Oon se lihava poika.Kappas! Tuo sun kuvailu kyseisestä kaverista kyllä kuulostikin aika pelottavan tutulta.
Nyt mietin että kukahan se sinä oot? o_O:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon se lihava poika.Kappas! Tuo sun kuvailu kyseisestä kaverista kyllä kuulostikin aika pelottavan tutulta.
Nyt mietin että kukahan se sinä oot? o_O:D
Oon se lihava poika.
Eipä ole vielä :D Tai no mahdollinen paikka olis, mutta niin paljo noita "kiireitä" ettei oo kerenny soittamaan. :DJoko oot kesäduunia löytänyt, vai meneekö kesä rotvätessä? ;):D:D
oliko ihan suomalainen? ^ ^
Oikeesti? Liikkuuko todellisia Synthol-tyyppejä luonnossa enemmänkin? En oo koskaan nähnyt. Toivottavasti en näekään tarkemmin ajatellen. o_O
Kyllä. Livenä vaan 2x hirveämmän näköisiä ku kuvissa.Oikeesti? Liikkuuko todellisia Synthol-tyyppejä luonnossa enemmänkin? En oo koskaan nähnyt. Toivottavasti en näekään tarkemmin ajatellen. o_O
Noita pitäis osoittaa sormella ja nauraa niin ehkä ne tajuais että se tuijotus mitä ne saa osakseen ei ole ns. positiivista.Tuli itsekkin bongattua syntholilla varustettu kunniakansalainen tänään espoon tapiolassa..
Veikkaan että siellä kotona oli perhe häiritsemässä.Kumma juttu, kun ei sitä televisiota voi katsella kotona.. Mies henkilö katseli jalkapalloa ja teki välillä hauiskääntöä naama kohti ruutua, sarjatauot tyyliin 4 min.
Tänään tein saman katsellen sivusilmällä Ranska-Irlantia. Harvinaisen hyvä ja nopeatempoinen matsi näin pudotuspeliksi.Kumma juttu, kun ei sitä televisiota voi katsella kotona.. Mies henkilö katseli jalkapalloa ja teki välillä hauiskääntöä naama kohti ruutua, sarjatauot tyyliin 4 min.