En ollu tänään varma tapahtuko mun takana taljoilla seksuaalisia harjotteita vai oliko siinä pakarapotkuja pumppaava tyttö. Mun napeista tulevan musan läpi kuulu sen suoristusta ilmeisesti huomattavasti parantavat "aaah aaah" tyyppiset huokailut ja huudot.
Ei siinä-kyllä sitä itekkin tahattomasti joskus ääntelehtii raskaissa liikkeissä. Tossa äänet tehtiin kyllä ihan tahallaan ja näin kanssatreenaajan näkökulmasta tilanne oli vähintäänkin kiusallinen. Vähän myös koominen.
Sama tytsy osu kohdalle treenin päätteeks venyttelyalueella ja sama touhu jatku sielläkin. Jäi vatsat tekemättä kun en jaksanu mennä kuunteleen.
Ei jessus. Tulee mieleen alkutalvi erräällä tamperelaisella salilla, jossa kyllä tiesi jo eteisessä että onko eräs mimmi siellä treenaamassa vai ei. Näin sen lähinnä
tekevän pakarapotkuja, venytyksiä, soutua, juoksumattoa, kuntopyörää, jotain epämääräisyyksiä käsipainoilla ja jalkaprässiä. Ei se koko ajan mölissyt,
mutta aina kun se nk. pisti kovan vaihteen intervallimeiningeissään, jota siis tapahtui muutaman minuutin välein, ei voinut olla huomaamatta
että tyyppi on treenaamassa. Kauhee aah aah... jösses. Kerran ratkesin nauramaan ihan impulsiivisesti ja se korvalappu-aaaahaaah-mimmi
katto mua helvetin murhaavasti ja lähti kantojaan nakellen tekeen kesken harjoitteensa seuraavaa liikettään. Ja taas kuulu muutaman minuutin päästä,
sillä kertaa eri puolelta salia, se uikutus ja ähinä. Mie en tajjuu... miksi kukkaan ei koskaan huomauttanut tolle siitä. No, samal salil äijät
si karjuu aina hirveellä menolla, oli menossa sitten lämmittely tai joku kauheel raudal tehty pakkotoisto (sic!). Että menihän se siinä,
mut mua se aina huvitti. En oo koskaan ollut mikään hirveen äänekäs treenaaja, niin ittee tollanen oudoksuttaa.