Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä kuuluuko tää komediaan vai tonne potuttaa-ketjuun mut anyway, tänään kaks semmosta vanhempaa miestä tuli salille heilumaan. Noh, mua nauratti ja samalla vähän vituttikin snadisti se, että nää kävi pari kertaa röökillä siinä treenin lomassa. Siis ihan oikeesti. Tai ainakin toinen niistä kävi. Se röökihiki-katku siinä huonosti ilmastoidussa tilassa ei kauheesti nostattanu mun treeni-fiilistä. Hyh. Toivottavasti eivät tuu huomenna samaan aikaan :----(

Voimanoston maailmanmestari Hannu Saarelainen ravasi kuulemma vähän väliä tupakalla sarjojen välissä. Ja treenijuomana aina pari pulloa keltaista Jaffaa.

Siskolle vedin tänää treeniä, ja oli muuten sellanen treeni että me tarvittiin onkivapaakin. :D

Sisko pudotti avaimen patterin väliin.

Edit: Terveisiä sille kauniille treenajalle joka kävi autontakakontista hakemassa sen onkivavan.

Tein penkkiä, alko naurattaa jostain syystä kolmannen toiston aikana ja sen seurauksena tanko tipahti turvarautoihin. Sinne alle sitten jäin höhöttelemään hetkeksi kunnes kiemurtelin välistä pois.

Tein alkulämmittelyä kuminahoilla kun keski-ikäinen ulkomaalainen mieshenkilö teki hauisliikettä tangolla kyykkypaikalla. Aina sarjojen välissä lähti tanssimaan ympäri salia ja samalla lauloi ja teki mitä ihmeellisimpiä tanssiliikkeitä (mm kiksusormet, pomppiminen yms)... Tyylinsä kullakin, mut kyl mua ja muitakin hieman nauratti.

Tänään salilla joku nuorehko jätkä piti eläimellistä ääntä tehdessään penkkiä 50 kilolla. Vaikka olin kymmenen metrin päässä ja oli mp3-soitin päällä, silti helposti kuulin ääntelyt. :woot:

Salilla oli ilmeisesti joko nuori pari, joilla ei mitään sanottavaa toisilleen ollut. Tai sitten ne keskusteli jonkun chätin kautta. Tai eivät tunteneet alkuunkaan toisiaan. Molemmat vaan istui laitteissa, välillä toinen teki muutaman toiston ja sitten taas vaan istuivat siinä. Ja välillä tuijottivat puhelimia ja sama jatkui. Olisivatko ehkä kolmesti konetta vaihtaneet. Ja alkoi jo ärsyttämään kun välillä tuntui se tuijotus niskassa ja peilistäkin näki kun molemmat molotti. Mutta muuten oli aivan hiiren hiljaista.

Penkkipunnerrus, tuo voimailulajien Steven Seagal.

Kolmen viikon tauon aikana oli tekniikka kadonnut kokonaan ja voimatkin suurimmaksi osaksi (viime viikolla vetelin vieläkin pienemmillä, mutta ei auttanut).
Kesken sarjan lähti paineet sekä ylä- että alapäästä (ei housupyykkiä), tankohan jäi sille korkeudelle. Onneksi oltiin jo alimman kannakkeen korkeudella.

Ja lopuksi tuli vielä puolta kevyempi kaveri lämmittelemään mun työsarjapainoilla, onneksi tämä antoi vain motivaatiota.

Stressaavan työpäivän jälkeen olin melkolailla nollat taulussa vääntämässä kyykkyä. Pitkästä aikaa vaivauduin rackin sisäpuolelle kyykkäämään ja asettelin varmistusraudatkin oikealle korkeudelle. Ensimmäistä työsarjaa aloittaessa otin painot telineistä, askeleen taakse ja levensin asentoa. Paineet sisään ja kyykkyyn - KLONG! Rackit ovat ko. salilla melko leveät, enkä ollut aivan keskellä; levypainothan ne kolisivat rautoja vasten.

Jollain ihmeen kaupalla sain heilahtaneen tangon ojennukseen ilman kummempia henkilö- tai materiaalivahinkoja (lukotkin puuttuivat) ja jatkoin sarjaa muina miehinä, tuntien puolitäyden salin katseet niskassani.

Oli salilla joku ulkomaalainen kaveri joka viritteli kuminauhojaan vähän ympäri ämpäri. Se yritti tehdä leuanvetoja kumpparilla avustettuna ainakin taljahäkkyrässä, power räkissä, ja vielä avustetussa leuanvetolaitteessa (???). Ihmettelen vaan onko se jotenkin miehekkäämpää virittää jousipyssyä siihen 10 minuuttia kuin käyttää laitteen valmista painopakkaa mutta kukin tehköön tyylillään. Ainakin tunnin ajan se koitti niitä leuanvetojaan tehdä, siinä vaiheessa itse häippäsin pois.

Sitten toinen tyyppi oli joku parikymppinen sälli joka teki perus kyykyt power räkissä. Sen jälkeen laski sivupalikat alas, tangon siihen päälle ja latoi 20 kiloiset tangon päihin. Mietin että mitäs räkkivetoja tässä tehdään niin mitä vielä, etsi semmosen muovisen fitness steppilaudan siihen tangon alle että voi tehdä maastavetoa power räkissä??? Niinkun mitä helvettiä. Melkein ymmärrän jos on ensimmäisiä kertoja kokeilemassa mutta en siltikään tajua millä logiikalla tuo on hyvä suunnitelma. Siinä se veteli fitnesslankku notkuen aikansa. Onhan siihen toki helpompi lisätä painoa tankoon mutta ei taida olla kovin pitkäikäinen ratkaisu vedellä tomosen trampoliinin päällä.

e: lisätään vielä sen verran itseaiheutettua salikomediaa että koitin pystypunnerrusta kässäreillä seisten kun tähän asti olen tehnyt ne istualtaan. ensimmäisellä toistolla oli lähellä etten lennä perseelleni taaksepäin kun on tottunut ottamaan niin voimakkaan tuen selkänojasta :D

Viimeksi muokattu:
Yks päivä salilla oli joku ulkolainen jannu joka taputteli vatsaansa koko treenien ajan kuin jotain bongorumpua. Olikohan äijällä jotain vatsaongelmia tai jotkut ihan omat metodit paikalliseen rasvanpolttoon..

Hieman myös ihmetystä herätti paikallisella salilla, kun pari naista teki suorinjaloin maastavetoa korokkeelta. Painot otettiin räkistä ja laskettiin hallitusti alas, tanko johonkin hieman polven alapuolelle. Joten mikä hyöty korokkeesta?

Hieman myös ihmetystä herätti paikallisella salilla, kun pari naista teki suorinjaloin maastavetoa korokkeelta. Painot otettiin räkistä ja laskettiin hallitusti alas, tanko johonkin hieman polven alapuolelle. Joten mikä hyöty korokkeesta?
Oon samaa ihmetellyt lukemattomia kertoja. Toinen vielä parempi on se kun otetaan 2 koroketta tai vastaavasti 2 penkkiä, molempien jalkojen alle oma. Sen jälkeen tehdään kyykkyä leveässä haara-asennossa niin, että käsipainoa roikotetaan jalkojen välissä. Käsipaino ei missään vaiheessa käy laatikon reunan alapuolella.. :woot:

Oon samaa ihmetellyt lukemattomia kertoja. Toinen vielä parempi on se kun otetaan 2 koroketta tai vastaavasti 2 penkkiä, molempien jalkojen alle oma. Sen jälkeen tehdään kyykkyä leveässä haara-asennossa niin, että käsipainoa roikotetaan jalkojen välissä. Käsipaino ei missään vaiheessa käy laatikon reunan alapuolella.. :woot:

Ymmärrättekö nyt, miksi naiset on niin huonoja auton kanssa, etenkin peruuttaessa? Ei ne hahmota tiloja 3-ulotteisesti. Ne tekee noin, koska jossain instakuvassa on joku tehny noin tajuamatta, ettei tossa mitään järkeä ole. Joku valkoritari tulee selittään, että on. Vaan kun ei ole. Ei. Ole. Ei.

Omalla salillani käy sillainen 60v, ikäkriisiä poteva äijä, joka ottaa aina paitansa pois noin vartin heilumisen jälkeen ja lopun ajan treenaakin ilman paitaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom