, saattavat pallealihaksen keskellä olevasta aukosta ylöspäin kulkevat laskimosuonet mennä hetkellisesti tukkoon, varsinkin jos samalla kurkunpää on suljettu eikä keuhkoista päästetä ilmaa ulos. Kun veren palaaminen sydämeen estyy, putoaa verenpaine äkillisesti aiheuttaen hetkellisen huimauksen ja esim. painonnostossa vaarallisen tilanteen syntymisen."

Luulisin että ainakin liittyy paineiden ottamiseen ja hapen pidättelemiseen vedon aikana. Mutta en sitten tiedä, silmissä pimeni ja tasapaino lähti.

Mulla tuli järkyttäviä ponnistuspäänsärkykohtauksia prässissä, ennen kuin opin kunnon hengitystekniikan.
Luulin välillä viimeisen hetken tulleen, ja rukoilinkin jo hetken, kun päässä tykytti kuin takaraivoa olisi hakattu pampulla.
Meni varmaan minuutteja kunnes uskalsin nousta prässistä ja ryömiä kotiin. :D

Mulla rupee pimenee nupis aina kovissa vetosarjoissa. yleensä sarjan päätteeks meen kyykkyyn tai otan jostain kiinni iha vaan sen takia etten kaatuis. Kerra meinasin pääedellä mennä räkin tankopidekkeitä päin. Siin ois voinu tullaki jo rumempaa jälkeä. :D
Samaa tulee harrastettua. Jos meinaa tulla tollanen huimaava tunne, niin kyykkyyn tulee mentyä nopeasti, ettei pää kolise mihinkään.

Mulla tuli järkyttäviä ponnistuspäänsärkykohtauksia prässissä, ennen kuin opin kunnon hengitystekniikan.
Luulin välillä viimeisen hetken tulleen, ja rukoilinkin jo hetken, kun päässä tykytti kuin takaraivoa olisi hakattu pampulla.
Meni varmaan minuutteja kunnes uskalsin nousta prässistä ja ryömiä kotiin. :D

Kyllähän tuo ponnistuspäänsärky on yllättävän tuttu monelle, minullekin.

Kaverilla tulee noita ponnistuspäänsärkyjä kun se tekee penkkiä. Tulee se varmaan muissakin liikkeissä, mutta pahimmat säryt on tullu penkissä. Kerran tosissaan säikähettiin ku sille iski se kohtaus ja se vaan pyöri ympyrää ja piti päätäsä ihan tuskissaan. Luultiin, että nyt tuli joku aivoverenvuoto.

Kaverilla tulee noita ponnistuspäänsärkyjä kun se tekee penkkiä. Tulee se varmaan muissakin liikkeissä, mutta pahimmat säryt on tullu penkissä. Kerran tosissaan säikähettiin ku sille iski se kohtaus ja se vaan pyöri ympyrää ja piti päätäsä ihan tuskissaan. Luultiin, että nyt tuli joku aivoverenvuoto.
Mikä tollaseen auttaa, voiko sitä estää? Kaverilla vaan tulee ainoastaan penkatessa järkyttävä jomotus kuulemma takaraivoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom