Mun hyväksynnän saa kuka tahansa, joka haistattaa vitut kaikille, ja tekee mitä ite lystää ;). Joten .
Nii, ja kuhan nyt ei lähe mitään kamikaze hyökkäyksii kuitenkaan tekeen, haistatuksen muotona :d. Mut elämäst tulee yllättävän kevyttä, mitä vähemmän miettii, mitä muut susta ajattelee.
Tällaseen absoluuttiseen nirvanaan, jossa on täysin sinut itsensä kanssa, varmaan jokaisen ihmis-lapsen tulis ainaki pyrkiä.
Mulla on vähän sellainen asenne että otan nöyränä vastaan kommentit ja palautteet mutta teen lopulta niin miten itse parhaakseni näen. Se mikä jollakin toimii ei toisella välttämättä toimi, eikö se näin ole? Toki liikeradat on asia erikseen, mutta liikkeissä ja treenimetodeissa tms..
Toinen mitä vanhetessa oppinut on se että turhaan kadehtii muita. Nuorempana sitä vähän tuli joskus toivottua että nostaispa iteki tommosia painoja tai hitto toi on iso kaveri. Nykyään en välitä kyykkääkö oli sitten nainen tai mies tai mikä kokeekaan olevansa mua enemmän, en kilpaile heitä vastaan pelkästään itseäni varten käyn salilla.