Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Onhan sitä salilla nähny kyl kaikenlaista ihmeellistä tyyliä hauiskäännöissä,taljassa ja tommost perussettiä..
Kerran menin salille naisten pukkariin ja ihmettelin ku siel oli jonku vaatteita, koska tuossa salilla ei käy usein naisia.. :D Ihmettelin, et näyttää miehen vaatteilta mut en ajatellut enempää. Menin vessaa täyttää juomapulloa ja siin oliki joku ulkomaalainen nuori mies ajelees alapääkarvojaan.. :D Sit nopeesti lähdin vessasta pois ja sanoin "Tää on kyl naisten pukkari" Se oli "Ai on, en mie huoman" Miä: "Siin ovessa lukee kyl naiset ja se seuraava ovi on miesten pukkari.." Sit se oli vissiin okei tai jotain. Miä sanoin "Mun pitis kyl tulla pullo täyttää" Ja se vessa on muutenki pieni viel nii se äijä käänty nurkaan päin ja siin se paljas perse vaan paistoi. :D Sit vaivautuneena otin sen veden ja menin salille jossa repesin nauruun että ei jumalauta ja nää saliäijät kyseli mitäss mitääs. Sit selitin ton ja eipä muuta. :D Jotenki vaa hajotti vaikka ei sinäsä omituinen juttu et joku erehtyy ovesta. :D

Mieleen ei tuu nyt ainakaa tähän hätää mitään. Ainii yks juttu, mut ei viiti kertoo koht joku tunnistaa mut ja tietää viel kenest tyypist puhuisin :D

:lol2: :lol2: :lol2: Hauskoja noi kuvat, ihme ettei kukaan ole vielä hoksannu salia seksuaalistaakaan. :D Taitaa ukoilla olla testot vaa niin tapissa. :D

images.jpg

COC_b.jpg

What is this conversation?

Mitä vittua täällä tapahtuu?

Tästä kaikki alkoi:

Alko tänään stondaa salilla, niin hetken mielijohteesta aloin hinkkaamaan etumustani 15kg (tärkeä tieto) levypainon reikään kun sattu olemaan kädessä. Luulin olevani yksin, mutta takana olikin sitten joku random-muija. Oli aika priceless ilme, ei viittinyt ihan treffeille pyytää =)). Toki oli housut jalassa jne.

Alko tänään stondaa salilla, niin hetken mielijohteesta aloin hinkkaamaan etumustani 15kg (tärkeä tieto) levypainon reikään kun sattu olemaan kädessä. Luulin olevani yksin, mutta takana olikin sitten joku random-muija. Oli aika priceless ilme, ei viittinyt ihan treffeille pyytää =)). Toki oli housut jalassa jne.

Tää menee kyllä heti salikomedian TOP 3 listalle

1. Penkkikeisari Tero
2. Oulun raivohullu voimanostaja
3. Etumuksen hinkkaaminen 15kg kiekkoon

Tää menee kyllä heti salikomedian TOP 3 listalle

1. Penkkikeisari Tero
2. Oulun raivohullu voimanostaja
3. Etumuksen hinkkaaminen 15kg kiekkoon

Osaatko sanoa mistä kohtaa threadia löytyy tuo Tero ja Oulun sekopää?

Siellä kun on se keskustelu et voiko salilla käyttää pipoa, ja sit se missä puhutaan et onko vetoremmit/rannetuet turhia. Niin noi on siinä niitten välissä.

Kiitos, tämähän selvensi asiaa. :hyper:

Tein palomiespunnerruksia telinevoimistelupuolella, ja sarjan toiseksi viimeisen toiston taitekohdassa viereisessä salissa pamahtaa soimaan Bee Gees - Stayin' Alive. Jotenkin rupesi huvittamaan niin paljon, että suorittamisesta ei tullut pariin minuuttiin mitään. Ja kakkuhan kuorruttui kavalkadilla muita 70- ja 80-lukujen hittejä. Yritäppä siinä saada totista treeniä tehtyä.

:jahas:Olin venyttelysalissa tekemässä vatsoja. Siinä vieressä ohjaajaa piti ryhmälle jtn venyttelyä. Aloin tekemään kolmatta sarjaa ja samaan aikaan viimeiselle toistolla pieraisin iha saatanan kovaa, juuri sillä hetkellä kun oli tosi hiljaista. Tietenkin nolostuin ja tunsin punerruksen kasvoillani, vielä kaiken lisäksi huomasin että naapurini oli tuossa kyseisessä venyttely hommassa ja katsoi minua nauraen. Se ei todellakaan ollut minun päivänä. Toivottavasti venyttelyryhmässä olleet saivat kunnon naurut.

Tässä taas parasta salikomediaa vähään aikaan :D Tänään näin taas tämän noin 50v naisen omalla salilla ja ohjelmassa olivat mm. seuraavat liikkeet: Ensin meni jalkaprässiin niin, että seisoi siinä penkillä selkä kelkkaan päin ja piti käsillä kiinni selkänojasta ja sitten perseellä työnteli ilman painoja sitä kelkkaa edestakaisin. Sitten jalkojen ojennuslaitteeseen ja meni aluksi kyykkyyn sinne rullan alle ja nousi seisomaan kumaraan niin että se rulla oli selän päällä. Sen jälkeen sitten rullaili sitä rullaa selällä ylös alas :D Usein oon nähnyt saman henkilönn salilla ja koskaan en ole nähnyt tekevän yhtään oikeaa liikettä vaan aina yrittää mennä laitteisiin väärin päin yms. Joskus esim. laittanut jalkansa kiinni ylätaljassa olevaan kahvaan ja varmaan kaikissa mahdollisissa laitteissa tehnyt omia liikkeitään

Noniin tänään saatiin taas jatkoa tälle :D Ensin käsittelyyn pääsi reisienloitonnuskone jossa sitten tehtiin lähes kaikki mahdollinen ja mahdoton: ensin pumpattiin vähän käsiä työntelemällä niitä varsia, jonka jälkeen meni seisomaan naama koneeseen päin niiden tappien päälle joihin jalat istuessa laitetaan. Sitten otti käsillä tukea laitteen päältä ja alkoi levittää jalkoja siinä. No, ei siinä vielä mitään. Sitten kiivettiin melkein koko laitteen päälle niin, että oli käsien varassa melkein mahallaan makaamassa laitteen päällä ja jalkojen kärjet laittoi niihin tyynyihin joihin polvet tuetaan ja sitten alkoi taas jalkojen levittely :D Oli aika hauskan näköstä kun salin toiseen päähän näkyi jonkun pää siellä laitteiden yläpuolella melkeen katossa kiinni.

No, tällä kertaa saatiin myös reisienkoukistuslaitteelle se toinen käyttötarkoitus, josta aiemmin puhuttiin: hauiskäännöt :dance: Eli siihen penkin päähän vaan meni istumaan ja jotain hauiskääntöä kovasti muituttavaa alkoi siinä tekemään
Vatsojen tekemistä varten tehty negatiivisessa kulmassa oleva penkki sai myös osansa. Toinen jalka kiinni sinne päähän ja sitten spagaattiin siihen penkille. Ja ihan oikeasti ensimmäistä kertaa näin että teki jonkun oikean liikkeen: ylätalja niskan taakse.
Piristää kyllä salilla käyntiä mukavasti kun tälläistä porukkaa löytyy :D

Oon ihan törkeen ihastunut yhteen vastakkaisen sukupuolen edustajaan ja tarkoituksena oli mennä tänään juttelemaan mutta tilaisuuden tullen meni häntä koipien väliin :D täytynee koittaa uudelleen jahka seuraava mahdollisuus ilmestyy :D

Lisää manneja. Kirjottelin Kokkolan salimanneista täällä ja muutama sivu takaperin. Lisää tulossa, Kaks nuorta mannea käveli salin ovesta sisään samaan aikaan mun kanssa ja toinen veteli naamariinsa saarioisten jauhelihahikiläikkää ja toinen joi energiajuomaa. Kumpiki perkele änkes ennen mua tiskille kyseleen ja maksaan kertakorttia puntille. Toinen häipy hetkeks johonki ja sitten tuli mun vuoro ni se kadoksissa ollut meni mun edelle jonossa, nooh ei siinä mitään. Lopuks ne kysy vielä siltä naiselta että voiko ne jättää gainomaxinsa sinne infon jääkaappiin kylmään? :D

Niin ja totta kai, vaikka paksut laukut oli mukana ni ei niillä treenivaatteita ollut, basic manne vaatetus. Suorat housut, kauluspaita, henkselit ja tanssikengät joissa o sellaset pienet läpät (sailorit?)

Back
Ylös Bottom