Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Aluksi vähän ärsytti mutta nyt tuolle porukka naureskelee vaan:D

Nimittäin salilla eräs mies noituu mahottomasti jokaisen sarjan jälkeen. Oli sitten hauiskääntöä tai kulmasoutua niin viittu tai peeerkeleeh tai saatana sieltä tulee:D Kuulokkeet päässä ja kuuntelee KOVALLA heviä. Ei varmaan ite es tajua että ääneen päästelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jouduin matkoilla treenaamaan hotellin pikkusalilla, jossa pyöri runsaasti eläkeikäisiä, lähinnä papparaisia.
Kaikkien papparaisten suosikkiliike näytti olevan ristitaljassa vyötärön korkeudelta tehty yhdellä kädellä vetely. Jokainen teki liikkeen hieman omalla tyylillään, rennosti ja täysin hallitsemattomasti mihinkään lihasryhmään kohdistamatta. Mikä lie liikkeen alkuperä, mutta suosittu näytti olevan...

Jouduin matkoilla treenaamaan hotellin pikkusalilla, jossa pyöri runsaasti eläkeikäisiä, lähinnä papparaisia.
Kaikkien papparaisten suosikkiliike näytti olevan ristitaljassa vyötärön korkeudelta tehty yhdellä kädellä vetely. Jokainen teki liikkeen hieman omalla tyylillään, rennosti ja täysin hallitsemattomasti mihinkään lihasryhmään kohdistamatta. Mikä lie liikkeen alkuperä, mutta suosittu näytti olevan...
Kuulostaa vähän kiertäjäliikkeeltä, jos tavoittivat kättä sivulle mutta jättivät kyynerpään samaan kohtaan

Joku saattoi luokitella minut salikomediaksi tuossa yksi päivä, kun mulla oli vähän kiire pois ja vikana liikkeenä oli läpiveto taljassa. Kummatkin normaalit köydet oli varattuja, niin otin sitten semmoisen köyden missä on vain yksi kädensija! Sitä yhtä köyttä sitten puristin kaikin voimin kaksin käsin jalkojen välissä, se musta mollukka kivasti siinä nyrkin edessä ja ei muuta kuin persettä ees taas :D Itteänikin nauratti ja olin huomaavinani pari muutakin huvittunutta ilmettä.

En ollu tänään varma tapahtuko mun takana taljoilla seksuaalisia harjotteita vai oliko siinä pakarapotkuja pumppaava tyttö. Mun napeista tulevan musan läpi kuulu sen suoristusta ilmeisesti huomattavasti parantavat "aaah aaah" tyyppiset huokailut ja huudot.
Ei siinä-kyllä sitä itekkin tahattomasti joskus ääntelehtii raskaissa liikkeissä. Tossa äänet tehtiin kyllä ihan tahallaan ja näin kanssatreenaajan näkökulmasta tilanne oli vähintäänkin kiusallinen. Vähän myös koominen.

Sama tytsy osu kohdalle treenin päätteeks venyttelyalueella ja sama touhu jatku sielläkin. Jäi vatsat tekemättä kun en jaksanu mennä kuunteleen.

En ollu tänään varma tapahtuko mun takana taljoilla seksuaalisia harjotteita vai oliko siinä pakarapotkuja pumppaava tyttö. Mun napeista tulevan musan läpi kuulu sen suoristusta ilmeisesti huomattavasti parantavat "aaah aaah" tyyppiset huokailut ja huudot.
Ei siinä-kyllä sitä itekkin tahattomasti joskus ääntelehtii raskaissa liikkeissä. Tossa äänet tehtiin kyllä ihan tahallaan ja näin kanssatreenaajan näkökulmasta tilanne oli vähintäänkin kiusallinen. Vähän myös koominen.

Sama tytsy osu kohdalle treenin päätteeks venyttelyalueella ja sama touhu jatku sielläkin. Jäi vatsat tekemättä kun en jaksanu mennä kuunteleen.
Ei jessus. Tulee mieleen alkutalvi erräällä tamperelaisella salilla, jossa kyllä tiesi jo eteisessä että onko eräs mimmi siellä treenaamassa vai ei. Näin sen lähinnä
tekevän pakarapotkuja, venytyksiä, soutua, juoksumattoa, kuntopyörää, jotain epämääräisyyksiä käsipainoilla ja jalkaprässiä. Ei se koko ajan mölissyt,
mutta aina kun se nk. pisti kovan vaihteen intervallimeiningeissään, jota siis tapahtui muutaman minuutin välein, ei voinut olla huomaamatta
että tyyppi on treenaamassa. Kauhee aah aah... jösses. Kerran ratkesin nauramaan ihan impulsiivisesti ja se korvalappu-aaaahaaah-mimmi
katto mua helvetin murhaavasti ja lähti kantojaan nakellen tekeen kesken harjoitteensa seuraavaa liikettään. Ja taas kuulu muutaman minuutin päästä,
sillä kertaa eri puolelta salia, se uikutus ja ähinä. Mie en tajjuu... miksi kukkaan ei koskaan huomauttanut tolle siitä. No, samal salil äijät
si karjuu aina hirveellä menolla, oli menossa sitten lämmittely tai joku kauheel raudal tehty pakkotoisto (sic!). Että menihän se siinä,
mut mua se aina huvitti. En oo koskaan ollut mikään hirveen äänekäs treenaaja, niin ittee tollanen oudoksuttaa.

Onhan se miehenä vaikea keskittyä fitnessmisujen pakaliikeähkimisien keskellä, mutta pakko myöntää, etten kyllä kovin pahoillanikaan ole! :D

Häkellyttävää että jotkut saa tuollaisia ääniä itestään ulos treenatessa. Mulla on tullu vaan tosi epänaisellisia "örrrgh"-ääniä vatsoissa, leuoissa ja jossain max penkissä.
No, niinpä! Mie aloin nauraan, kun mutsi kysy että kiljunko mie penkatessa. Oli telkus nähny jonkun joka ennätysrautoi tehdes kilju. Mie olin että en mie piä mitään ääntä yleensä, mut joskus pääsee matala kumee ärinä tai murina ;-) Alettiin nauraan sen kanssa, kun siitäkin se oli loogisempi vaihtoehto voimaillessa kuin kimeä kirkuminen. Alkoi nauraa siis sille, että
ees kysy miulta jottain tuollaista.

Ei jessus. Tulee mieleen alkutalvi erräällä tamperelaisella salilla, jossa kyllä tiesi jo eteisessä että onko eräs mimmi siellä treenaamassa vai ei. Näin sen lähinnä
tekevän pakarapotkuja, venytyksiä, soutua, juoksumattoa, kuntopyörää, jotain epämääräisyyksiä käsipainoilla ja jalkaprässiä.

Joo samanlainen ohjelma kai oli tälläkin, eristäviä peppuun kohdistuvia liikkeitä tais kaikki olla mitä mä omilta treeneiltä näin sen tekevän.

Häkellyttävää että jotkut saa tuollaisia ääniä itestään ulos treenatessa. Mulla on tullu vaan tosi epänaisellisia "örrrgh"-ääniä vatsoissa, leuoissa ja jossain max penkissä.

Niin, yleensä salin ja sängyn välillä äänissä pitäs erottua se onko kyse tuskasta vai nautinnosta. Mutta kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän jos edes sitäkään. Vai miten apulanta sen muotoili :D

Onhan se miehenä vaikea keskittyä fitnessmisujen pakaliikeähkimisien keskellä, mutta pakko myöntää, etten kyllä kovin pahoillanikaan ole! :D

Rajansa kaikella ja tommoset kiihottuneet huokailut sinne minne ne kuuluukin :D

Mua naurattaa pari nuorta kundia jotka välillä innostuvat poseeraamaan pukuhuoneessa. Ihan kiva että intoa riittää mutta jos painoa on sellanen 70kg ja kunto perus uimari niin kannattaisi ehkä käyttää tuokin aika joko siellä painojen kimpussa tai ruokapöydässä. Samat äijät jutteli tänään kovaan ääneen kuinka ollaan rankalla dieetillä että pääsisi kesäksi kovaan kuntoon. Edelleen, jos mittasi ovat noin 180/70 sun ei ehkä kannata pudotella painoa jos bodarin kroppa on tavoitteena.

Toinen asia mikä mua huvittaa tämän hetken salikulttuurissa on noi fitnesstytöt. Törmäsin tuossa pari viikkoa sitten yhteen tuttuun tyttöön salilla. Hän kertoi innoissaan kuinka salikärpänen oli puraissut tammikuussa ja nyt oli jo valmentajat hankittu, yks joka kattoo treenit ja yksi joka kattoo safkat. Tavoitteena oli jotkut (bikini?)fitnesskisat 2017 vuonna. Huvittavaa tossa on se että tolla tytöllä on sellaset geenit että vaikka hän on ravannut Helsingin pintaliitoyökerhoissa dokaamassa 3x viikossa viimeiset 5 vuotta tulee hän todennäköisesti pärjäämään ihan hyvin jos nyt päättää kilpailla vuoden päästä. Omaan silmään nyt jo siistimpi kondis kun monella kilpailijalla. On toi tietysti jotain cheerleadingia tai taitoluistelua tai muuta prinsessaurheilua harrastanut ikuisuuden eli ei kroppa ihan vaan shamppanjalla ole rakennettu.

Pakko avautua. Salilla käy eräs nuorehko nainen. Sarjat alkaa rauhallisella tekniikalla, oikein kunnon mind muscle connectionilla. Noh, kun rauta ei enää liiku samalla tekniikalla, niin alkaa sen päivänen orgasmiäänet ja liike muuttuu nopeammaksi mutta suht puhtaana pysyy. Jälleen, kun painot ei liiku, tekniikka on ihan hirveätä rykimistä ja äänet muuttuu samanlaiseksi kuin jollakin örinämetallin laulajalla. Sarjan loppuun vielä kunnon örähdys ja painot kauhealla metelillä alas. Kiva, kun mm. alle puolen metrin päässä toinen päästää taljassa laatat ylhäältä asti alas vapaa pudotuksella. Menee siinä oma toisto pilalle, kun koko taljahäkkyrä tärähtää ja lisäksi korvissa alkaa soimaan hetken aikaa. Ihan ymmärtäisin tuon touhun, jos tekisi liikkeen viimeisessä sarjassa ja osaisi suht nätisti laittaa painot alas mutta joka sarjassa...

Mua naurattaa pari nuorta kundia jotka välillä innostuvat poseeraamaan pukuhuoneessa. Ihan kiva että intoa riittää mutta jos painoa on sellanen 70kg ja kunto perus uimari niin kannattaisi ehkä käyttää tuokin aika joko siellä painojen kimpussa tai ruokapöydässä.
Mulla on tähän osaksi erilainenkin näkökulma. Poseerausharjoitteluhan on aina kotiinpäin ja jokaisen pitäisi tehdä sitä silloin tällöin, koska se opettaa sua jännittämään oikeita lihaksia ja se taas on treeneissäkin hyvä asia kun tietää miten mikäkin lihas löytyy.

Siitä taas en ole yhtään varma onko salin pukuhuone oikea paikka siihen...

Klassikko: kaksi tyttöstä (arviolta alle 20 vee) tekivät mm. ylätaljaa, pakarapotkuja ja ojentajia taljassa keskenään vuorotellen. Pisti silmään vain se, että kaikessa ihan minimipainot (lue: käsilaukun heiluttelukin hyödyllisempää lihastreeniä) ja liikeradat puolittaisia sekä tehtynä kirjaimellisesti "siihen suuntaan" ilman mitään keskittymistä. Suurin osa sarjoista tehtiin noin 1/3 painoilla mitä olisi jaksanut ja samalla tihrusteltiin mitä muualla salissa tapahtuu tai katsottiin jotain (kissa)videoita kaverin sopivasti silmien korkeudella pitämästä kännystä sille naureskellen.

Näitähän löytyy aina ja humoristisen puolen lisäksi ihmettelen, miksi ihmiset maksavat kalliita salimaksuja ja tuhlaavat aikaansa "treenaamiseen" ilman mitään hyötyä? Ei siinä, ei kaikkien tarvitse hampaat irvessä tavoitteellisesti treenata, mutta edes pienen pintahien saaminen salilla voisi olla plussaa ihan terveydelliseltäkin kannalta. Tosin onhan se inhottavaa, kun hikoilee ja olisihan se kamalaa jos lihakset olisivat vähän kipeät huomisin ja vielä jos se hauiskin kasvaisi ihan epänaisellisiin mittoihin yhdessä yössä... hui! :rolleyes:

Klassikko: kaksi tyttöstä (arviolta alle 20 vee) tekivät mm. ylätaljaa, pakarapotkuja ja ojentajia taljassa keskenään vuorotellen. Pisti silmään vain se, että kaikessa ihan minimipainot (lue: käsilaukun heiluttelukin hyödyllisempää lihastreeniä) ja liikeradat puolittaisia sekä tehtynä kirjaimellisesti "siihen suuntaan" ilman mitään keskittymistä...
Nuorten naisten pikkupainoilla treenailu on vain käänteinen versio nuorten miesten egotreeneistä (esim. tunti putkeen pelkkää penkkiä, liian isoilla painoilla ja kauhealla tekniikalla).

Teinit on teinejä.

Tosin onhan se inhottavaa, kun hikoilee ja olisihan se kamalaa jos lihakset olisivat vähän kipeät huomisin ja vielä jos se hauiskin kasvaisi ihan epänaisellisiin mittoihin yhdessä yössä... hui! :rolleyes:
Tän takia nysvään voimaa. Bodytreenissä tulis hiki (hikoilen mieluummin lenkkipolulla), jokapaikkaan koskis aina ja saattas kasvaa liikaa lihaksia. Hyi. Voimareeni on kivaa ku progressiot pääsääntöisesti satujumppaa ja kärsimystä vain max-yrityksissä :D lihaksiakaan ei oo ilmaantunu ku minimaalisesti.

Rölöm.

Positiivista komediaa, aamulla oli kaksi sangen upeaa naispuolista ilmestystä treenailemassa vauva mukana. Toisen tehdessä toinen huolehti tästä kaljupää treenarinalusta. Vieläkin hymyilyttää kun hetken näytti siltä että vaavi olisi (kädet kainaloissa) näyttäneen tekevän kyykkyä :)

Ehkä kuuluu "ilahdutti salilla" ketjuun mutta menkööt tänne.

Pari päivää sitten todistin viimein omin silmin niin monesta eri lähteestä kuulemaani toimintaa, jota olin jo tässä muutaman vuoden jälkeen alkanut pitämään perättömänä salilegendana. Kyse oli siis aivan järkyttävistä egopainoista. Kaverilla oli joku 6 kiekkoa kyykyssä (molemmin puolin siis) aina 10kg:sta 25kg lätkään. Tarkemmin en painoja katsonut, mutta varmaan jossain 160-190kg välissä liikuttiin. Janari sitten väänsi paskimmalla tekniikalla mitä olen ikinä nähnyt 5 toiston sarjoja 10 minsan tauoilla tietenkin. Aluksi nauratti, mutta sitten alkoi pelottamaan. Jäbällä oli onneksi turvaraudat niin korkealla, ettei olisi päässyt lähellekkään 90 asteen kulmaa, mutta siinä mentiin niin etukenossa vikat toistot, että huhhuh. Pelkäsin oikeasti todistavani jonkun halvaantumista.

Ystäväni raportoi seuraavana päivä (itselläni siis välipäivä), että sama tyyppi oli vetämässä mavea aivan hirveällä tekniikalla. Nyt kuitenkin pysyttiin onneksi vain 140kg painoissa.

Muistelen kun parin kuukauden takaisen etukyykkyennätykseni 90kg tein jossain maaseudun salilla, niin paikallinen n. 40v. jamppa tuli jäähdyttelysarjojen jälkeen kysymään että voisi tulla minun jälkeen "kyykkäämään kunnolla". No tyyppi veteli kolmen sarjoja takakyykkyä 150 kilolla ja 10-15 sentin liikeradalla ja epämääräisellä selän asennolla. Olisiko noi edes kahdeksasosakyykkyjä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom