Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen satuin sivukorvalla kuulemaan kun pari n. 45v miestä keskusteli vammoista, kuulosti nuita olevan ja kaikennäköistä sattuneen. Sitten näin tämän kaksikon treenausta, onko se nyt niin kumma jos niitä vammoja tulee. Toinen koetti tehdä pulloveria käsipainolla se sitten päättyi siihen että alakroppa nousi kohti kattoa, yläkroppa oli penkkiä vasten ja paino päätyi lattialle. Hyvä ettei pyötähtänyt niskan varassa ympäri koko mies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen satuin sivukorvalla kuulemaan kun pari n. 45v miestä keskusteli vammoista, kuulosti nuita olevan ja kaikennäköistä sattuneen. Sitten näin tämän kaksikon treenausta, onko se nyt niin kumma jos niitä vammoja tulee. Toinen koetti tehdä pulloveria käsipainolla se sitten päättyi siihen että alakroppa nousi kohti kattoa, yläkroppa oli penkkiä vasten ja paino päätyi lattialle. Hyvä ettei pyötähtänyt niskan varassa ympäri koko mies.

Kuulostaa ihan oman salin kahdelta vanhemmalta miekkoselta. Kaikki tehdään päin helvettiä, liian isoilla painoilla ja yli puolet ajasta käytetään sit tohon kovaan ääneen juoruiluun.
Sinänsä kyllä ihan hauska seurata noiden toilailuja aina kun osutaan samaan aikaan salille.

1) Samalla salilla käy jätkä jolla on läppäri mukana treenatessa. Ei siis kännykkä tai tabletti, vaan joku Applen (ylläri) macbook tai vastaava. Napit korvilla ja tv-sarja läppärillä pyörien tää kaveri sit vetää eri laitteissa ja juoksumatoilla ym.

Mun salilla käy alle 20v kundi joka lukee jotain romaania :))

Juu niin meillä... Kin? Semmonen kiharatukkanen Taru Sormusten Herrasta -nörtin olonen. Sille vois kyllä treenikik tehä ihan gutaa. No nii vois mulleki että mitäpä tässä jeesustelemaan

Aamulla kävin salilla 03.45 alkaen. Pukuhuoneet on alakerrassa ja olin juurin nousemassa portaita ylöspäin poistuakseni salilta.. no joku eukko sieltä kulman takaa poukkas suoraan eteen ja pelästy sen verta että alkoi kirkumaan kun pelästyi... No ainekin korvat sai hyvän herätyksen 05.30 aamusta...

Aamulla kävin salilla 03.45 alkaen. Pukuhuoneet on alakerrassa ja olin juurin nousemassa portaita ylöspäin poistuakseni salilta.. no joku eukko sieltä kulman takaa poukkas suoraan eteen ja pelästy sen verta että alkoi kirkumaan kun pelästyi... No ainekin korvat sai hyvän herätyksen 05.30 aamusta...

Mikä siinä on että täytyy ruveta kiljumaan..

Eilen salilla pari nuoorempaa jantteria väänsivät hyvällä meiningillä rintaa. Aivopieru tuli vasta pukkarissa kun toinen ihmetteli ääneen vaa'alla notta onkohan eilisestä treenistä lihakset palautunu/kasvanu, kuulemma oli kun paino noussut 20g.

Melkonen shamaani, sadan gramman vaaka.

Mikä siinä on että täytyy ruveta kiljumaan..

Eilen salilla pari nuoorempaa jantteria väänsivät hyvällä meiningillä rintaa. Aivopieru tuli vasta pukkarissa kun toinen ihmetteli ääneen vaa'alla notta onkohan eilisestä treenistä lihakset palautunu/kasvanu, kuulemma oli kun paino noussut 20g.

Melkonen shamaani, sadan gramman vaaka.

20grammaa :D :D keittiövaakallako ne itteensä punnitsee kun noin tarkkaa saa painon :D

Kun oon ruennu paljon tuntumapumppailua harrasteleen itsekin.. niin oisko tämä sopiva biisi soimaan aina sillon kun tuntumalla menee? :puntti: :david:
Samanlainen meininki kun kohdassa 1:15->

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerran viikossa teen aina maastaveto treenin jälkeen lantionostot lattialta. Ilmeisesti liike on melkoisen tuntematon suurelle osalle salilla kävijöistä. Katseitahan tuossa saa aina osaksi kun porukka kattelee, että mitä hittoa tuo tekee. Mutta kun on tämän vuoden puolella jo muutama janteri luullut, että olen jotenkin kummasti jäänyt tangon alle jumiin. Kertaalleen olen saanut sanoa, ettei tartte siirtää tankoa pois. En ole jumissa tän alla vaan ihan kohta lähden tekemään liikettä. Viime viikolla yksi ukko taas otti nokkiinsa kun en heti huomannut kun ukko tuli tarjoamaan apuaan, että pääsisin pois tangon alta ja suutahti :D No, viimeisin oli tänään kun aamulla kävin salilla ja kaksi keski-ikäistä rouvaa käveli kauempana ja kuulin kun toinen rouva kauhuissaan: " Siinä on mies jäänyt painojen alle!" ja säntäsivät jo apuun. Huusin vaan sieltä alta, että ei tässä mitään hätää ole. Ihan normi juttu menossa! Ja tässä kyseinen liike siis: https://www.youtube.com/watch?v=5ku0sk37oYs

Oon prässissä ja lyhyt lepo menossa. Just kun oon ottanu ekan huikan vettä syöksyy aivan sairaan vihasen näkönen seniori punoittavine deekukasvoineen laitteeseen mitään kysymättä ja säätää kaiken uusix ja alkaa pumppaa hirveellä vauhdilla niin, että polvet menee joka toistolla lukkoon ja luulen, että sen jalat katkee. Kaikki tapahtu niin nipeesti, et en kerenny muuta ku toteamaan huljaa, että mitä helvettiä just tapahtu.. :)

20grammaa :D :D keittiövaakallako ne itteensä punnitsee kun noin tarkkaa saa painon :D

Me ollaa sen verran heiveröisiä ettei kilovaa'an viisari värähäkkää :P

Tosiaan, vaaka näyttää sadan gramman tarkkuudella, siksi pidänkin jantteria pohjolan shamaanina kun onnistui tuon 20g erittelemään.

....lantionostot lattialta....

Omalla salilla yks nainen tekee tuota liikettä parina kertana viikossa ja muut katselevat että mitä ihmettä tuo duunaa. Ite en ole pahemmin kokeillut mutta ilmeisesti ottaa hyvin perseeseen ja takareisiin? Vielä superofftopickina NHL:ssä New York Islanderssissa pelaava John Tavares tekee juuri tuota liikettä saliharjoituksissaan eli ei ole tod.näk mikään paska liike.

Omalla salilla yks nainen tekee tuota liikettä parina kertana viikossa ja muut katselevat että mitä ihmettä tuo duunaa. Ite en ole pahemmin kokeillut mutta ilmeisesti ottaa hyvin perseeseen ja takareisiin? Vielä superofftopickina NHL:ssä New York Islanderssissa pelaava John Tavares tekee juuri tuota liikettä saliharjoituksissaan eli ei ole tod.näk mikään paska liike.

Kyllll...Brett Contrerasiksen mukaan yks parhaista ellei paras gluteusliike. Kaikkien naisten pitäisi tehdä sitä. Ja isotkin ukot ovat sitä omalla salilla tehneet. Toki sieltä puuttuu ne ihme pällistelijät tyystin mutta kyllä tuo tangonpanemisliike on kuulemma varsin hyvä liike tarkoitukseensa.

Tänään nähtiin selälleen köllähtänyt kilpikonna salillamme.

Istumaannousuja lattialla vapaana tanko suorilla käsillä. Huima viidentoista kilon tanko käsille ja pyristelemään. Joka raaja osoitti eri suuntaan vaikka kaikki jotenkin kattoa kohden.

Lopussa alkoi sujumaan paremmin, ehkä ensikerralla on jo vähän nätimpää.

Tänään nähtiin selälleen köllähtänyt kilpikonna salillamme.

Istumaannousuja lattialla vapaana tanko suorilla käsillä. Huima viidentoista kilon tanko käsille ja pyristelemään. Joka raaja osoitti eri suuntaan vaikka kaikki jotenkin kattoa kohden.

Lopussa alkoi sujumaan paremmin, ehkä ensikerralla on jo vähän nätimpää.

Asioita pitää opetella ennen kun ne onnistuu. :)

Kaverilta oli juuri viety pukuhuoneessa roikkuneen takin taskusta bussikortti, joten jos seuraava menisi siitä johtuneen ylimääräisen valppauden ja lievän vitutuksen piikkiin... Olin saunassa, ja kuten aina, ripustin pyyhkeen pesuhuoneen naulaan siksi aikaa. Suihkun jälkeen siinä kuivailin itseäni ja katsoin naulakkoon. Piru vie, joku oli vienyt mun pyyhkeen! Raivoisalla "kuka vittu sen vei" -asenteella ryntäsin ovet paukkuen pukuhuoneeseen, ja porukan kääntyessä katsomaan muhun tajusin, että sillä pyyhkeellähän mä juuri kuivasin itseäni. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom