Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo niin tekee, mutta kuten kirjotin niin kahdet 15 levyt molemmilla puolilla eli 4x15.
Jos mä en oo melkein 20 vuotta ollut väärässä niin toi tekee 80 kg. Tosin sä sanoit että se latoi 60 kg tankoon ja se pitää kyllä ihan paikkansa, koska 60+20=80, mutta tuon voi ymmärtää helposti väärin.

Jos mä en oo melkein 20 vuotta ollut väärässä niin toi tekee 80 kg. Tosin sä sanoit että se latoi 60 kg tankoon ja se pitää kyllä ihan paikkansa, koska 60+20=80, mutta tuon voi ymmärtää helposti väärin.
samaa mä myös luin ja pohdin. edellyttäen tietenkin että 20kg tanko eikä lukkoi lainkaan...

Jep, tuli hieman epäselvästi ilmaistua :rolleyes: Komediaa se on kai tämäkin :D

Lasken salikomediaksi, vaikka tapahtuikin kotitalossa: Hississä on tosi imartelevat valot ja tuleekin aina tsekattua omat gainssit peilistä. Ihailin juuri omaa hauista posettaen, kun hissi pysähtyi alakertaan ja joku pappa näki ko. tapahtuman hissin ikkunasta. :D Ja itsellä on unirytmi myöhästynyt näin lomalla niin tuli sanottua huomenta, vaikka päivä oli jo pitkällä. :rolleyes:

Tänään salilla joku nuorehko tyyppi treenaili ilman paitaa ja posetteli ympäri salia :yäk:. Tietysti ottivat kuvia ja oltiin niin bodaria että. Eka kerta mun elämässä kun näen vastaavaa. Tank topissa treenaaminen on ihan jees, mutta ilman paitaa on omasta mielestä absolute no-no. Housut oli sentään vielä jalassa...

Tänään salilla joku nuorehko tyyppi treenaili ilman paitaa ja posetteli ympäri salia :yäk:. Tietysti ottivat kuvia ja oltiin niin bodaria että. Eka kerta mun elämässä kun näen vastaavaa. Tank topissa treenaaminen on ihan jees, mutta ilman paitaa on omasta mielestä absolute no-no. Housut oli sentään vielä jalassa...

Siinä jollekkin uusi sali-idea.Sali missä saa reenata ilman vaatteita.Tuhansia tunteja töitä eikä saa edes itseään esitellä.Eläinmaailmassa on tapana esitellä omia avujaan äänen ym.avuilla miksei sitten haban ja sixpackin avulla.Jotkuhan tosin vielä sen lisäksi pitää eläimellistä möykkää työstäessään itseään.

Lasken salikomediaksi, vaikka tapahtuikin kotitalossa: Hississä on tosi imartelevat valot ja tuleekin aina tsekattua omat gainssit peilistä. Ihailin juuri omaa hauista posettaen, kun hissi pysähtyi alakertaan ja joku pappa näki ko. tapahtuman hissin ikkunasta. :D Ja itsellä on unirytmi myöhästynyt näin lomalla niin tuli sanottua huomenta, vaikka päivä oli jo pitkällä. :rolleyes:

Haha, vähän vastaava itellä. Tullut pari kertaa tsekattua oma perse pukkarissa, ja 2 kertaa sama tyyppi kävellyt yllättäen pukkariin. Hävetti.
Toinen juttu, söin banaania, vähän virtaa kyykkytreeniin. Siinä sit hotti miekkonen käveli ohi, itellä oli juttu kesken kaverille. Mies kuitenkin hiljensi mut olemuksellaan, unohdin muun ja banaani puolittain suussa tuijotin sitä silmiin.
Tiedä sit kuinka hauskoja nämä, mutta näin yövuorossa muutakaan tekemistä kun koittaa komiikkaa repiä elämästään.

Järjestin tänään hyvin pientä komedian tynkää vaikka ei kukaan varsinaisesti edes nähnyt. En yleensä treenaa hihattomassa paidassa, mutta näiden kuumien kelien kunniaksi on ollut pakko. Ei ollut ilmeisesti kuitenkaan hyvä idea tehdä etukyykkyä tuolla paidalla. Hieman hikisten olkapäiden takia 100 kg lipsahti ihan naurettavan vähän ja tipahti syliin. No ei muuta kuin lisää painoa ja kilo mankkua olkapäihin ja taas mentiin.

Järjestin tänään hyvin pientä komedian tynkää vaikka ei kukaan varsinaisesti edes nähnyt. En yleensä treenaa hihattomassa paidassa, mutta näiden kuumien kelien kunniaksi on ollut pakko. Ei ollut ilmeisesti kuitenkaan hyvä idea tehdä etukyykkyä tuolla paidalla. Hieman hikisten olkapäiden takia 100 kg lipsahti ihan naurettavan vähän ja tipahti syliin. No ei muuta kuin lisää painoa ja kilo mankkua olkapäihin ja taas mentiin.

Oliks tää sit niin ku mekaaninen pudotus etukyykky -> zercher-kyykky? :D

Tänään oli salilla surullista komediaa. Kolmikko, jossa yksi nuori mies oli selvästi treenitietäjä, nuori nainen, joka oli vähän treenanneen näköinen ja kolmas mies, joka oli ihan ilmielävä sohvaperuna. Kyykkyä tehtiin niin, että kantakorokkeilla mentiin reilusti olemassaolevan liikkuvuuden alle ja siellä alhaalla tehtiin pari nytkäytystä ylös alas selkä aivan järkyttävän köyryssä. Kolmannessa sarjassa sohvaperuna meni alaas jo aivan romahtamalla. Vain pienet painot säästivät koko porukan vammoilta.

Ja varmaan oli erikoistekniikka kimmoisuuden harjoitteluun. Silti vaarallista ja surullista komediaa.

Tietenkin olisi hyvä jos tekniikat olisivat heti kunnossa säästyttäisiin monelta loukaatumiselta. Mutta minusta jokaisen pitää ainakin jossakin määrin käydä ne sudenkuopat läpi ja selviytyä niistä.

Olen ristinyt väliaikaisen salini viparisaliksi, koska riippumatta vuorokaudenajasta ja treenaajamäärästä joku tekee AINA sivuvipareita. Alussa luulin että yritetäänkö täällä Guinnessin ennätysten kirjaan :D Tänään 5-6 henkilöä teki samaan aikaan tuota harjoitteiden kuningasta yhtäaikaa, kaikilla mahdollisilla variaatioilla, liikeradoilla ja tekniikoilla (olin itse yksi noista, joten saan sanoa ilman hiekkaa alakerrassa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom