Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
keltasta nestettä myös päässä. Kreatiini arvo 130 eli taas siitä seurantaan. Nyt kotona ja vittu mikä perjantai. Tarinasta jäi paljon uupumaan kommellusta sairaalasta, mutta en jaksa kirjoittaa.Mun pää kuvattiin ct:ssä ja mulla on poskiontelot aivan täynnä räkää..
Okei tarina voi olla hieman sekava, kun se juuri tapahtui ja pääsin vasta kotia. Olen padilla.
Menin salille normaalisti ja jalkapäivä. Flunssa ollut takana ja poskionteloissa ehkä vähän vielä paskaa. No ensin odottelin kyykkytelineen vapautumista tovin, lämmittelin smithissä. Mietin, että kestääköhän pää kovempia paineita. No kyllästyin odottelemiseen ja aloin ilmeisesti kovaäänisesti ja vihasesti lyömään painoja smithiin, kun kyykkääjä tuli kysymään, että haluanko räkkiin. Sanoin, että no joo kokeillaan kestääkö pää. Aloin tekemään kyykyssä. Lämmittelin vähän. Sitten nousin aina 10 kilolla 5 sarjoja aina 160. Sitten tuntu vähän hassulta. Menin istumaan. Tekstasin kännykällä jotain muijalle. Siinä vaiheessa mun verkkokalvon kolmasosaan pinttyi kirkkaasta valosta johtuva värikäs näköhäiriö. Mietin, että mitä vittua, onko tää kännykän näyttö näin kirkas. No istuskelin tovin ja se ei alkanut hävitä. No ajattelin, että jaahas. Löin kympin lisää tankoon ja tein 3. Sitten tuli vielä hassu olo. Naama peilissä näytti picasson taululta. Mietin, että pitäsköhän sanoa kanssatreenaajalle jotain. Kova jätkä oon, en sanonu mitään. Mietin, että perus paineenvaihtumissekoilua. On ennen löhteny kovilla painoilla taju, mutta tää ei ollut sitä. No huimasi ja tuli hieman öklö olo. Istuin penkille ja aloin tekemöön itelleni karkeaa neurologista statusta. Ei ongelmia. Näkökenttä vain sekoili, en pystyny katsomaan kunnolla mitään. Silmät veti kieroon ja jos keskityin johonkin ni kaikki ympärillä sumeeta. Täs vaiheessa kaikki vähän hämärää, en muista otinko painot tangosta vai mitä tein mutta sitten olin autossa lähdössä kotia, kun eihän siitä vittuakaan tullut. Istuin penkillä ja suljin silmät hetkeksi. Olo tuntu paremmalta. Lähin ajamaan kotia. Alkoi taju lähteä. Pumppu alkoi hakata about 200. Silmissä sumenee ja sumenee ja auto liikkeellä. Pää alkoi vetää ihan vitun jumia. Ajattelin soittaa 112. En löytäny kännykästä 112 numeroa, koska aivot aivan jumissa. Päätin ajaa sairaalalle jumiaivoilla, koska aivot ei osaa iphonella soittaa ambulanssia. Ajoin lyhyen matkan sairaalalle aivan omissa mailmoissa, muistan ison risteyksen välissä ja kuinka yritin hengittää mahdollisimman rauhallisesti, jotta en panikoisi ja pyörtyisi. Päätin vetää hätävilkut päälle ja pysähtyä. Olo ei helpottanu ja minuutit tuntu vuosilta. Autoja ei näkyny joten ajoin itse ensiavun ovien eteen. :D tukin koko vitun sisäänmenon. Kävelin sisään hoippuen ja huidoin vartialle mitä sattuu ulisten jotain. Trieagen hoitaja otti mut heti puhutteluun. Olin aivan kujalla. Näin kaiken tunnelin päässä, kuten kiikarilla katsottuna. Mun puhe oli melko hölmöä ja en muistanu syntymäaikaani heti. No veivät mut pyörätuolilla ensiapuun. Oon aika jyyrä ja en tehny olostani numeroa. Lääkäri tutki mut ja pisti neurologiselle osastolle. Mun pää kuvattiin ct:ssä ja mulla on poskiontelot aivan täynnä räkää.keltasta nestettä myös päässä. Kreatiini arvo 130 eli taas siitä seurantaan. Nyt kotona ja vittu mikä perjantai. Tarinasta jäi paljon uupumaan kommellusta sairaalasta, mutta en jaksa kirjoittaa.

Osaatko sanoa mistä kohtaa threadia löytyy tuo Tero ja Oulun sekopää?

Ei hemmetti :face: levypaino muistutti naista? :wtf:

Ei, tommonen raskasmuotonen treenaaminen missä paineet vatsaontelossa nousee ei ole se laji mitä raskauden viimeisillä kuilla pitäisi harrastaa.. Liikunta on täysin ok, mutta vähän omaa järkeä voisi käyttää sen kanssa että onko raskauden kannalta yhden tekevää että meneekö lenkille vai puntille jalkaprässiä. :D Puntillahan toki voi käydä mutta jos nainen(ja raskaana) olisin niin kyykky, prässi ja mavet kyllä jäis pois.Melko ilmeisesti raskaana oleva nainen teki salilla jalkaprässiä lukiten polvet aina ääriasennossa. Teki pahaa katsoa. Jopa senkin takia, että henkilö oli raskaana, mutta ennen kaikkea ne polvet... hrr.
Olenko asunut vain tynnyrissä, vai onko kovinkin yleistä, että raskauden aikana käydään vääntämässä kyykkyä ym. melko raskasta perusliikettä salilla?
Ja ei, en usko erehtyneeni. Kyllä se nainen oli raskaana :D