Epäilen että spesiaalitankoja olisi käyttänyt; 15kg levyt puolillaan tekee 50kg.latomalla 60 kiloa tankoon niin että molemmilla puolilla oli 15 kilon kiekot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäilen että spesiaalitankoja olisi käyttänyt; 15kg levyt puolillaan tekee 50kg.latomalla 60 kiloa tankoon niin että molemmilla puolilla oli 15 kilon kiekot
Epäilen että spesiaalitankoja olisi käyttänyt; 15kg levyt puolillaan tekee 50kg.
Tänään Espoon sellossa. Hauskan näköinen heppu, aivan saatanan hintelä poika ja aivan järjettömät olkapäät :DTuli itsekkin bongattua syntholilla varustettu kunniakansalainen tänään espoon tapiolassa..
Tänään Espoon sellossa. Hauskan näköinen heppu, aivan saatanan hintelä poika ja aivan järjettömät olkapäät :D
Ainakin tietää, miten olkapäät saa kasvamaan. Joku vois sanoa sitä äärimmäiseksi erikoistekniikaksi.Kannattaisi kysyä olisreeniin vinkkejä ja jakaa tieto täällä
Jos mä en oo melkein 20 vuotta ollut väärässä niin toi tekee 80 kg. Tosin sä sanoit että se latoi 60 kg tankoon ja se pitää kyllä ihan paikkansa, koska 60+20=80, mutta tuon voi ymmärtää helposti väärin.Joo niin tekee, mutta kuten kirjotin niin kahdet 15 levyt molemmilla puolilla eli 4x15.
samaa mä myös luin ja pohdin. edellyttäen tietenkin että 20kg tanko eikä lukkoi lainkaan...Jos mä en oo melkein 20 vuotta ollut väärässä niin toi tekee 80 kg. Tosin sä sanoit että se latoi 60 kg tankoon ja se pitää kyllä ihan paikkansa, koska 60+20=80, mutta tuon voi ymmärtää helposti väärin.
Jep, tuli hieman epäselvästi ilmaistua Komediaa se on kai tämäkin :DJos mä en oo melkein 20 vuotta ollut väärässä niin toi tekee 80 kg. Tosin sä sanoit että se latoi 60 kg tankoon ja se pitää kyllä ihan paikkansa, koska 60+20=80, mutta tuon voi ymmärtää helposti väärin.
juu, ja aeka viihdyttävää peräti...Jep, tuli hieman epäselvästi ilmaistua Komediaa se on kai tämäkin :D
Tänään Espoon sellossa. Hauskan näköinen heppu, aivan saatanan hintelä poika ja aivan järjettömät olkapäät :D
Tänään salilla joku nuorehko tyyppi treenaili ilman paitaa ja posetteli ympäri salia . Tietysti ottivat kuvia ja oltiin niin bodaria että. Eka kerta mun elämässä kun näen vastaavaa. Tank topissa treenaaminen on ihan jees, mutta ilman paitaa on omasta mielestä absolute no-no. Housut oli sentään vielä jalassa...
Lasken salikomediaksi, vaikka tapahtuikin kotitalossa: Hississä on tosi imartelevat valot ja tuleekin aina tsekattua omat gainssit peilistä. Ihailin juuri omaa hauista posettaen, kun hissi pysähtyi alakertaan ja joku pappa näki ko. tapahtuman hissin ikkunasta. :D Ja itsellä on unirytmi myöhästynyt näin lomalla niin tuli sanottua huomenta, vaikka päivä oli jo pitkällä.
Järjestin tänään hyvin pientä komedian tynkää vaikka ei kukaan varsinaisesti edes nähnyt. En yleensä treenaa hihattomassa paidassa, mutta näiden kuumien kelien kunniaksi on ollut pakko. Ei ollut ilmeisesti kuitenkaan hyvä idea tehdä etukyykkyä tuolla paidalla. Hieman hikisten olkapäiden takia 100 kg lipsahti ihan naurettavan vähän ja tipahti syliin. No ei muuta kuin lisää painoa ja kilo mankkua olkapäihin ja taas mentiin.