Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tuli sitten paikalle vanhan liiton penkin koepunnittaja. Joku 50-60v mieshenkilö. Kattelin siinä välillä sivusilmällä kun kaveri asettui penkkiin. Ensimmäisenä lähti tietenkin turvaraudat pois. Sitten alko se tangon lastaus. Malmia ihan urakalla. Katoin siinä jo välillä että miten toimin jos se tuohon jää alle... Noh ensimmäinen yritys. Nousihan se koukuista Sen 10cm.. Ei muuta ku takas koukkuihin ja lisää rautaa tankoon. Välillä istumista penkillä ja ylimielistä katselua ympäri salia. Ja sama 10cm nosto. Noh vielä lisää ja sitten näytti jo aika tuskaselta, tankokin jo ihan käyrällä, mutta sai se sen takas rautoihin. Tässä vaiheessa vaihoin paikkaa toiselle kun ei yksinkertaisesti pystynyt katsomaan enempää. Jos oisin vahvempi ja vanhempi jätkä niin ois tietty voinut sanoa, että näyttää aika vaaralliselta. Mutta on kokemusta näitten patujen kanssa keskustelusta, niin ei oikeastaan kiinnosta. Tappakoon ittensä jos siltä tuntuu.

En tiiä onko tuossa koukuista nostossa muuta pointtia kun voi vaan kertoa kavereille että nousi se 200kg+ penkistä? Eli oli se oikeastikki aika vahva kaveri, mutta naurettavaa leikkimistä silti. Vai enkö vain tajua jotain.

Haha, tiedän kans yhden tommosen patun. Se tekee sentään sarjaa 10 sentin liikeradalla. Toi pälyily on kans vahvasti mukana.

Mutta sitten on myös yks n. 18-v. jantteri, joka tekee suunnilleen 1/4- tai jopa 1/3 -liikeradalla, aina johonkin 90-95 kiloon asti ykkösiä. Sit sen kaveri oli vieressä ja ihaili ääneen sen suorituksia ja kuinka viime reeniin voi olla niin paljon jo kehitystä, "joo, mä oon kohta ku Mentula." ... Hihihih. Enpä viitsi tuommosille alkaa pätemään oikeasta nostotekniikasta tai muusta, jos ei sen vertaa ole itsekriittisyyttä, ettei tajua tekevänsä täysin turhaa ja vaarallista työtä, niin ehkä se on sitten tarkoitettu niin. Darwin-awardin joku alapalkinto tulis varmaan kyseeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, tiedän kans yhden tommosen patun. Se tekee sentään sarjaa 10 sentin liikeradalla. Toi pälyily on kans vahvasti mukana.

Mutta sitten on myös yks n. 18-v. jantteri, joka tekee suunnilleen 1/4- tai jopa 1/3 -liikeradalla, aina johonkin 90-95 kiloon asti ykkösiä. Sit sen kaveri oli vieressä ja ihaili ääneen sen suorituksia ja kuinka viime reeniin voi olla niin paljon jo kehitystä, "joo, mä oon kohta ku Mentula." ... Hihihih. Enpä viitsi tuommosille alkaa pätemään oikeasta nostotekniikasta tai muusta, jos ei sen vertaa ole itsekriittisyyttä, ettei tajua tekevänsä täysin turhaa ja vaarallista työtä, niin ehkä se on sitten tarkoitettu niin. Darwin-awardin joku alapalkinto tulis varmaan kyseeseen.

Tälläinen samanlainen kävi Aaltoalvarissa ainakin pari vuotta sitten, kävelyä edes takas sämpylät kainaloissa ja takas penkkiin, tanko jäi valehtelematta 20-25 cm rinnasta joka toistolla, alhaisilla painoilla 2-3 toistoa ja sit noilla "maximeilla" 90kg painoilla ykkösiä tms. Ulkomaalaistaustainen.

Tää tapaus on sentään ihan kotimainen valkoinen hetero(?) "mies".

- - - Updated - - -

Mutta ettei nyt menis ihan muille naureskeluks, niin pari viikkoa sitten jouduin lähtemään ripein askelin kesken kyykkysarjan paskalle. Ja se vessa on siinä salin toisella puolella. Ei varmaan jääny kenellekään epäselväks, miks oli tihee ja ripee askellus.

Ja kyllä, olen huono harrastelija, kun en tehnyt sarjaa loppuun kurat puntissa. Ei vaan pystyny.

En tiiä onko tuossa koukuista nostossa muuta pointtia kun voi vaan kertoa kavereille että nousi se 200kg+ penkistä? Eli oli se oikeastikki aika vahva kaveri, mutta naurettavaa leikkimistä silti. Vai enkö vain tajua jotain.

En ole itse kokeillut mutta jotkuthan vissiin harrastaa "ylirautojen" kannattelua ennen maksimiyritystä eli ideana että se todellinen täyden liikeradan maksimirauta tuntuu sen jälkeen kevyeltä käsillä. Tarinasi ei nyt vaan kerro mitä jantteri teki tuon jälkeen, oliko tuo idea vai pelkkää perseilyä. Eli lopetit nyt kyyläämisen liian aikaisin, kannattaa seurata loppuun saakka! :D

En ole itse kokeillut mutta jotkuthan vissiin harrastaa "ylirautojen" kannattelua ennen maksimiyritystä eli ideana että se todellinen täyden liikeradan maksimirauta tuntuu sen jälkeen kevyeltä käsillä. Tarinasi ei nyt vaan kerro mitä jantteri teki tuon jälkeen, oliko tuo idea vai pelkkää perseilyä. Eli lopetit nyt kyyläämisen liian aikaisin, kannattaa seurata loppuun saakka! :D

Ja tämän lisäksi saattoi olla tee-se-itse versio loppuojennuksesta pinnoilta.

Jotkut on vaan niin vitun viileitä et tarvii salilla olla pipo päässä tai joku toppaliivi päällä. Mä en tuomitse mut myönnän et tuli kokeiltua omaa litimärkää t-paidan hihaa et mitä mä tällä kertaa oon tehny väärin. Toisaalta läskihän lämmittää.:)

Pitäähän sitä pipo olla kun isoilla pojilla maailmallakin on. Oikeesti mulle on ihan sama vaikka joku treenaisi turkki päällä, koomistahan se toki olisi. Vaan eräällä salilla missä kävin roikkui yhdella kundilla aina aurinkolasit paidan kaula-aukosta, se oli jo gangsta. Olis perkele pitänyt niitä päässä:lol2:

Olin ajamassa salilta porukoille, niin jotkut pikkupojat juoksi risteykseen tanssimaan auton eteen. Yks niistä meni makaamaan tielle auton eteen suojatielle. Kai ne oli katsonut duudsoneita tai jotain. Huusin niille, että painuu vittuun pelleilemästä.

Tää siis ei ollut mikään pieni risteys vaan ihan normaali.

Olin ajamassa salilta porukoille, niin jotkut pikkupojat juoksi risteykseen tanssimaan auton eteen. Yks niistä meni makaamaan tielle auton eteen suojatielle. Kai ne oli katsonut duudsoneita tai jotain. Huusin niille, että painuu vittuun pelleilemästä.

Tää siis ei ollut mikään pieni risteys vaan ihan normaali.

Mahtaako olla Jyväskylän Vaajakoskentie kyseessä?

Tänään salille asteli pari kaverusta ja penkkipäivähän se perkule oli. Lämppäreiks tehtiin 2x20kg, 5x50kg ja sen jälkeen heitettiin punaset 25kg limput päihin ja alettiin 100kg tekemään "työsarjoja". Eihän se satanen rinnalta kummallakaan mihinkään noussut, vaikka käsiä heilutettiin sitä vauhtia että melkeen lentoon lähdettiin ja hyvät lämpösarjat oltiin otettu alle. En sitten tiedä vaihtuko rintatreeni egon treenaukseen sillä olihan siellä salilla pari hyvää trikoopersettä.

Prässi muutaman sentin liikeradalla huvittaa aina, ja "vittuku tos lukee ettei saa yli 400kg laittaa". Lisäks poseeraukset sarjojen välissä ja kovaan ääneen kanssatreenaajien perseiden kommentointi

Eilen oli ulkkarilla integraalikaavoja rustattu paperiin kyykkypaikalla. Oli pakko kysyä että onko toi sun treenipäivyris, koska jos on niin liikutaan jo aivan uudella tasolla. Ei ollut, päivyri oli niiden papereiden alla. Tarina ei silti kerro miksi oli tuonut laskuharjoituksensa salille, mutta mikäs siinä aivojumpatessa samalla, ainakin tulee monipuoliset treenit. :D

Eilen oli ulkkarilla integraalikaavoja rustattu paperiin kyykkypaikalla. Oli pakko kysyä että onko toi sun treenipäivyris, koska jos on niin liikutaan jo aivan uudella tasolla. Ei ollut, päivyri oli niiden papereiden alla. Tarina ei silti kerro miksi oli tuonut laskuharjoituksensa salille, mutta mikäs siinä aivojumpatessa samalla, ainakin tulee monipuoliset treenit. :D

Chessboxingin hengessä integrointikyykkyjä.

Edit: Tosta ylemmästä muutaman sentin prässistä tulee väkisinkin mieleen, että ei kai siinä sentään pohkeita tehty? Muuten vaikea käsittää muutaman sentin liikerataa, edes egoilumielessä.

Chessboxingin hengessä integrointikyykkyjä.

Edit: Tosta ylemmästä muutaman sentin prässistä tulee väkisinkin mieleen, että ei kai siinä sentään pohkeita tehty? Muuten vaikea käsittää muutaman sentin liikerataa, edes egoilumielessä.

Kyllä niitäkin näkee. Meillä käy salilla parikin keski-iän ylittänyttä jamppaa jotka ei muutamaa senttiä pidempää liikettä taida tehdä kuin hauiskäännössä, ja siinäkin ollaan kai vähän yli kymmenessä sentissä.

Eilen katselin kun eräs herra teki isoilla painoilla hackissa ja mieleen tuli oliko siinä joku kohdennettu treeni kun reidet meni melkein 45 asteen kulmaan ja takas ylös.

Oli se kohdennettu treeni, lähinnä kanssatreenaajiin kohdennettu. "Teen näin isoilla häkkiä"

Ite teen tollasen yleensä kyykyn jälkeen.

Silläpä en ihan kehdannut mollata, kuitenkin painot sellaiset ettei alhaalta olisi tullut kertaakaan ylös kun teki vain ihan muutaman toiston kerrallaan.
Itsekkin saatan olla joskus koomisen näköinen, sammakko (jalat leveällä) joka tekee prässissä alhaalta ylöspäin lyhyttä liikettä kun sillä saa pakaroihin/sisäreisiin kivaa poltetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom