Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oleppa mies ja tee pakaraliike/liikkeitä jalkatreenin päälle niin koko sali menee sekasin ja kaikki kattoo "mikäs pelle se tuo on" "ei saatana mies treenaa pakaroita". :D

Jaa-a, soiski homma jos salisakki tätä akkaa tuijottaisi ilmeellä "ei saatana mies treenaa pakaroita". Ei täsä nii tikisä ois että mieheltä läheskään näyttäis :hyvä: Vaan minen pyllyä pakarapotkuilla rakenna. Perskeles!

Hip-thrustia oon tehny maven tilalla kun käsi on toipilas leikkausesta. Loppuu se kyräily kun lyö tankoon riittävästi romua. Tyttöjen liike on helppo muuttaa miehiseksi. +120kg rautaa.

On tuo liike kyllä julma isoilla romuilla!

Hahaa, joo enköhän mä kyllä Jalometallin aikoihin taida sinnepäin tulla :D Että kahtellaa sit!

Jumalauta oliko tää lupaus ? Saanko kerrankin treenikaverin hulluihin treeneihin! :D

Työkaveri piti mua hölmönä, kun sanoin paistaneeni kananmunia. Oli nähny televisiosta ja piti varmana tietona että "kun kananmunat paistaa niin ne proteiinit muuttu sokeriks." Ja sitte viisastutti mua vielä sen verran jatkamalla "Sen takia Gustafsbergin laihtutusohjelmassakin kaikki aina keittää kanat" :hyvä:

Työkaveri piti mua hölmönä, kun sanoin paistaneeni kananmunia. Oli nähny televisiosta ja piti varmana tietona että "kun kananmunat paistaa niin ne proteiinit muuttu sokeriks." Ja sitte viisastutti mua vielä sen verran jatkamalla "Sen takia Gustafsbergin laihtutusohjelmassakin kaikki aina keittää kanat" :hyvä:

Se on hyvä, kun menin noista proteiinisynteeseistä ym. Joskus yliopistoluennolle, niin ihmisillä samanlaisia kysymyksiä luennoitsijalta. Luennoitsijan ilme oli aika mitä vittua.

Viikko takaperin nauratti salilla tälläinen perinteinen kinkunsulattelijanainen, joka teki ylätaljassa jonkinnäköistä push downin ja pull overin sekoitusta pienimmällä painomäärällä mitä mahdollista, samalla katsellen kyllästyneen näköisenä ympärilleen. Vain joutilas viheltely uupui. Varmasti tehokasta sekä lihasmassan kasvatusta, että kalorinpolttoa MeNaisten mukaan. Samalla treenikerralla näkyi myös itselleni täysin tuntematon liike niin ikään naisen toimesta: Pienimmät mahdolliset käsipainot, joita kannatellaan kädet suorina sivuilla ja tehdään lentoonlähtöä muistuttavaa vitkutusta ylöspäin, samalla polvia koukistellen käsien kanssa samaan tahtiin. Oli ilmeisesti löytänyt sisäisen lintunsa, tai sitten mä olen vaan tyhmä.

Tänään taas tapasin salilla rinnan. Tai siis turkkilaisen miespuolisen treenaajan, jolla oli valehtelematta ahnuldin kokonen rinta, muiden lihasten uupuessa melkolailla kokonaan. Kokonaisuuden kruunasi vielä tiukat trikoo-pyöräily-metrosexual-unisex "housut", jotka paljastivat kauniisti täysin treenaamattoman alakropan. No, ainakin rinta oli ottanut treenin hyvin vastaan ja jostainhan sitä pitää aloittaa..

Samalla treenikerralla näkyi myös itselleni täysin tuntematon liike niin ikään naisen toimesta: Pienimmät mahdolliset käsipainot, joita kannatellaan kädet suorina sivuilla ja tehdään lentoonlähtöä muistuttavaa vitkutusta ylöspäin, samalla polvia koukistellen käsien kanssa samaan tahtiin. Oli ilmeisesti löytänyt sisäisen lintunsa, tai sitten mä olen vaan tyhmä.
Mä näin yhden tytön tekevän vähän kevyempää versiota ilmeisesti samasta liikkeestä. Ensin aattelin, että se on vieny pienillä painoilla nytkyttämisen ihan uuteen ulottuvuuteen, kun se teki kilon käsipainoilla hauiskääntöjä. Sitten se teki tuollaista liikettä, että kädet oli ihan suorana sivuilla ja pientä liikettä siinä samalla. Sen puoleen oli kyllä kova veto, että mä en usko, että olisin ite jaksanu pitää noin kymmentä minuuttia edes niitä kilon käsipainoja ylhäällä.

Lottokone, siis ihan selviä vipareita toi jälkimmäinen nainen...?

No tollasta viparivariaatiota missä on yhdistetty jonkunnäköinen pohjeliike samaan soppaan, niin en oo kyllä ihan hetkeen nähnyt.. Ja aika monta eri viparivariaatiota luulen sentään tietäväni, mutta näköjään aina oppii uutta.

Eilen tuli katseltua taas erään herran touhuja kun tuntuu usein olevan samoihin aikoihin, sankari käy lataamassa eri tankoihin painoja niin penkkiin kuin smithiin ja tekee jotain supergigagiant sarjaa tai kuntopiirin tapaista kun ravaa laitteelta toiselle ja välillä aina poikkeaa vääntämässä vatsoja, välillä taas käsipainoilla hauista tms.
Huomannut ko. herran ajoittain unohtavan mihin kaikkiin on käynyt painoja lataamassa kun näyttää niitä jättävän laittamatta takaisin paikoilleen.
Niin ja kyseessä on keski-ikäinen melkoisen vatsan omaava herra eikä kisoihin valmistautuva bodari, vauhdista olenkin päätellyt hänen haluavan kesäksi rantakuntoon.

Tuollaista pientä viparienoloista vitkutusta, ikään kuin yritettäisiin lentoon lähteä, tekee käsittääkseni ainakin telinevoimistelijat, ilman pohkeita toki. Jos siis ymmärsin liikkeen oikein. Eiköhän sillä saa hyvin hapotettua olkapäät ja sopii varmasti johonkin treenikuvioon hyvin vaikka ei ehkä ole omiaan bodauksessa tai maksimivoimaharjoituksessa.

Toi homma jo tapahtunut nyt mun aikana neljättä kertaa, niin ajattelin jatkossakin antaa jätkän ite taiteilla sieltä välistä pois. Sali ei ole mikään päiväkoti ja minä en ole niiden teinien sukulainen. Jos ei kerrasta opi niin ei voi mitään.

Juuri näin. Kikattelevat, osoittelevat teinit (molemmat sukupuolet) vois pysyä pois saleilta tai tulla yksinään että treeneistä tulisi edes jotain treeniä.

Eilen tuli katseltua taas erään herran touhuja kun tuntuu usein olevan samoihin aikoihin, sankari käy lataamassa eri tankoihin painoja niin penkkiin kuin smithiin ja tekee jotain supergigagiant sarjaa tai kuntopiirin tapaista kun ravaa laitteelta toiselle ja välillä aina poikkeaa vääntämässä vatsoja, välillä taas käsipainoilla hauista tms.
Huomannut ko. herran ajoittain unohtavan mihin kaikkiin on käynyt painoja lataamassa kun näyttää niitä jättävän laittamatta takaisin paikoilleen.
Niin ja kyseessä on keski-ikäinen melkoisen vatsan omaava herra eikä kisoihin valmistautuva bodari, vauhdista olenkin päätellyt hänen haluavan kesäksi rantakuntoon.

Kuullostaa jutan nettivalmennus superdieetti-ohjelmalta, henkilökuvauskin puhuu puolesta :)

Tänään kävin 04.00 salilla tuli samaa aikaan sitten sellanen 18v poika sinne teki 30min pelkkää hauiskääntöö kp:lla ja sen jälkeen 30min puhelinta jonka jälkeen lähti pois.

Salilta tullestani komediaa sen verran 60 alueella 81 tutkaan , mutta pääsin huomautuksella (joka on jo suuri ihme!! :O )

Tänään kävin 04.00 salilla tuli samaa aikaan sitten sellanen 18v poika sinne teki 30min pelkkää hauiskääntöö kp:lla ja sen jälkeen 30min puhelinta jonka jälkeen lähti pois.

Salilta tullestani komediaa sen verran 60 alueella 81 tutkaan , mutta pääsin huomautuksella (joka on jo suuri ihme!! :O )

Baarista tulossa ja jatkoille menossa, pitää saada hauis pumppiin.

Pakko kirjoittaa omasta mokasta joka kävi tänään... Treenin ekat sarja sivuvipareita. Ei muuta kuin hakemaan puntit telineestä ja hirveä psyykkaus päällä kun hyvä fiilis. Sarjat ohi ja puntit takaisin telineeseen mutta mitäs helvettiä täällä on taas sotkettu? mietin että joku on laittanut painot vituilleen telineeseen mutta peilistä näin että omissa kätösissä oli eri kokoiset puntit. Oli hieman urpo olo, en edes huomannut koko treenissä että toinen oli 2kg isompi kuin normaalisti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom