Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
3-kymppinen jamppa teki penkkipunnerrusta kiitettävän kovilla painoilla, mutta itse suorituksen ihailun sijaan huomion vei pullottava etumus. Ja ei, se ei ollut energiapatukka joka siellä kiristeli...

No seisoohan sitä salilla nyt aina välillä :wtf::wtf::wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pieni juttu, mutta piristi kauppareissua:

EsKJPYL.jpg

No nyt oli kyllä taas tilanne.. Olin salilla, jossa treenasi myös kaksi hyväkroppaista naista tiukoissa treenivaatteissaan. En tarkalleen katsonut mitä neidit treenasivat, mutta kaksi penkkiä oli asetettu peilin eteen, noin metrin päähän ristikkäistaljasta. Menin itse tekemään rintaa ristikkäistaljaan, jolloin toinen naisista tulee n. metrin päähän, mun eteen penkille tekemään kulmasoutua käsipainolla perse muhun päin. Ei tässä vielä mitään, mutta peilistä katsottuna ensin on tämä kyseinen neiti pylly pystyssä mua kohti, ja täydellisesti neidin takana "oikeassa kohdassa" minä puristamassa lihaksista kaiken irti. Oli kyllä sen verran härski näky peilistä, että oli pakko jättää sarja kesken ja jatkaa vasta kun kyseinen nainen oli saanut sarjansa tehtyä.. :D Ja varmasti myös arvon kanssatreenaajakin tämän näyn tiedosti, ellei täysin sokea ollut..

Haha! Kulmasoutu käsipainoilla on paha, joutuu aina vähän miettimään, mihin suuntaan sitä kehtaa pyllistää, ja siihen toiseen suuntaan sitten onkin tissivako. :rolleyes:

Tämä ei varsinaisesti liity punttikselle, vaan pukuhuone-saunatiloihin punttiksella, eikä se naurata, vaan lähinnä vituttaa. Meillä on punttiksella vakihemmo, joka tykkää heitellä LÖYLYÄ. Eikä mitään teelusikkaripotteluja kiukaalle. Muutenkin on vähän vauhko, puhuu taukoamatta, liikuskelee nopeasti paikasta toiseen, ei kerkee kuunnella edes vastauksia kysymyksien jälkeen.

Toissa viikolla se taas tapahtui. Tupatäyssauna, vesitonkka (oisko 15 litraa) lauteilla, sivusilmillä näin jo, että heebo tulee lämmittelemään...Täräytti sisään, sanoi (kuten aina), "onpas heikot löylyt, tosi huono kiuas", meni istuskeleen orrelle, heitteli nopeassa tahdissa ensin kolme sitten viisi kipollista kiukaalle, ei siinä mitään, minäkin tykkään kovista löylyistä, ja 70% lähti veks. Kolme, ilmeisesti hänen mielestään saunavihollista, jäi istumaan pahnoille, kaikki hieman etukenossa tuskan hikeä pois hieroen. Ja kaveri mulle " tosi huonot löylyt, jotenkin vaisuu". Sanoin, että musta aika tosi kovaa settiä, että kuuma on...VITTU, kaveri tällää koko saavin kiukaalle! Meillä on punttiksella harvinaisen hyvä kiuas, mä syöksyin veks ennen kuin pahimmat kihinät tuli päälle. Jannu tulee itse sieltä uunista 10 sekunnin päästä mun jälkeen veks, ihan pokkana...En mä tiedä, mutta varmaan ois naurattanut, jos ois sivusta tapahtumasarjan seurannut.

Noilta kandee ottaa se kippo pois kädestä ja sanoo, et meeppäs muualle opetteleen saunaetikettiä.

en kehtaa. hassuksi tilanteen tekee se, että tämä jannu on mallia kylpytynnyri, muut yleensä -itseni mukaanlukien- ehkä vähän harteikkaampaa ja treenattua osastoa. mutta vihjeitä hän ei selvästi ymmärrä :(.

Toiset harjottaa salilla saunomista ja toiset tekeekin siellä jotain saliin liittyvää. Kyllähän sen sitten huomaa saunassa :D

Tämä ei varsinaisesti liity punttikselle, vaan pukuhuone-saunatiloihin punttiksella, eikä se naurata, vaan lähinnä vituttaa. Meillä on punttiksella vakihemmo, joka tykkää heitellä LÖYLYÄ. Eikä mitään teelusikkaripotteluja kiukaalle. Muutenkin on vähän vauhko, puhuu taukoamatta, liikuskelee nopeasti paikasta toiseen, ei kerkee kuunnella edes vastauksia kysymyksien jälkeen.

Toissa viikolla se taas tapahtui. Tupatäyssauna, vesitonkka (oisko 15 litraa) lauteilla, sivusilmillä näin jo, että heebo tulee lämmittelemään...Täräytti sisään, sanoi (kuten aina), "onpas heikot löylyt, tosi huono kiuas", meni istuskeleen orrelle, heitteli nopeassa tahdissa ensin kolme sitten viisi kipollista kiukaalle, ei siinä mitään, minäkin tykkään kovista löylyistä, ja 70% lähti veks. Kolme, ilmeisesti hänen mielestään saunavihollista, jäi istumaan pahnoille, kaikki hieman etukenossa tuskan hikeä pois hieroen. Ja kaveri mulle " tosi huonot löylyt, jotenkin vaisuu". Sanoin, että musta aika tosi kovaa settiä, että kuuma on...VITTU, kaveri tällää koko saavin kiukaalle! Meillä on punttiksella harvinaisen hyvä kiuas, mä syöksyin veks ennen kuin pahimmat kihinät tuli päälle. Jannu tulee itse sieltä uunista 10 sekunnin päästä mun jälkeen veks, ihan pokkana...En mä tiedä, mutta varmaan ois naurattanut, jos ois sivusta tapahtumasarjan seurannut.

Näitähän on jokaisessa julkisessa saunassa.Ihmisten pitää päteä jossain ihan sama missä kunhan on ykkönen.Nauroin tosin kun luin tuon koko kipon tyjentämisen ja 10s päästä pois muina miehinä jotkut vaan kehtaa :)Selkeä oman elämänsä voittaja tyyppi.

Onneksi noita ei vielä omalla salilla ole tullut vastaan. Vaikka itsekin tykkää kunnon löylyt ottaa treenien jälkeen niin rajansa kaikella kuitenkin :)

Näitähän on jokaisessa julkisessa saunassa.Ihmisten pitää päteä jossain ihan sama missä kunhan on ykkönen.
En pidä itseäni sankarina, mutta kyllähän nyt saunassa pitää löylyä olla vai onko keskieurooppalaiset tavat tullut tähänkin mukaan? Mitä se sellainen muniin puhaltelu on?

Suositut

Back
Ylös Bottom