Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on voittaja löytyny: pitkät kalsarit alle, sortsit päälle, sukkahousut päähän kuin ryöstäjällä konsanaan ja salille kyykky-ykkösiä tekeen. Toosan tuloa ei voi estää.

Näistä kännykkätyypeistä: Tänään salilla yks hemmo puheli itsekseen. Toivottavasti sillä oli handsfree (en nähnyt, oli huppari) eikä pää pehmennyt liian kovasta treenistä (tai lämpöhalvaus iskenyt hupparin alla).

Ite ainakin monesti kyykkyä tehdessä "pitkät urheilukalsarit" + urheilushortsit jalassa. Paljon mukavampi laittaa polvilämpät kun ei paljaalle iholle tarvi vetää.

Gaspi-bodarit tämmöstä nyt ei voi ymmärtää; salilla kuuluu näyttää SEKSIKKÄÄLTÄ!

;)

Jotkut on vaan niin vitun viileitä et tarvii salilla olla pipo päässä tai joku toppaliivi päällä. Mä en tuomitse mut myönnän et tuli kokeiltua omaa litimärkää t-paidan hihaa et mitä mä tällä kertaa oon tehny väärin. Toisaalta läskihän lämmittää.:)

Itteä huvittaa lähinnä rapisevat turkkilaiset. Shortsien ja hihattoman alle laitetaan muovia että hikoilisi enemmän? Itseä ainakin huvittaa.

Olin eilen salilla ja paikalla oli pari ehkä just täysikästä teiniä, mies ja nainen jotka lähinnä vain räpläs kännyä. Siinä kohtuu raskasta penkkisarjaa tehdessäni päästelin hieman kaasuja pihalle ja tämäkö se tuntu teinejä naurattavan :D noh, eipä siinä mitään, tyyppien tirskumisesta ei vaan meinannut tulla loppua ja lähtivät siitä salin toiselle puolelle. Siirryin viereiseen kyykkytelineeseen tekemään pystypunnerruksia ja kappas vain, tällä miespuolisella oli jäänyt kännykkä siihen telineen alle. Huomasin kyllä sen luurin siinä lattialla, mutta olin varomaton(ei tahallinen) ja 15kg kiekko pyörähti ja kaatui kännyn päälle ja tietty näyttö säröillä... Tein siinä sarjat loppuun ja odottelin koska herra tulee hakemaan omaisuutensa pois, mutta ei vain tullut vaikka kuinka venyttelin pitkään sarjoja, pelkäs varmaan että pierasen toistamiseen. Ilme jäi nyt näkemättä, mutta luulisin ettei hirveesti naurattanu kyseisellä herralla kun salilta lähti :)

Meni muutama päivä sitten vähän naama punaseksi kun jalkaprässiä tein (sellaisella typerällä koneella) 115 kilolla ja NAPS JA KOLI KOLI, vaijeri katkesi. Jokainenhan siinä kääntyi katsomaan ja minä senkuin änkytin siinä. Olisi varmaan ollut hauska tilanne jos ei siinä itse olisi ollut :) Mutta eipä tuosta onneksi ongelmia tullut mitään enkä joutunut maksumieheksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom