Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Alko tänään stondaa salilla, niin hetken mielijohteesta aloin hinkkaamaan etumustani 15kg (tärkeä tieto) levypainon reikään kun sattu olemaan kädessä. Luulin olevani yksin, mutta takana olikin sitten joku random-muija. Oli aika priceless ilme, ei viittinyt ihan treffeille pyytää =)). Toki oli housut jalassa jne.

lppx25k_.webp Itse tykkään isommasta.. :pano:

Salilla tein kässäreillä jumppa ja mulla on tapana lipittää palkkaria läpi treeni, jos on maltoa vähän enemmän seassa.
Siinä sitten istuin ja laitoin käsipainot viereen boksin päälle ja katoin, että kun oli niin epätasanen laatikko, niin laitoin tietenkin sen sheikkerin siihen kässäreitten eteen, että ei lähe valumaan.
Homma päätty sitten silleen, että sheikkeri kaatu, tippu maahan, kässärit tippu päälle ja koko helvetin sheikkeri räjähti ja palkkarit lenti 2m radiukselle lattialle.

Ei vituttanut. :)

Tämä on jotain mitä en olisi tahtonut ikinä nähdä. Siis tuo suihkuheebo ja bilishanu. Jos vielä joskus elämässäni pääsen lähellekään naista niin olen varma että tuo ylempi kuva palaa mieleeni. Samalla tavalla kuin joku ärsyttävä biisi joka soi päässä.

Back
Ylös Bottom