Tämä ei varsinaisesti liity punttikselle, vaan pukuhuone-saunatiloihin punttiksella, eikä se naurata, vaan lähinnä vituttaa. Meillä on punttiksella vakihemmo, joka tykkää heitellä LÖYLYÄ. Eikä mitään teelusikkaripotteluja kiukaalle. Muutenkin on vähän vauhko, puhuu taukoamatta, liikuskelee nopeasti paikasta toiseen, ei kerkee kuunnella edes vastauksia kysymyksien jälkeen.
Toissa viikolla se taas tapahtui. Tupatäyssauna, vesitonkka (oisko 15 litraa) lauteilla, sivusilmillä näin jo, että heebo tulee lämmittelemään...Täräytti sisään, sanoi (kuten aina), "onpas heikot löylyt, tosi huono kiuas", meni istuskeleen orrelle, heitteli nopeassa tahdissa ensin kolme sitten viisi kipollista kiukaalle, ei siinä mitään, minäkin tykkään kovista löylyistä, ja 70% lähti veks. Kolme, ilmeisesti hänen mielestään saunavihollista, jäi istumaan pahnoille, kaikki hieman etukenossa tuskan hikeä pois hieroen. Ja kaveri mulle " tosi huonot löylyt, jotenkin vaisuu". Sanoin, että musta aika tosi kovaa settiä, että kuuma on...VITTU, kaveri tällää koko saavin kiukaalle! Meillä on punttiksella harvinaisen hyvä kiuas, mä syöksyin veks ennen kuin pahimmat kihinät tuli päälle. Jannu tulee itse sieltä uunista 10 sekunnin päästä mun jälkeen veks, ihan pokkana...En mä tiedä, mutta varmaan ois naurattanut, jos ois sivusta tapahtumasarjan seurannut.